Witam.
Od jakiegoś czasu zauważyłem że moje wozidło jak ma temperature tak około 70 stopni to ma dużo lepsze "kopyto" niż jak jest rozgrzany. Postanowiłem przujrzeć się bliżej tematowi i zacząłem od pomiaru ciśnienia sprężania i okazało się że na zimnym silniku ma wyższe ciśnienie średnio 0.9kPa. Trochę to dziwne ale dwukrotne pomiary dzień po dsniu to potwierdziły. Jak już wcześniej pisałem walczę z wypadającymy zapłonami na biegu jałowym i tak do 1800 obr/min. Może któryś z kolegów zpotkał się z czymś podobnym. Czy może to być wina popychaczy powiem tylko że jak silnik jest zimny to trochę coś jakby klekotało i nie są to popychacze raczej jakby luz na tłokach ale po rozgrzaniu silnik chodzi cicho. Proszę o poradę.
[80 B4 2.0 ABT] Dziwna sprawa(moc i ciśnienie)
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
[80 B4 2.0 ABT] Dziwna sprawa(moc i ciśnienie)
Ostatnio zmieniony 20 cze 2007, 14:37 przez Kokolino, łącznie zmieniany 1 raz.
Teoria może dziwna, ale czemu nie.
Prawdopodobnie masz przegrzane pierścienie i przytartą gładź cylindra. Powstaje przy tym tyle opiłków, że nie nadążysz świec wymieniać a zapłony i tak bedą Ci wypadać bo resztki metaliczne powoduja przeskok iskry po izolatorze.
Inna teaz jest taka, że przed Tobą ktoś grzebał w tym aucie i zrobił mały "remoncik" wstawiając kiepskiej jakości pierścienie.
Nie to żebym chciał Cię przestraszyć, ale ..... kto wie, może mam rację. Ile pobiera przy tym oliwy?
Prawdopodobnie masz przegrzane pierścienie i przytartą gładź cylindra. Powstaje przy tym tyle opiłków, że nie nadążysz świec wymieniać a zapłony i tak bedą Ci wypadać bo resztki metaliczne powoduja przeskok iskry po izolatorze.
Inna teaz jest taka, że przed Tobą ktoś grzebał w tym aucie i zrobił mały "remoncik" wstawiając kiepskiej jakości pierścienie.
Nie to żebym chciał Cię przestraszyć, ale ..... kto wie, może mam rację. Ile pobiera przy tym oliwy?
czarekj może nie strasz, aż tak kolegi. Może niech sprawdzić czujnik temperatury silnika, może jest rąbnięty. Ale jeżeli samochodzik łyka olej to może być nie ciekawie, a jakie w ogóle jest to cisnienie bo podaleś tylko różnicę. Z tymi stukami to też może byc różnie jeżeli będą to popychacze to pół biedy, ale jeżeli piszesz o tłokach, to hmmm...czarekj pisze:Teoria może dziwna, ale czemu nie.
Prawdopodobnie masz przegrzane pierścienie i przytartą gładź cylindra. Powstaje przy tym tyle opiłków, że nie nadążysz świec wymieniać a zapłony i tak bedą Ci wypadać bo resztki metaliczne powoduja przeskok iskry po izolatorze.
Inna teaz jest taka, że przed Tobą ktoś grzebał w tym aucie i zrobił mały "remoncik" wstawiając kiepskiej jakości pierścienie.
Nie to żebym chciał Cię przestraszyć, ale ..... kto wie, może mam rację. Ile pobiera przy tym oliwy?
- Kokolino
- Forum Audi 80
- Posty: 3371
- Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
- Imię: Radomir
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
oleju dużo moim zdaniem nie bierze bo na 7tys km dolałem niecały litr a czytając na naszym forum i AKP to innileją nawet litr na tysiąc - może jestem w błędzie a pomiar ciśnienia na zimnym waha się od 10.30 do 11.20 a na ciepłym 9.40do 10.10 jak sprawdzałem w instrukcji to jedne i drugie są prawidłowe. Moje pytanie wyszło stąd że poprostu moje auto jest dość mułowate w porównaniu z innymi.