[b3 2.0 3A] Modyfikacje - 3A na 2.0 16v ACE
[b3 2.0 3A] Modyfikacje - 3A na 2.0 16v ACE
Witam, Nosze się z zamiarem zakupu silnika ACE od jednego z klubowiczów i wsadzeniem go do mojej babuni. Silnik ma być kompletny z wiązka, kompem i osprzętem. Wiem, że będę musiał wywalić aku w inne miejsce, ale co poza tym? czy 2.0 16V (6A) jest montowane w b3 do kołyski jak 2.0 8v czy do uchwytów w podłużnicach? Wiem ze w b4 do podłużnic, ale czy np. podejdą do bloku silnika ACE łapy od 3A? A jeśli będę musiał już montować do podłużnic to czy np. kołyska od pięciocylindrówki będzie pasowała (bo akurat taka mam). Czy instalacja podejdzie "plug&play" do mojej skrzynki bezpieczników i przekaźników, czy będę musiał coś przerabiać/dokupić? Ewentualnie co jeszcze będę musiał zmienić żeby to działało?
Ostatnio zmieniony 07 cze 2011, 19:31 przez basu, łącznie zmieniany 1 raz.
-
Online
- Forum Audi 80
- Posty: 4735
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Zobacz tutaj: b3-b4-18-pm-silnik-audi-80-b3-bedzie-pa ... 38747.html co prawda przekładka w drugą stronę ale może się przyda.
Witam kolego
Chodzi o to że nie mam 6A tylko 3A, a właśnie chciałem się dowiedzieć jak 6A był montowany w b3 bo jest bardzo podobny do ACE (nie wiem czy będę musiał dorabiać uchwyty do podłużnic czy na kołysce z 3A się da go położyć np. z łapami od 3A)
A tak przy okazji możesz już ostatnia linijkę podpisu usunąć
dzieki maciek889. Po przeczytaniu tamtego tematu nasunęło mi się jeszcze jedno pytanie: czy do bloku od 3A da się założyć głowice z osprzętem od ACE? Wtedy problem byłby rozwiązany, bo mam silniki 3A w bdb stanie...
Chodzi o to że nie mam 6A tylko 3A, a właśnie chciałem się dowiedzieć jak 6A był montowany w b3 bo jest bardzo podobny do ACE (nie wiem czy będę musiał dorabiać uchwyty do podłużnic czy na kołysce z 3A się da go położyć np. z łapami od 3A)
A tak przy okazji możesz już ostatnia linijkę podpisu usunąć
dzieki maciek889. Po przeczytaniu tamtego tematu nasunęło mi się jeszcze jedno pytanie: czy do bloku od 3A da się założyć głowice z osprzętem od ACE? Wtedy problem byłby rozwiązany, bo mam silniki 3A w bdb stanie...
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Wystarczy pomyśleć logicznie Skoro 6A to praktycznie en sam silnik co ACE to łapy z 6A podejdą, a przecież w B3 taki motor do sanek montowano Więc kupujesz łapy od 6A i możesz silniczek wkładać
Ostatnio zmieniony 07 cze 2011, 19:30 przez Audi Sport, łącznie zmieniany 1 raz.
- misiek_gda
- Forum Audi 80
- Posty: 226
- Rejestracja: 27 gru 2008, 17:21
- Lokalizacja: Gdansk - Penarth
- Kontakt:
hej silnik 6a jest mocowany do wozka, jest to blizniaczy silnik do ACE osobiscie mam nawet aparat zaplonowy z ACE wstawiony i wtryskiwac zimnego startu obecnie poleciala mi rolka napinacza rozrzadu i bede sciagal glowice od ace mysle ze sa identyczne bo defakto te silniki roznia sie troche osprzetem i przewodami wodnymi ktorych nie mozna dosztukowac z jednego do drogiego
temat wlozenia 5 cylindrowki tez przerabialem i neistety to gruba kasa bo trzeba do b3 wspawywac mocowania w rame i zmienic wozek bo jest inny ponoc co do elektryki 6A i ACE moze sie lekko roznic
temat wlozenia 5 cylindrowki tez przerabialem i neistety to gruba kasa bo trzeba do b3 wspawywac mocowania w rame i zmienic wozek bo jest inny ponoc co do elektryki 6A i ACE moze sie lekko roznic
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.