[b3/ru/lpg] Krzywo kierownica po wymianie sworznia wachacza
[b3/ru/lpg] Krzywo kierownica po wymianie sworznia wachacza
Witam wymieniłem wczoraj w swojej b3 ze wspomaganiem z jednej strony sworzeń oraz gumy na wahaczu pojawił się problem żeby jechać prosto kierownica musi być skręcona o ok. ćwiartek w przeciwna strona niż wymieniana czyli ciągnie w stronę nieruszana w zawieszeniu.
Jaka może być przyczyna 2 strona jest raczej okej nie tłucze nie ma dużych luzów czy trzeba zrobić zbieżność czy próbować robić 2 strona żeby było na zicher??? Dodam że sworzeń założyłem na znaki z poprzedniego sworznia tak żeby uniknąć ust geometrii.
Mam tez takie podejrzenie że ktoś kiedyś na luzach ustawiał zbieżność żeby zlikwidować ściąganie które u mnie sie pojawiło i doprowadziło do wymiany elementów wahacza które były już zmęczone i teraz kiera jest krzywo można to jakoś sprawdzić czy ktos nie przekładał kierownicy z góry dziekuje za pomoc.
Prosze nie pisac rzeczy typu "jedz chłopie do mechaniora" itp... ponieważ mam dośc mechaników ,a raczej pseudo mechaników według których bedzie wszytko do wymiany a tak naprawde nic nie zrobia albo jak beda robić to w trakcie roboty były takie komplikacje i juz 200stówki wiecej sami wiecie jak jest...
Z góry dziękuje za pomoc
Jaka może być przyczyna 2 strona jest raczej okej nie tłucze nie ma dużych luzów czy trzeba zrobić zbieżność czy próbować robić 2 strona żeby było na zicher??? Dodam że sworzeń założyłem na znaki z poprzedniego sworznia tak żeby uniknąć ust geometrii.
Mam tez takie podejrzenie że ktoś kiedyś na luzach ustawiał zbieżność żeby zlikwidować ściąganie które u mnie sie pojawiło i doprowadziło do wymiany elementów wahacza które były już zmęczone i teraz kiera jest krzywo można to jakoś sprawdzić czy ktos nie przekładał kierownicy z góry dziekuje za pomoc.
Prosze nie pisac rzeczy typu "jedz chłopie do mechaniora" itp... ponieważ mam dośc mechaników ,a raczej pseudo mechaników według których bedzie wszytko do wymiany a tak naprawde nic nie zrobia albo jak beda robić to w trakcie roboty były takie komplikacje i juz 200stówki wiecej sami wiecie jak jest...
Z góry dziękuje za pomoc
no własnie niechciłbym ingerować w kierownice bo jak zrobie 2 wachacz to bede musiał ustawic zbieżnośći cyrki wyjda bo bedzie znów krzywa powiedzcie koledzy czy spotkaliście sie z takimi obiawami po wymianie sworzni miałem inne auta niż audi to moje pierwsze ale w innych modelach po takiej wymianie nie było z tym problemu czy taka reakcja kół i kierownicy to normalny obiaw czy mógł mechanik cos popartolic patrzyłem mu na recę i według mnie okej ale może moge coś sam sprawdić i ocenic dzieki waszej pomocy
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Normalny objaw Poniewaz na sworzniach reguluje sie kat pochylenia kola. Zmieniajac sworzen zmieniles pochylenie kola, a co za tym bez wzglednie idzie zbieznosc.
Stad twoja kierownica
Wymien drugi sworzen i udaj sie do dobrego mechaniora na kompletna geometrie przodu. Nie wiem u was biora, ale ja biore do 70zł max
Stad twoja kierownica
Wymien drugi sworzen i udaj sie do dobrego mechaniora na kompletna geometrie przodu. Nie wiem u was biora, ale ja biore do 70zł max
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Mam nowy sprzet GTO precyzji z bydgoszczy. Zawsze robie kompensacje bicia, choc niektórzy nie. Dodatkowo przy regulacji uzywam halogenu, poniewaz swiecac na kreske zbieznosci kropka lasera jest mniejsza, poprostu widac sam srodeczek co pozwala na jeszcze wieksza dokladnosc. Pozaty zawsze korzystam z danych katalogowych, czyli ustawiam na przewidziane wartosci przez produceta, a nie wynikajace ze sredniej katow.
Ostatnio zmieniony 10 maja 2010, 22:11 przez bartek18150, łącznie zmieniany 1 raz.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt: