[B4 1.9 1Z] BRAK POŁĄCZENIA Z VAG
[B4 1.9TDI 1Z] Błąd z Vag'a
Witam
Po podłączeniu do komputera mojego audi odczytałem następujący kod błędu:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
Z tego co rozumiem to błąd pojawia się nieregularnie i objawia się zwarciem do +.
Po pierwsze nie wiem, o który czujnik chodzi, no i nie wiem czy to wina samego czujnika czy tylko zwarcia w instalacji.
Prosiłbym o pomoc.
Pozdrawiam
Robert
Po podłączeniu do komputera mojego audi odczytałem następujący kod błędu:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
Z tego co rozumiem to błąd pojawia się nieregularnie i objawia się zwarciem do +.
Po pierwsze nie wiem, o który czujnik chodzi, no i nie wiem czy to wina samego czujnika czy tylko zwarcia w instalacji.
Prosiłbym o pomoc.
Pozdrawiam
Robert
Ostatnio zmieniony 20 cze 2007, 22:39 przez oflik, łącznie zmieniany 1 raz.
Wklej ten błąd na www.audiklub.org tam Ci to zinterpretują..
Ciśnienie z tego czujnika na biegu jałowym wynosi ok. 1bar wraz z obrotami wzrasta do ok.1.8 bara. Rozumiem ze to jest ciśnienie doładowania i chyba jest Ok?
Mam jeszcze inne pytania:
Wymieniłem czujnik temperatury powietrza na kolektorze ssącym za intercoolerem. Na biegu jałowym pokazuje temp. ok 30oC, co jest więcej od temperatury powietrza wskazywanej przez czujnik na desce rozdzielczej 20oC. Czy to może oznaczać, że coś jest nie tak z intercoolrem, czy może ta temperatura zacznie spadać dopiero w czasie jazdy?
Jeszcze jedno, wskazanie przepływomierza też wydają mi sie podejrzane. Na biegu jałowym pokazuje ok. 460 a przy wysokich obrotach rosną jedynie do ok 680. Czy to nie jest zbyt mały przyrost.
Pozdrawiam
Mam jeszcze inne pytania:
Wymieniłem czujnik temperatury powietrza na kolektorze ssącym za intercoolerem. Na biegu jałowym pokazuje temp. ok 30oC, co jest więcej od temperatury powietrza wskazywanej przez czujnik na desce rozdzielczej 20oC. Czy to może oznaczać, że coś jest nie tak z intercoolrem, czy może ta temperatura zacznie spadać dopiero w czasie jazdy?
Jeszcze jedno, wskazanie przepływomierza też wydają mi sie podejrzane. Na biegu jałowym pokazuje ok. 460 a przy wysokich obrotach rosną jedynie do ok 680. Czy to nie jest zbyt mały przyrost.
Pozdrawiam
Wiec pokolei ciśnienie doładowania jest wporządku. Druga rzecz temp w dolocie zawsze bedie wyzsza od temp na zew z tego względu że turbina wytwarza cisnienie przy jeździe nie powinno przekraczać 50 stopni powinno byc koło 30-40 max. Jeżeli przepływka przy max depnieciu pokazuje 680mg to oznacza że jest uszkodzona bo obcina Ci dawke i nie masz pełnej mocy
Skoro ciśnienie doładowania jest OK to czyżby ten czujnik czasami dawał jakieś zwarcie do +? Mam zaślepiony zawór EGR, ale to chyba nie może być ta przyczyna. Poza tym chcę sprawdzić czy ten zawór przy turbinie sterowany zaworem N75 działa dobrze, bo coś mi się zdaje że się zapiekł. Wiecie może czy ktoś regeneruje te przepływomierze Pietburga?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
[B4 1.9 1Z] BRAK POŁĄCZENIA Z VAG
Witam,
Otóż mam taki problem w Audi ze nie mogę się połączyć z VAG-iem, napięcie na czarnej kostce jest ok 14v, na białej tylko na linii K ok. 8 V a na linii L nie ma napięcia być może w tym jest problem ale nie wiem sąd idzie tam zasilanie, kilka dni temu prawie działało tzn. łączyło, pokazywało błędy, i między innymi uszkodzony moduł kod 65535. I obecnie nie działa, po podłączeniu kabla świeci się na nim dioda.
W czy może być problem ?
Z góry dzięki za pomoc
Otóż mam taki problem w Audi ze nie mogę się połączyć z VAG-iem, napięcie na czarnej kostce jest ok 14v, na białej tylko na linii K ok. 8 V a na linii L nie ma napięcia być może w tym jest problem ale nie wiem sąd idzie tam zasilanie, kilka dni temu prawie działało tzn. łączyło, pokazywało błędy, i między innymi uszkodzony moduł kod 65535. I obecnie nie działa, po podłączeniu kabla świeci się na nim dioda.
