[B3 1.8 PM] brak mu mocy
[B3 1.8 PM] brak mu mocy
witam, niedawno nabyłem nową audiczkę i mam z nią problem
odpala bardzo ładnie, idealnie trzyma wolne obroty, ale ma problem z przyśpieszaniem:
-silnik reaguje z pewnym opóźnieniem na ruchy pedałem gazu
-przy rozpędzaniu muszę bardzo delikatnie dodawać gazu, jak go depnę do końca to słychać jakieś dziwne "buczenie" i samochód przestaje przyśpieszać, dopiero jak zwolnię pedał gdzieś do połowy silnik zaczyna znowu się wkręcać
-problem występuje zarówno na PB jak i na LPG, na zimnym oraz na ciepłym silniku
-kopułka, palec, przewody i świece są nowe
może ktoś miał podobne problemy i podpowie mi co powinienem sprawdzić
odpala bardzo ładnie, idealnie trzyma wolne obroty, ale ma problem z przyśpieszaniem:
-silnik reaguje z pewnym opóźnieniem na ruchy pedałem gazu
-przy rozpędzaniu muszę bardzo delikatnie dodawać gazu, jak go depnę do końca to słychać jakieś dziwne "buczenie" i samochód przestaje przyśpieszać, dopiero jak zwolnię pedał gdzieś do połowy silnik zaczyna znowu się wkręcać
-problem występuje zarówno na PB jak i na LPG, na zimnym oraz na ciepłym silniku
-kopułka, palec, przewody i świece są nowe
może ktoś miał podobne problemy i podpowie mi co powinienem sprawdzić
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
byłem u mechanika
rozrząd jest ustawiony dobrze
problem jest z zapłonem, raz następuje za wcześnie raz za późno i te odchylenia są dość duże
ma ktoś jakąś propozycje co powinienem sprawdzić?
Tomcio90 czy u Ciebie rozdzielacz zapłonu ma regulację podciśnieniem czy to jest zapłon w pełni elektroniczny?
mam jeszcze jedno pytanie
Jak sprawdzić czy działa czujnik temperatury cieczy chłodzącej, chodzi mi o ten biały 3 pinowy na króćcu?
[ Dodano: 2010-05-14, 15:00 ]
dzisiaj zauważyłem że powyżej 3000 obr/min silnik nagle zaczyna chodzić tak jak powinien
zmiana następuje momentalnie, tak jakby coś przestawało zakłócać prace silnika, tylko za cholerę nie wiem czego komputer nie bierze pod uwagę przy takich obrotach
rozrząd jest ustawiony dobrze
problem jest z zapłonem, raz następuje za wcześnie raz za późno i te odchylenia są dość duże
ma ktoś jakąś propozycje co powinienem sprawdzić?
Tomcio90 czy u Ciebie rozdzielacz zapłonu ma regulację podciśnieniem czy to jest zapłon w pełni elektroniczny?
mam jeszcze jedno pytanie
Jak sprawdzić czy działa czujnik temperatury cieczy chłodzącej, chodzi mi o ten biały 3 pinowy na króćcu?
[ Dodano: 2010-05-14, 15:00 ]
dzisiaj zauważyłem że powyżej 3000 obr/min silnik nagle zaczyna chodzić tak jak powinien
zmiana następuje momentalnie, tak jakby coś przestawało zakłócać prace silnika, tylko za cholerę nie wiem czego komputer nie bierze pod uwagę przy takich obrotach