[B3 1.6 PP ] Brak mocy na LPG , na PB wporządku
-
- Forum Audi 80
- Posty: 81
- Rejestracja: 20 lis 2009, 16:01
- Lokalizacja: Przeworsk
[B3 1.6 PP ] Brak mocy na LPG , na PB wporządku
Witam
Mam problem z mocą w mojej niuni .
Jadac na gazie strasznie słab wkręca się na obroty, ledwo co ciągnie do 140 km/h i strasznie buczy przy tej prędkosci .
Na PB leci bardzo dobrze, dobrze wkreca sie na obroty ( czasem zdarza mu sie zgasnac podczas jazdy na PB )
Dodam ze silnik pobiera 1l/1000km oleju lecz cisnienie w normie 11
Pozdrawiam
Mam problem z mocą w mojej niuni .
Jadac na gazie strasznie słab wkręca się na obroty, ledwo co ciągnie do 140 km/h i strasznie buczy przy tej prędkosci .
Na PB leci bardzo dobrze, dobrze wkreca sie na obroty ( czasem zdarza mu sie zgasnac podczas jazdy na PB )
Dodam ze silnik pobiera 1l/1000km oleju lecz cisnienie w normie 11
Pozdrawiam
-
- Forum Audi 80
- Posty: 81
- Rejestracja: 20 lis 2009, 16:01
- Lokalizacja: Przeworsk
-
- Forum Audi 80
- Posty: 81
- Rejestracja: 20 lis 2009, 16:01
- Lokalizacja: Przeworsk
-
- Forum Audi 80
- Posty: 81
- Rejestracja: 20 lis 2009, 16:01
- Lokalizacja: Przeworsk
Satar pisze: Wymień filtr gazu,
Spuść po rozgrzaniu silnika syfy z parownika( :!: zgaś auto :!: )
Wyreguluj mieszankę i powinno hulać.
Co do miksera to zostawiłbym go w spokoju skoro twierdzisz, że było wcześniej dobrze <ok>
No tak zauwazylem ze wypluwa mi juz syf z parownika a nie byl spuszczany . Tylko ze ta śrubka z tego co widze jest juz tak przerdzewiala ze nie rady wykrecic ja srubokretem, bede musial cos pokombinowac .
Jak wroce z pracy to wezme sie do roboty i dam znac
Dzieki za info
Pozdrawiam
To chyba nie ta śruba <nono>
W tej przykładowej aukcji http://www.allegro.pl/item1019816883_no ... ienie.html
to czarna śruba na samym dole. Ona nie jest na płaski śrubokręt a na imbus :!: i staraj się wkręcić ją poprawnie, żeby nie zerwać gwintu
W tej przykładowej aukcji http://www.allegro.pl/item1019816883_no ... ienie.html
to czarna śruba na samym dole. Ona nie jest na płaski śrubokręt a na imbus :!: i staraj się wkręcić ją poprawnie, żeby nie zerwać gwintu
-
- Forum Audi 80
- Posty: 81
- Rejestracja: 20 lis 2009, 16:01
- Lokalizacja: Przeworsk
hmmm ja w zamiast tej czarnej sruby mam taką rurkę metalową i wyglada na to ze w srodku tej rurki jest srubka , chyba ze cos urwane bylo ; /Satar pisze:To chyba nie ta śruba <nono>
W tej przykładowej aukcji http://www.allegro.pl/item1019816883_no ... ienie.html
to czarna śruba na samym dole. Ona nie jest na płaski śrubokręt a na imbus :!: i staraj się wkręcić ją poprawnie, żeby nie zerwać gwintu
- goldi j51
- Forum Audi 80
- Posty: 3625
- Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
- Imię: Robert
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
To jest ta śruba na dole reduktora do spuszczania mazi olejowej http://www.allegro.pl/item1023346249_br ... w_mtm.html ona jest na klucz 19 lub 22
-
- Forum Audi 80
- Posty: 81
- Rejestracja: 20 lis 2009, 16:01
- Lokalizacja: Przeworsk
okazalo sie ze nie bylo zadnej sruby przy parwniku, syf z parownika splywal sam . Mozliwe ze sruba gdzies wypadla .
Czy moze byc to przyczyna spadku mocy? lapie jakies lewe powietrze przez to ?
jak zrobie zdj to zamieszcze
Pzdr
[ Dodano: 2010-05-11, 11:45 ]
Pozniej zamieszczam zdjecia parownika
Co z tym zrobic ?
[ Dodano: 2010-05-11, 11:46 ]
Prosze o klikniecie, wtedy wyswietla sie zdjecie w lepszej jakosci
Pzdr
Czy moze byc to przyczyna spadku mocy? lapie jakies lewe powietrze przez to ?
jak zrobie zdj to zamieszcze
Pzdr
[ Dodano: 2010-05-11, 11:45 ]
Pozniej zamieszczam zdjecia parownika
Co z tym zrobic ?
[ Dodano: 2010-05-11, 11:46 ]
Prosze o klikniecie, wtedy wyswietla sie zdjecie w lepszej jakosci
Pzdr
-
- Forum Audi 80
- Posty: 81
- Rejestracja: 20 lis 2009, 16:01
- Lokalizacja: Przeworsk