krzysiekkf pisze:jeśli chodzi co o to "puknięcie lub szorowanie" może masz wyrobione już łożyska na amortyzatorach. miałem to w swojej B3 podczas skrętu śłychać było takie jakby puknięcia, okazało się że łozyska były tak już zuzyte że sprężyna amortyzatora zamiast sie "slizgać" w prawo i w lewo po prostu miało ruch "skokowy" stąd tez było u mnie owe stukanie przy skręcaniu. oczywiście może być to spowodowane również jakimś luzem, zalecam osobiście pojechac na "trzepaki" na stacje diagnostyczną. u mnie na stacji to koszt 10zł
pozdrawiam
Nie, nie zle kolega chyba zrozumial co napisalem wczesniej
Zadnych pukow, zadnych stukow wszystko gra chodzilo mi ogolnie o jakas granice po ktorej przekroczeniu trzeba wziasc sie za wymiane hebli - klockow, ale to co napisales kto wie niech zostanie dla potomnych moze komus sie przyda