[b3 All] Swiatło w bagażniku
[b3 All] Swiatło w bagażniku
Nie wiedziałem zbytnio gdzie dodać ten temat,czy tu czy do elektryki,ale zaryzykowałem i daje tutaj. Poczytałem troche tematów na forum ale jestem strasznie zielony w sprawach elektryki. Naszła mnie ochota na kupno takich diod KliK I teraz kieruje do was pytanie. gdzie najlepiej sie podpiąć żeby to działało..Myslałem zeby wpiąć to do lampki na górze,tylko jak?gdzie? bardzo prosze o instrukcje.A może znacie inny lepszy sposób.
Ostatnio zmieniony 04 maja 2010, 17:25 przez KoralB3, łącznie zmieniany 1 raz.
Myśle że gotowej recepty to nikt tu nie poda z prostego powodu,że jest bardzo wiele możliwych kombinacji podłączenia takich rzeczy. Od aku, czy od zapalniczki, czy od czego kolwiek innego to zawsze w ten sam sposób: diody świecą wyłącznie jak je podłączysz dobrymi biegunami tj. plus do plusa minus do minusa. Jak inaczej podłączysz nie będą świecić ale się nie zepsują. Jak pisał Ci kolega wyżej plus możesz wziąść skądkolwiek z wnętrza co pali się przy włączonych postojówkach, minus to masa czyli karoseria lub też odpowiedni kabelek. Jak już podłączysz + i - to powinno świecić przy włączonych światłach postojowych. Jak chcesz dodatkowy włącznik to go poprostu wpinasz gdzieś pomiędzy żrudłem prądu a diodami. Naprawdę ciężko będzie Ci coś doradzić konkretnie skoro widać że sam nie wiesz co i jak chcesz mieć zrobione. Ściągnij sobie z neta jakąś książkę o podstawach elektryki, już nawet nie musi być samochodowa.KoralB3 pisze:no ale jak od akumulatora? albo zapalniczki? jaki przycisk najlepiej czy cos? bo jak juz mówiłem jestem kiepski w te klocki
Miałem założyć nowy temat,ale pomyślałem ze nie ma sensu i zmieniłem tylko nazwę..Mam takie pytanie odnośnie światła w bagażniku,czy po ucięciu tej lampki można bezpośrednio do tych kabli podłączyć diody które podałem w linku na górze? dziś tam poszedłem ale pada u mnie deszcz i nie za wiele mogę tam zobaczyć.
- Audi Sport
- Forum Audi 80