Witam, mam pytanie otórz kolega jadąc swoim zetorkiem nagle mu zgasł i teraz nie odpala. Wcześniej podobno przerywał. Nie byłem przy aucie ale zanim wykręci pompę bo takie mają podejżenia czy po podłąćzeniu VAG-a coś można zdiagnozować? da się jakoś sprawdzić działanie nastawnika? Podobno nie podaje wogóle paliwa przy kręceniu. Być może jakieś zabezpieczenie ma na odcięcie sygnału na pompę bądź coś z immo ale gdyby immo to by zapalał i gasł?Aha auto z '94r.
Jeśli macie jakieś porady jak wyeliminować usterki proszę o radę. Kiedyś znajomy mówił że poprzez zwarcie kabli można auto odpalić bez kluczyka omijając całą instalację. Jeśli ktoś wie o co chodzi proszę o info na PW.
Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie tematem.
[1.9 TDI 1Z]NIe odpala
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Immo jak najbardziej może być przyczynąM@rcus pisze:Być może jakieś zabezpieczenie ma na odcięcie sygnału na pompę bądź coś z immo ale gdyby immo to by zapalał i gasł?
Bez kluczyka można i owszem ale nie omijając cała instalację ,nie ma takiej opcji .Jedyne co można ominąć to kluczyk i zewrzeć przewody ręcznie które w normalnej sytuacji zwiera kluczyk w kostce stacyjki .M@rcus pisze:Kiedyś znajomy mówił że poprzez zwarcie kabli można auto odpalić bez kluczyka omijając całą instalację.
Można ,na pewno będzie widać brak lub zbyt niskie napięcie na nastawniku w pompie .M@rcus pisze:Witam, mam pytanie otórz kolega jadąc swoim zetorkiem nagle mu zgasł i teraz nie odpala. Wcześniej podobno przerywał. Nie byłem przy aucie ale zanim wykręci pompę bo takie mają podejżenia czy po podłąćzeniu VAG-a coś można zdiagnozować?
ja bym sprawdził najpierw czy idzie napięcie na zawór na pompie (ten u góry przy części wysokociśnieniowej) bo czasem to może być przyczyną, jak zawór jest ok a napięcia nie ma to czasem potrafi się uszkodzić wiązka od kostki na pompie (3-prezewodowa) w okolicach filtra oleju
bezpośrednio z akumulatora możesz podać jedynie napięcie na ten zawór i wtedy sprawdzić czy zapali, do nastawnika się nie podpinaj
zobacz VAGiem czy są jakieś błędy w silniku
bezpośrednio z akumulatora możesz podać jedynie napięcie na ten zawór i wtedy sprawdzić czy zapali, do nastawnika się nie podpinaj
zobacz VAGiem czy są jakieś błędy w silniku
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Pobierać paliwa to on nie pobiera ,paliwo zasysa pompa podczas ruchu tłoko rozdzielacza .Napiecie na nastawniku powinno być na jałowym pomiędzy 1,4 -1,70V .Coś mi tu u ciebie nie pasuje .Za ok.400zeta można kupić całą.Pompa powinna zasysać i podawać paliwo nawet wyciągnięta z silnika i nigdzie nie podpięta ,musi być tylko podane napięcie na elektrozawór .Sprawdzałem nie dawnoM@rcus pisze:Napięcie na nastawniku 2.180V i nie pobiera paliwa.
jakie napiecie pokazuje vag grupa 001 na zaplonie i jakie jest napiecie na elektrozaworze pompy na zaplonie :?: czy po odkreceniu przewodow wtryskowych idzie paliwko czy nie :?: przed wymontowaniem pompy podepnij zasilanie bezposrenio z banki i sprawdz czy zasysa paliwko, jezeli to wszystko jest ok to sprawdz jeszcze nadmiar w pompie czy przypakiem to sitko nie jest zatkane
[ Dodano: 2010-05-05, 11:39 ]
jezeli to wszystko jest ok to przed demontazem pompy wymontuj nastawniki sprawdz co tam w pompie siedzi, mysle ze filtr paliwa ok :?: moze byc jeszcze cos nie tak z czujnikiem obrotow silnika ale bardzo dziwne ze to sie nagle stalo
[ Dodano: 2010-05-05, 11:39 ]
jezeli to wszystko jest ok to przed demontazem pompy wymontuj nastawniki sprawdz co tam w pompie siedzi, mysle ze filtr paliwa ok :?: moze byc jeszcze cos nie tak z czujnikiem obrotow silnika ale bardzo dziwne ze to sie nagle stalo