Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.3NG]]regulacja ke-jetronic

Wszystko co tyczy się silników rzędowych pięciocylindrowych.
ODPOWIEDZ
gino9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 06 wrz 2009, 15:50

[B4 2.3NG]]regulacja ke-jetronic

Post autor: gino9 » 08 maja 2010, 10:28

Mam problem z moim NG.Po rozgrzaniu sie silnika kiedy ssanie wylacza silnik dlawi sie i gasnie.Bylem u mechanika i wymienil filtr paliwa i przeczyscil przewody czy cos.Niestesty dalej to samo wiec pompa paliwowa do wymiany.zalozylem pompe PWM sprawdzam auto i gdy tylko obroty spadly z ssania zgasl.
Prawdopodobnie problem jest z Ke-jetronic,wie ktos jak tu jest z regulacja??

Dodam ze stalo sie to jak zostala wymieniona pierwsz rura wydechu od kolektora,jesli ma znaczenie.
Ostatnio zmieniony 08 maja 2010, 15:23 przez gino9, łącznie zmieniany 2 razy.

Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 08 maja 2010, 17:54

Może mieć- jeżeli ta rura jest przed katalizatorem i na niej jest nieszczelność, to sonda lambda może źle pracować- a ona także odpowiada za skład mieszanki.

gino9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 06 wrz 2009, 15:50

Post autor: gino9 » 08 maja 2010, 19:09

po czym poznac ze jest nieszczelnosc??Bo wydech chodzi cicho.jedna uszczelka byla wymieniona.

Karto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 140
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:01

Post autor: Karto » 08 maja 2010, 20:52

Oj tego już nie wiem ale skoro problemy zaczęły się po wymianie rury to tutaj chyba można szukać przyczyny. Może uszkodziły się kabelki od sondy?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki pięciocylindrowe.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl