[2.0 16V 6A]Propozycja gazownika z Czakram.
Nie kombinujcie!!
do wtrysku mechanicznego zaklada sie mixer , parownik supermagerato landi renzo , centralke od gaznika!!! i regulacje sruba.
Zero strzalow problemow niegdy nie mialem!! a zrobilem jakies 80tys km na takiej konfiguracji. pamietac nalezy ze trzeba doregulowac gaz do silnika i pod zadnym pozorem nic nie ruszac z ustawiem benzyny!!
pozdro
do wtrysku mechanicznego zaklada sie mixer , parownik supermagerato landi renzo , centralke od gaznika!!! i regulacje sruba.
Zero strzalow problemow niegdy nie mialem!! a zrobilem jakies 80tys km na takiej konfiguracji. pamietac nalezy ze trzeba doregulowac gaz do silnika i pod zadnym pozorem nic nie ruszac z ustawiem benzyny!!
pozdro
Dzwoniłem, rzeczywiście nie mają już III generacji. Facet powiedział że Blitz będzie dobry
http://www.czakram.pl/grafika/pdf/folder_blitz.pdf
W tym zestawie jest wszystko ok to co mówicie parowniki itd?
Koleś powiedział że do 137KM reduktor będzie za słaby trzeba będzie mocniejszy założyć a koszt może wzrosnąć do 2000-2300zł
Ściemniał?
http://www.czakram.pl/grafika/pdf/folder_blitz.pdf
W tym zestawie jest wszystko ok to co mówicie parowniki itd?
Koleś powiedział że do 137KM reduktor będzie za słaby trzeba będzie mocniejszy założyć a koszt może wzrosnąć do 2000-2300zł
Ściemniał?
Ostatnio zmieniony 06 maja 2010, 22:58 przez Qster, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Nie chodziło mu o mocniejszy parownik (reduktor)? Niby AT90E który zazwyczaj pakują jest do 100kW czyli jakichś 134KM ale i tak przez mikser w dolocie "ta moc" zostanie zdławiona.Qster pisze:Koleś powiedział że do 137KM kompresor czy jakoś tak będzie za słaby trzeba będzie mocniejszy założyć a koszt może wzrosnąć do 2000-2300zł
Za 2300 to już można mieć sekwencję do 4 cylindrowego silnika, zresztą 1800zł to już drogo jak za coś takiego.
Pewnie robią na sztuki a później mają gdzieś klientów z problemami albo będą łupić z nich kasę za regulacje. Raczej większość gazowników odradzi a nawet nie zechce się podejmować zakładania gazu do mechanicznego wtrysku.chmiel25 pisze:jeszcze u gazownikow nie majacych zielonego pojecia??
Dzięki za odpowiedzi
Jeśli nie BRC to o co taniej a przy tej samej jakości?
Pisałem że wydaje 800zł na paliwo miesięcznie a nie chce się pozbywać samochodu kochanego. Dużo km robię i chce żeby ten gaz chodził długo.chmiel25 pisze:powiedz mi po co kombinujesz z tym gazem??
Koleś mi właśnie przez telefon mówił że jak będę dbał to nic się nie stanie i będzie można jeździć. Układ WN i te sprawy do wymiany.aldi pisze:Raczej większość gazowników odradzi a nawet nie zechce się podejmować zakładania gazu do mechanicznego wtrysku.
Jeśli nie BRC to o co taniej a przy tej samej jakości?
Ostatnio zmieniony 06 maja 2010, 22:54 przez Qster, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Kumplowi się pytałem o LPG w firmie czakram, jak gadałem z nimi to mogłem wybrać jakie komponenty chcę. Tylko ja akurat się pytałem o sterownik do LPG II generacji ale z parownikiem powinno być podobnie.Jeśli nie BRC to o co? Jak powiem gazownikowi że chce coś takiego to mi to założy?parownik supermagerato landi renzo
Instalatorzy gazu BRC w moim poprzednim aucie spartolili robotę, mikser źle pasował do gaźnika (jeszcze go obrabiali na szlifierce by lepiej pasował), założyli, niczym tego nie uszczelnili. Później po miesiącu zdjąłem mikser przy okazji innej naprawy a tam widać ścieżki kurzu w miejscach gdzie ssało lewe powietrze. Sam go jeszcze dopasowałem szlifierką kątową i uszczelniłem konkretną ilości silikonu.
Jeszcze możesz wziąć parownik Lovato co prawda niższa półka i tańszy niż Landi Renzo ale odporny na polski gaz, parownik brc jak zalepi się smołówką z gazu to może trochę świrować. Mój tak miał po przebiegu jakichś 40tyś. km, gdy silnik nie był dobrze rozgrzany były czasami problemy z wolnymi obrotami i zacinał się elektrozawór. Kumpel miał Lovato z podobnym przebiegiem, odpalał na LPG i dobrze pracował przy mrozie -20°C.
Jeśli chcesz zaoszczędzić kilka złotych to poszukaj dobrego niezależnego warsztatu w którym założą Ci co chcesz.
Instalacja w firmie czakram ma taką zaletę że masz serwis gwarancyjny na terenie całego kraju.
aldi wlasnie znalazlem na forum twoją historię o tym czakram co teraz wspomniałeś o tym kurzu.
To jaki zestaw byście mi zaproponowali żeby było taniej a równie dobrze? Szukałem trochę na forum i znalazłem :
Reduktor Landi Rezo (tylko który do 137KM?)
http://speedgaz.com.pl/index.php/pl/produkty/reduktory tu można wybrać i w tej firmie może założę skoro czarkam partaczy
Sterownik Stag 100 (to ty polecałeś kiedyś)
mixer K-JECTRONIC - BRC
wielozawór- TOMASETTO
i do tego jakiś stabilizator obrotów.
dobrze gadam?
