Przywitaj się z nami
-
eldiablo007
- Forum Audi 80

Re: Przywitaj się z nami
Witam. Jestem nowym klubowiczem mam na imie heniek jestem z tychow posiadam Audi 80 b4 pozdrawiam wszystkich klubowiczow.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez giemek, łącznie zmieniany 1 raz.
- marcin1323
- Forum Audi 80

cześć !
Mam na imie Marcin (nie trudno załapać
) braciak ma b3 od ładnych kilku latek i wkoncu ja się "skusiłem". Konkretnie rzecz ujmując - mam zamiar "skusić się " gdyż wciąz poszukuję jakiegos egzemplarza w gazie.
o forum dowiedzialem sie przypadkiem - szukajac ciekawostek o tych modelach
pracuję jako webmaster i grafik komputerowy (przyjmuję chętnie zlecenia)
poza tym jestem modelarzem,fotografem i fanem lotnictwa w jednym
Mam na imie Marcin (nie trudno załapać
o forum dowiedzialem sie przypadkiem - szukajac ciekawostek o tych modelach
pracuję jako webmaster i grafik komputerowy (przyjmuję chętnie zlecenia)
poza tym jestem modelarzem,fotografem i fanem lotnictwa w jednym
-
Patryk1987
- Forum Audi 80

Witam
od paru dni jestem szczęśliwym (póki co i mam nadzieję, ze tak zostanie) właścicielem Audi 80 1.8 S, z instalacją LPG, silnik JN 90km, skrzynia automatyczna, auto z rocznika 1990r, sprowadzone do kraju ok 3lata temu, jestem 3cim właścicielem w Polsce. Autko jest bardzo zadbane i generalnie sprawne, jednak nie idealne, mam nadzieje, ze dzięki Waszej pomocy będzie możliwe usunięcie pewnych defektów
Pozdrawiam
Patryk
od paru dni jestem szczęśliwym (póki co i mam nadzieję, ze tak zostanie) właścicielem Audi 80 1.8 S, z instalacją LPG, silnik JN 90km, skrzynia automatyczna, auto z rocznika 1990r, sprowadzone do kraju ok 3lata temu, jestem 3cim właścicielem w Polsce. Autko jest bardzo zadbane i generalnie sprawne, jednak nie idealne, mam nadzieje, ze dzięki Waszej pomocy będzie możliwe usunięcie pewnych defektów
Pozdrawiam
Patryk
Witam wszystkich klubowiczów .
Witam wszystkich klubowiczów .