W czy może być problem ?
Z góry dzięki za pomoc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 406
- Rejestracja: 24 mar 2012, 08:07
- Imię: Mateusz
- Model: Audi A6
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik:
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- Kontakt:
<szukaj> masz np to: https://audi80.pl/printview.php?t=19901&start=0
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
konrado10 pisze:Otóż mam taki problem w Audi ze nie mogę się połączyć z VAG-iem,
Skoro już raz się połaczyłeś ,a teraz nie mozesz ,to wyglada że zdechl ci interfejs Ja mam kilka kabli ,3 po USB i dwa po RS i co jakis czas ktorys padnie ...naprawiam ,bo kupilem troche podzespolw ktore padają ...ale w jednostkowym przypadku ,naprawa raczej nie opłacalana ,biorąc pod uwagę że najtanszy interfejs to koszt ok.20 zl ,bo koszt naprawy zwykle kilkanaście złotych Jeszcze co do interfejsow,to jak ktos szuka takiego ,ktorym połączyłby sie bez problemu ze staruszkiem "boschem " ,to może się zawieść ,bo znależć taki który śmiga na dwie linie K i L ,to już nie takie proste ...90% ma tylko linię K ...niestety staruszek "bosch " jest wybredny ,bo do połaczenia potrzebuje obu lini K i L ...ja mam tylko jeden który smiga z "boschem " i jest to interfejs po USB ...niestety żaden po RS ,mimo że jeden jest z Viakena ,i jak zapewniał sprzedawca " ma czynne obie linie K i L ,nie chce łaczyć się z ''boschem " żeby nie wiem co robić ,bo prubowałem już wszystkiegokonrado10 pisze:W czy może być problem ?
Chyba na to wygląda ze kabel szwankuje chociaz to bardzo dziwne bo uzyłem go może 5 razy z ciekawości i teraz jak go akurat potrzebuje to zawiódł, zakupie nowy Viakena i zobaczymy.
Nie zaznaczyłem ale mam przepływkę Pierburg, jak zakupie to dam znać czy działa.
MUNIOR i matek10912 dzięki za pomoc <ok>
Nie zaznaczyłem ale mam przepływkę Pierburg, jak zakupie to dam znać czy działa.
MUNIOR i matek10912 dzięki za pomoc <ok>
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie ma reguły ,mój padł pierwszy raz po kilkudziesiąciu połaczeniach ...padł ,jak w 99% przypadków ,konwerter RS-USB ,element smd FTDI 232 ,koszt nowego kilkanascie zlotych W sobotę miałem audi a4 ,z którym nie dało się za chiny połaczyć ,ale uparłem się ,bo po wymianie pompy ,mus było wszystko ustawić ....,wiec zaczałem ryć i kombinować ...przy okazji zepsułem sobie jeden interfejs ...okazało się że ktoś niezle namieszał w instalacji ,bo nie dało się połaczyć nawet wpinając się we wtyczce kompa ...dopiero po przecięciu kabla i wpięciu się bezpośrednio do wyjscia z kompa udało się połaczyć ...jakiś magik od siedmiu boleści ,tak się "produkował " ze najprawdopodobniej zmostkował gdzieś w instalacji linię diagnostyczną K z masą :roll: powinno się do takich "magików "strzelać ,albo obcinać im łapy :roll:konrado10 pisze: na to wygląda ze kabel szwankuje chociaz to bardzo dziwne bo uzyłem go może 5 razy
- Ganimadeus
- Forum Audi 80
- Posty: 726
- Rejestracja: 17 lut 2012, 11:17
- Lokalizacja: Lublin
Sprawdź jeszcze na wszelki wypadek pod innym autem. Generalnie te 2 wtyczki na OBD1 są takie że nie idzie ugadnąć jak podłączyć to przemienienie stron pomaga - jak ktoś już pisał na forum, że przez złe podłączenie spalił kabel tak u mnie takiego przypadku nie było ale przy każdym podłączeniu jest loteria czy dobrą stroną podepnę.
Ja na swoim od viakena podłączyłem już też kilkadziesiąt razy i póki co działa. W razie w mam nówkę prosto z Chin którym podłączę auta z 2014r.
Ja na swoim od viakena podłączyłem już też kilkadziesiąt razy i póki co działa. W razie w mam nówkę prosto z Chin którym podłączę auta z 2014r.