To jaki zestaw byście mi zaproponowali żeby było taniej a równie dobrze? Szukałem trochę na forum i znalazłem :
Reduktor Landi Rezo (tylko który do 137KM?)
http://speedgaz.com.pl/index.php/pl/produkty/reduktory tu można wybrać i w tej firmie może założę skoro czarkam partaczy
Sterownik Stag 100 (to ty polecałeś kiedyś)
mixer K-JECTRONIC - BRC
wielozawór- TOMASETTO
i do tego jakiś stabilizator obrotów.
dobrze gadam?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
W tych reduktorach za bardzo się nie orientuję. Co do mocy to lepiej by było mieć zapas ale jeśli nie masz zamiaru się ścigać to powinien w ostateczności wystarczyć. Na tej stronie nie ma zbyt dużego wyboru reduktorów Londi Renzo.Qster pisze:Reduktor Landi Rezo (tylko który do 137KM?)
Nie tylko ja ale nasz ekspert od LPG Danek też go polecał ale i Bingo też mogło by być. Tylko że bingo m nie będzie miało wskaźnika poziomu gazu (który zresztą bardzo lubi oszukiwać). A droższego bingo s nie ma sensu pchać, co prawda jest wyposażone w ten wskaźnik ale ma niepotrzebny tutaj emulator 4 wtryskiwaczy.Qster pisze:Sterownik Stag 100 (to ty polecałeś kiedyś)
Porządny mikser powinni mieć w zakładzie...
A ten stabilizator obrotów jest niepotrzebny przy dobrze dobranej i wyregulowanej instalacji.
Co do czakramu to nie można tak uogólniać, może samo ten zakład miał "mniej zdolnych" pracowników. Są tacy którzy chwalą gaz BRC i będą bronić swojej opinii.
Nie mogę znaleźć ceny MAGGERATO do II generacji. Najwyżej wezmę Levato z większym zapasem mocy za 270. Ktoś wie ile kosztuje ten maggerato?
Ostatnio zmieniony 07 maja 2010, 09:52 przez Qster, łącznie zmieniany 3 razy.
Chodzilo mi o kombinacje ktora instalacjie zalozyc. a nie o jej montaz.Qster pisze: chmiel25 napisał/a:
powiedz mi po co kombinujesz z tym gazem??
Pisałem że wydaje 800zł na paliwo miesięcznie a nie chce się pozbywać samochodu kochanego. Dużo km robię i chce żeby ten gaz chodził długo.
zwykly parownik jest do 100kw czyli bedzie pracowal na granicy mozliwosci , kolejny jest do 150kw czyli zostaje jakis zapas.
zakladaj mixer parownik jakis mocniejszy przewod 8mm od zaworu do parownika i centralke od gaznika. bedziesz mial tylko utrudnienie ze nie bedzie automatycznie przechodzil na gaz. ale za to nie ma mozliwosci strzalu. i nie montuj rzadnych wystrzalow!! I niech gazownik doreguluje instalacje pod obecne ustawienia benzyny.
moze ciut wiecej bedzie palic gazu ale na benzynie wszystko bedzie ok.
ja na takim setupie zrobilem k-jetami jakies 300~400 tys. nigdy gaz mi nie strzelil!!
Chodzi glownie o reczne przelaczanie na gaz a nie automatyczne kazdy mechaniczny wtrysk ma akumulator cisnienia paliwa jak odetniesz pompe a silnik pracuje to paliwo nadal jest podawane. auto wtedy chodzi na gazie i benzynie. czesto przez to strzela bo robi sie nadmiar paliw w dolocie i potrafi kichnac.Qster pisze:chmiel25 napisał/a:
centralke od gaznika
Dlaczego taką polecasz?
wiekszosc gazownikow w gumie dolotowej montuje klapke ktora w razie strzalu sie otwiera.
1. niszcza gume
2. i tak po strzale gnie sie tarcza
3. zawsze sa problemy opzniej z jazda na benzynie
Jako ciekawostkę załączam moją rozmowę z gościem z speedgaz który deklaruje że robił ze 100 mechanicznych wtrysków
ON:
polecam LANDI RENZO SE 81 i przewód 8, tylko nie rozumiem czego centralke gaznika a nie wtrysk do odcięcia k-jectronika.
JA:
Załączyłem mu post kolegi chmiel25 (ten pierwszy nad tym) na temat centralki i gum
ON:
Przecież w k-jectroniku odcina się dopływ paliwa po przez pompę, i jest możliwość przełączenia ręcznie na gaz w wtrysku,nie ma fizycznej możliwości spalania dwóch paliw, przecież robiłem może z 50 może nawet 100 takich k- jectroników, a co do spalania paliwa z gazem to polecam starter wypalania paliwa po przełączeniu na gaz silnika, można sobie o tym poczytać u mnie na str.Do tego powinno się montowac zawór zwrotny zapobiegający cofaniu się paliwa do zbiornika.
ON:
polecam LANDI RENZO SE 81 i przewód 8, tylko nie rozumiem czego centralke gaznika a nie wtrysk do odcięcia k-jectronika.
JA:
Załączyłem mu post kolegi chmiel25 (ten pierwszy nad tym) na temat centralki i gum
ON:
Przecież w k-jectroniku odcina się dopływ paliwa po przez pompę, i jest możliwość przełączenia ręcznie na gaz w wtrysku,nie ma fizycznej możliwości spalania dwóch paliw, przecież robiłem może z 50 może nawet 100 takich k- jectroników, a co do spalania paliwa z gazem to polecam starter wypalania paliwa po przełączeniu na gaz silnika, można sobie o tym poczytać u mnie na str.Do tego powinno się montowac zawór zwrotny zapobiegający cofaniu się paliwa do zbiornika.