Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[1.9 TDI 1Z]NIe odpala

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

[1.9 TDI 1Z]NIe odpala

Post autor: M@rcus » 03 maja 2010, 21:12

Witam, mam pytanie otórz kolega jadąc swoim zetorkiem nagle mu zgasł i teraz nie odpala. Wcześniej podobno przerywał. Nie byłem przy aucie ale zanim wykręci pompę bo takie mają podejżenia czy po podłąćzeniu VAG-a coś można zdiagnozować? da się jakoś sprawdzić działanie nastawnika? Podobno nie podaje wogóle paliwa przy kręceniu. Być może jakieś zabezpieczenie ma na odcięcie sygnału na pompę bądź coś z immo ale gdyby immo to by zapalał i gasł?Aha auto z '94r.
Jeśli macie jakieś porady jak wyeliminować usterki proszę o radę. Kiedyś znajomy mówił że poprzez zwarcie kabli można auto odpalić bez kluczyka omijając całą instalację. Jeśli ktoś wie o co chodzi proszę o info na PW.
Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie tematem.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 03 maja 2010, 21:46

M@rcus pisze:Być może jakieś zabezpieczenie ma na odcięcie sygnału na pompę bądź coś z immo ale gdyby immo to by zapalał i gasł?
Immo jak najbardziej może być przyczyną
M@rcus pisze:Kiedyś znajomy mówił że poprzez zwarcie kabli można auto odpalić bez kluczyka omijając całą instalację.
Bez kluczyka można i owszem ale nie omijając cała instalację ,nie ma takiej opcji .Jedyne co można ominąć to kluczyk i zewrzeć przewody ręcznie które w normalnej sytuacji zwiera kluczyk w kostce stacyjki .
M@rcus pisze:Witam, mam pytanie otórz kolega jadąc swoim zetorkiem nagle mu zgasł i teraz nie odpala. Wcześniej podobno przerywał. Nie byłem przy aucie ale zanim wykręci pompę bo takie mają podejżenia czy po podłąćzeniu VAG-a coś można zdiagnozować?
Można ,na pewno będzie widać brak lub zbyt niskie napięcie na nastawniku w pompie .

Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

Post autor: M@rcus » 04 maja 2010, 07:00

Podobno podaje się impuls bezpośrednio z akumulatora na pompę ale co i jak to nie wiem dlatego pytam, no nic tak czy siak sprawdzę napięcie na nastawniku.
Dzięki za pomoc.
Pozdrawiam

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 04 maja 2010, 10:16

ja bym sprawdził najpierw czy idzie napięcie na zawór na pompie (ten u góry przy części wysokociśnieniowej) bo czasem to może być przyczyną, jak zawór jest ok a napięcia nie ma to czasem potrafi się uszkodzić wiązka od kostki na pompie (3-prezewodowa) w okolicach filtra oleju
bezpośrednio z akumulatora możesz podać jedynie napięcie na ten zawór i wtedy sprawdzić czy zapali, do nastawnika się nie podpinaj
zobacz VAGiem czy są jakieś błędy w silniku

Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

Post autor: M@rcus » 04 maja 2010, 18:45

Napięcie na nastawniku 2.180V i nie pobiera paliwa. Napięcie do zaworka dochodzi i do pompy. Zostaje chyba pompa do wymiany.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 04 maja 2010, 21:26

M@rcus pisze:Napięcie na nastawniku 2.180V i nie pobiera paliwa.
Pobierać paliwa to on nie pobiera ,paliwo zasysa pompa podczas ruchu tłoko rozdzielacza .Napiecie na nastawniku powinno być na jałowym pomiędzy 1,4 -1,70V .Coś mi tu u ciebie nie pasuje .Za ok.400zeta można kupić całą.Pompa powinna zasysać i podawać paliwo nawet wyciągnięta z silnika i nigdzie nie podpięta ,musi być tylko podane napięcie na elektrozawór .Sprawdzałem nie dawno ;-)

Awatar użytkownika
M@rcus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1037
Rejestracja: 18 sty 2007, 11:22
Lokalizacja: Lublin-Zakrzówek
Kontakt:

Post autor: M@rcus » 05 maja 2010, 10:37

Wiem wiem że nie pobiera paliwa,źle skleciłem zdanie, miałem na myśli pompę. No nic załatwiłem drugą pompę to mu założy się i będzie wiadomo. Na vagu pokazuje jeszcze błąd czyjnika powietrza w kolektorze dolotowym ale to nie ma żadnego wpływu na palenie a przynajmniej mi się tak wydaje ;-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 05 maja 2010, 10:46

M@rcus pisze:Na vagu pokazuje jeszcze błąd czyjnika powietrza w kolektorze dolotowym ale to nie ma żadnego wpływu na palenie a przynajmniej mi się tak wydaje
Dobrze ci się wydaje ;-)

karol121
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1077
Rejestracja: 09 lis 2007, 11:06
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: karol121 » 05 maja 2010, 11:35

jakie napiecie pokazuje vag grupa 001 na zaplonie i jakie jest napiecie na elektrozaworze pompy na zaplonie :?: czy po odkreceniu przewodow wtryskowych idzie paliwko czy nie :?: przed wymontowaniem pompy podepnij zasilanie bezposrenio z banki i sprawdz czy zasysa paliwko, jezeli to wszystko jest ok to sprawdz jeszcze nadmiar w pompie czy przypakiem to sitko nie jest zatkane

[ Dodano: 2010-05-05, 11:39 ]
jezeli to wszystko jest ok to przed demontazem pompy wymontuj nastawniki sprawdz co tam w pompie siedzi, mysle ze filtr paliwa ok :?: moze byc jeszcze cos nie tak z czujnikiem obrotow silnika ale bardzo dziwne ze to sie nagle stalo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl