Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8] Wysokość pierwszego tłumika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
swiety82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 13 cze 2007, 23:43
Lokalizacja: Sagan Stadt

[B3 1.8] Wysokość pierwszego tłumika

Post autor: swiety82 » 10 maja 2010, 19:15

Witajcie!

Nie wiedziałem za bardzo gdzie wstawić ten temat dlatego jeśli pomyliłem działy proszę o przeniesienie.

Chodzi mi po głowie pomysł zglebowania auta, jednak na przeszkodzie zdaje się być pierwszy tłumik zaraz za kolektorem wydechowym. Nie wiem czy słusznie ale podejrzewam że jest trochę za nisko w stosunku do serii?

Zdjęcia może nie pokazują wszystkiego ale jeśli możecie się wypowiedzieć to proszę o uwagi:

Obrazek

Obrazek



Boję się że po obniżeniu będzie szorował o asfalt. Może z bliska tragicznie to nie wygląda ale z daleka widać że "coś wystaje".

Jeśli możecie-pokażcie jak to u was wygląda. Jeśli faktycznie coś jest nie tak z tym wydechem-proszę o porady.

Dzieki!

Awatar użytkownika
percevalle
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
Lokalizacja: zamość/lubelskie

Post autor: percevalle » 10 maja 2010, 19:45

Troche trudno ocenić, niby jest troszke niżej ale w mojej B3 jest bardzo podobnie. Stań troche dalej od samochodu, tak z 20 metrów, kucnij i sam zobaczysz czy rura tłumika wystaje poza obrys samochodu. Z bliska nie ocenisz dobrze.

A przy okazji, masz strasznie zawalony dół olejem, nawet na stabilizatorze widać, także zwróć na to uwage.

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 10 maja 2010, 20:02

tak, u mnie też jest tak jakby niżej, choć u mnie nie ma I tłumika, tylko jest zwykła rurka kwasówka wspawana, ale też jest coś podobnego jak u Ciebie :-/ . A Kolega percevalle ma rację sprawdź skąd Ci ucieka olej, bo strasznie zawalony dół, u mnie było podobnie jak uszczelka pod miską zaczęła się pocić i podczas jazdy dawało olejem na rurę i w środku auta śmierdziało spalonym olejem. Sprawdź, bo szkoda oleju. :-P

Awatar użytkownika
swiety82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 157
Rejestracja: 13 cze 2007, 23:43
Lokalizacja: Sagan Stadt

Post autor: swiety82 » 11 maja 2010, 12:04

Cieknie spod pokrywy zaworów, uszczelka już jest i czeka na zamontowanie.

Z daleka widać że tłumik wystaje, nie ma co do tego dyskusji, powiedzcie jakie są opcje zeby to zmienić? Bo z tego co mi się wydaje to po prostu kolektor się tak nisko kończy a reszta biegnie dalej jednakowo... dzis popatrzę dokładniej jak to wygląda z boku auta względem podwozia.

Dzięki za odpowiedzi!

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 12 maja 2010, 05:45

hmm, może lewa poduszka silnika ( ta po stronie kolektora ) jest na wykończeniu i jest ściśnięta mocno i ta strona silnika wisi niżej :?: :-/

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl