Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 TDI 1Z] Turbina

ODPOWIEDZ
flex78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 17 paź 2009, 19:45

[B4 TDI 1Z] Turbina

Post autor: flex78 » 13 maja 2010, 19:57

Czy podczas przyspieszania (2-gi 3-ci bieg) czuć tzw uderzenie ciągu turbiny (wgniatania w fotel)?, czy jest to jednostajne?

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Re: [B4 TDI 1Z] Turbina

Post autor: gibaj » 13 maja 2010, 20:24

flex78 pisze:Czy podczas przyspieszania (2-gi 3-ci bieg) czuć tzw uderzenie ciągu turbiny (wgniatania w fotel)?, czy jest to jednostajne?
nie wiem o co ci chodzi coś się dzieje?

flex78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 17 paź 2009, 19:45

Post autor: flex78 » 13 maja 2010, 21:14

Słabo ciągnie, nie jest odczuwalny moment włączenia turbo

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 13 maja 2010, 21:19

VAG ,n75,przepływomierz,nastawnik,pompa,przyczyn może być kilka ;-)

flex78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 17 paź 2009, 19:45

Post autor: flex78 » 13 maja 2010, 21:23

Czy u ciebie występuje to zjawisko ciągu po załaczeniu się turbo?

myster
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 390
Rejestracja: 07 paź 2007, 11:43
Lokalizacja: mragowo

Post autor: myster » 13 maja 2010, 21:42

flex78 pisze:Czy u ciebie występuje to zjawisko ciągu po załaczeniu się turbo?
z reguly jest to odczuwalne na seri ja usiebie zwiekszylem dawke nastawnikiem i juz tego odczucia nie ma ciagnie rowno z dolnych zakresow.

A czemu pytasz cos sie dzieje z autem?

flex78
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 17 paź 2009, 19:45

Post autor: flex78 » 13 maja 2010, 22:02

wszystko jest ok, pali od strzału, tylko jadąc dzisiaj lekkie długie wzniesienie 3 bieg gaz w podłodze i ciężko było się jej zebrać

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 13 maja 2010, 22:34

flex78 pisze:wszystko jest ok, pali od strzału, tylko jadąc dzisiaj lekkie długie wzniesienie 3 bieg gaz w podłodze i ciężko było się jej zebrać
To nie jest normalne ,coś dolega twojemu zetorkowi .Trza podpiąć Vaga i zlogować bo bez tego można sobie powyliczać może to a może tamto.Często przyczyną niemocy auta jest przechodzenie kompa w stan awaryjny na skutek przeładowania a to prawie zawsze powoduje mały elektrozaworek n75 który właśnie kończy zycie :mrgreen: lub peknięty któryś z podłaczonych do niego węzyków

Hamann
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 26 sty 2010, 16:47

Post autor: Hamann » 13 maja 2010, 22:59

u mnie tez nie czuc wogole zeby sie turbo wlaczalo ;(

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 14 maja 2010, 08:35

turbo pracuje od samego początku po uruchomieniu silnika i może dmuchać raz mniej a raz więcej

chociaż raz się spotkałem z takim przypadkiem że jakiś idiota tak rozkręcił sztangę że WG był na full otwarty i z TDI wyszedł SDI :mrgreen:

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 14 maja 2010, 13:01

chociaż raz się spotkałem z takim przypadkiem że jakiś idiota tak rozkręcił sztangę że WG był na full otwarty i z TDI wyszedł SDI :mrgreen:
Są talenty ;-) ktoś mu pewnie podpowiedział że można tak podkręcić turbo to podkręcił ;-)

Hamann
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 31
Rejestracja: 26 sty 2010, 16:47

Post autor: Hamann » 14 maja 2010, 23:31

no nie ma smiania ;p u mnie super mechanik tak zrobil ze zawor upustowy byl caly czas otwarty i ladowalo 0.5 bar caly czas ;p

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 15 maja 2010, 00:08

Hamann pisze:no nie ma smiania ;p u mnie super mechanik tak zrobil ze zawor upustowy byl caly czas otwarty i ladowalo 0.5 bar caly czas ;p
jakby zawór upustowy był cały czas otwarty to turbo ładowałoby 0.0 no może 0.1 bara szych obrotach a nie 0.5 <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl