Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4 1.9TDI ] Demontaż pokrywy zaworów.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

[ B4 1.9TDI ] Demontaż pokrywy zaworów.

Post autor: joandaw » 11 maja 2010, 22:33

Witam chcę wymienić uszczelkę po pokrywą co trzeba najpierw zdjąć i odkręcić będę to robił 1 raz, uszczelkę mam gumową i czy dodatkowo przesmarować silikonem.I jeszcze jedno na górze jest wkładana odma taka rurka gumowa wchodzi do pokrywy zaworów i w tym miejscu poci się lekko jak to uszczelnić silikon :?:

Awatar użytkownika
bartek18150
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 846
Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
Imię: Dawid
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
Kontakt:

Post autor: bartek18150 » 11 maja 2010, 22:54

pod uszczelke zadnego sylikonu :evil: Jak zdejmiesz, zabrudzenia przetrzyj drobnym papierkiem zarowno na glowicy jak i na deklu. Nastepnie odtlusc rozupuszczalnikiem a najlepiej benzyna ekstrakcyjna. Potem zakladasz czysciutka uszczelke na czysciutkie powiezchnie, dokrecasz z umiarem od srodka do zewnetrznej na krzyz. I nie ma prawa cieknac!!. A sylikon to lipa... Co do tego przweodu to najlepiej nowy :P a jak nie to posmaruj delikatnie pasta DIRCO, poczym zaluz i pozwul zaschnac <ok> Tylko nie przesadzaj z nia :!:

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 12 maja 2010, 05:56

o tuż to nie dawaj żadnego sylikonu, ja jak u siebie w b3 zmieniałem uszczelkę pod pokrywą zaworów (tylko że uszczelka była korkowa) to najpierw dałem sylikon i wtedy leciało z pod pokrywy bardziej niż na starej uszczelce, a później dałem tą nową uszczelkę bez sylikonu i nigdzie nie leci <ok> Tak więc sylikonem NIE smaruj. :lol:

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 12 maja 2010, 07:23

A jak już to smar,zwykły smar,może być do łożysk,to co się ma wytopić się wytopi,reszta wszystko uszczelni,przynajmniej ja taką metodę stosowałem do uszczelek pod miskę olejową i żadna mi nie ciekła.

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 12 maja 2010, 10:51

bartek18150 pisze:dokrecasz z umiarem od srodka do zewnetrznej na krzyz
a jak Ty chcesz dokręcać 3 śruby w jednym rzędzie na krzyż :?: pierwsza środkowa potem dwie z brzegu i każdą najpierw delikatnie a potem z umiarem ;-)

Awatar użytkownika
junglist
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 241
Rejestracja: 01 paź 2007, 03:06
Lokalizacja: Łódź

Post autor: junglist » 12 maja 2010, 10:59

bartek18150 pisze:dokrecasz z umiarem od srodka do zewnetrznej na krzyz
ta metoda działa ale w silnikach 1.6 D/TD :]

W AAZ i 1Z są CHUHOWE 3 śruby, które "sobie" trzymają dekielek ale na środku...

Ja już wymieniałem 3 dekle bo każdy był mikro podgięty i nie trzymał płaszczyzny... niezależnie od jakości uszczelki i dokładności oczyszczania ciekło tam gdzie pokrywa niedopychała...

Więc albo sprawdź czy pokrywa zaworów jest prosta albo opendzluj "dobrym" silikonem w taki sposób, żeby ci silikon potem w oleju nie pływał...

U mnie jedynie zadziałała wersja:
pokrywa<->silikon<->uszczelka<->silikon<->głowica

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl