[b4]Po rozgrzaniu silnika wspomaganie bardzo ciezko chodzi
[b4]Po rozgrzaniu silnika wspomaganie bardzo ciezko chodzi
Witam tak jak w temacie odpale swoja audi avant 2.6 kierownica chodzi tak lekko ze jednym paluszkiem a po nagrzaniu 90 stopni wrecz dwoma rekoma i to ciezko mogl by ktos poradzic co moze byc czy to pompa czy servo czy cala maglownica
Proszę nie pisać postów kolorem żółtym.
Stosuj polskie znaki w postach.
Proszę zapoznać się z regulaminem.
Proszę nie pisać postów kolorem żółtym.
Stosuj polskie znaki w postach.
Proszę zapoznać się z regulaminem.
Ostatnio zmieniony 09 mar 2010, 21:33 przez jakcis, łącznie zmieniany 1 raz.
U mnie było dokładnie tak samo!Jak płyn do wspomagania był zimny to kręciłem kierownicą jednym palcem a jak się tylko zagrzał to już wspomaganie ciężko chodziło.Myślałem,że to wina przekładni kierowniczej ale okazało się,że to pompa wspomagania z racji sporego przebiegu(27000tyś)się po prostu zużyła.Wymieniłem na używaną ale z pewnego zródła(120zł)i problem się rozwiązał-teraz czy zimny płyn czy zagrzany kręcę kierownicą jednym palcem! :mrgreen:
w dziale warsztat jest fotostory z wymiany uszczelnień maglownicyskoti pisze:Sorki ,że się wtrącę pompe można regenerować a samą maglownicę (bo cieknie mi z niej płyn)?!
I teraz kwestia czy kupić (o ile się da) zestaw naprawczy czy dać komuś do regeneracji czy szukać używki która też nie wiadomo ile pochodzi