[All] Jakie spreżyny zawieszenia do Quattro?
[All] Jakie spreżyny zawieszenia do Quattro?
Mam zamiar zglebic troche autko, myslalem o gwincie ale ze ceny gwintu do quattro sa zaporowe to chyba zostane przy zwyklym zestawie, macie jakies sprawdzone zestawy? Jak sie sprawuja?
Zastanawiam sie tez nad tym ze skoro mam seryjne ale sportowe amorki to przy obnizeniu -60 nic im nie powino sie dziac zlego zmieniajac tylko spreżyny, moze ktos znajacy temat niech sie wypowie.
Kto ma quattro obnizone niech napisze co zmienial i na co.
Co do sztywnosci to problemu byc nie powinno z obcieraniem bo ET felgi jest tak dobrane ze nawet gdy opona calkowicie schowa sie w nadkolu to nic nie trze.
Zastanawiam sie tez nad tym ze skoro mam seryjne ale sportowe amorki to przy obnizeniu -60 nic im nie powino sie dziac zlego zmieniajac tylko spreżyny, moze ktos znajacy temat niech sie wypowie.
Kto ma quattro obnizone niech napisze co zmienial i na co.
Co do sztywnosci to problemu byc nie powinno z obcieraniem bo ET felgi jest tak dobrane ze nawet gdy opona calkowicie schowa sie w nadkolu to nic nie trze.
Nie wiem jak w 4x4 ale w mojej ośce jak wrzuciłem sprężyny -40 przy oponach 205x55x16 to oponki mi wydrachały spory kawałek nadkoli z tyłu gdy jechałem załadowanym autkiem (cztery osoby i bagaż) na falach poprzecznych musiałem zwolnić do 60 km/h bo zaczynało się za mną dymić :mrgreen: .
co do Amorków to zależy czy te twoje usportowione są pod względem długości czy charakterystyki..
z tego co sie naczytałem kupując dla siebie sprężynki to do -40 na standardowych amorach bez problemu jak chcesz więcej ją posadzić to sportowe amory były by zalecane (czytaj krótsze) gdyż inaczej będą pracowały na granicznych pozycjach co jest niezdrowe dla nich...
Następny temat to: co chcesz osiągnąć poprzez to posadzenie...
Wady: Co chwile szlifuję podłogę na różnych wjazdach przejazdach itp. nie wyobrażam sobie aby mieć Quattro i nie móc nim wjechać w las...
Neutralne: -40 to chyba jest złoty środek jak bym więcej obniżył to była by klęska -auto tylko na autobane niestety nasze drogi są jakie są
Zalety: na mojej konfiguracji bardzo dobra proporcja trzymania sie drogi do komfortu jazdy - Sprężynki Weitec
co do Amorków to zależy czy te twoje usportowione są pod względem długości czy charakterystyki..
z tego co sie naczytałem kupując dla siebie sprężynki to do -40 na standardowych amorach bez problemu jak chcesz więcej ją posadzić to sportowe amory były by zalecane (czytaj krótsze) gdyż inaczej będą pracowały na granicznych pozycjach co jest niezdrowe dla nich...
Następny temat to: co chcesz osiągnąć poprzez to posadzenie...
Wady: Co chwile szlifuję podłogę na różnych wjazdach przejazdach itp. nie wyobrażam sobie aby mieć Quattro i nie móc nim wjechać w las...
Neutralne: -40 to chyba jest złoty środek jak bym więcej obniżył to była by klęska -auto tylko na autobane niestety nasze drogi są jakie są
Zalety: na mojej konfiguracji bardzo dobra proporcja trzymania sie drogi do komfortu jazdy - Sprężynki Weitec
Amorki z tego co sie orientuje to sa inne pod wzgledem dlugosci i charakterystyki.
Co do efektu ktory chce osiagnac to raczej tylko efekt wizualny bo na obecnej konfiguracji i tak jest bardzo dobrze pod wzgledem prowadzenia, choc mogla by sie troszke mniej klasc w zakretach na boki.
Co do komfortu jazdy to na sportowym zawieszeniu i profilu opony 45 chyba nie mamy co rozmawiac o komforcie.
Efekt wizualny jaki chcialbym osiagnac mialby byc taki jak na poniższym zdjeciu <ok>
Co do efektu ktory chce osiagnac to raczej tylko efekt wizualny bo na obecnej konfiguracji i tak jest bardzo dobrze pod wzgledem prowadzenia, choc mogla by sie troszke mniej klasc w zakretach na boki.
Co do komfortu jazdy to na sportowym zawieszeniu i profilu opony 45 chyba nie mamy co rozmawiac o komforcie.
Efekt wizualny jaki chcialbym osiagnac mialby byc taki jak na poniższym zdjeciu <ok>
- mariobross
- Forum Audi 80
- Posty: 32
- Rejestracja: 16 lut 2008, 16:37
- Lokalizacja: Pierściec
dokładnie mam to samo na myśli do zrobienia i mam już alusy ale czekam na opony mam 17 i też chce posadzić moja 4x4 nieco niżej, ja znów mam inny drobny dylemat czy drążek stabilizatora w tylnej oście da rade się schować w nadkolu o te 40mm bo o tyle max chce moją posadzić a tak co kukałem w nadkole to trochę ciasno tam będzie hmm będe miał alusy założone to się wezme za obniżenie i zobaczymy w praniu co się stanie trzeba pokukać na niunie od kolegów jak się prezentuje konkretna miara obniżenia, wydaje mi się SŁONIK że ta na tej focie co dałeś ma chyba 40mm w dół
[ Dodano: 2008-04-29, 22:42 ]
poprawka do mojej wypowiedzi ona będzie mieć 60x60 widzialem dziś taką obniżona i pogoniłem gościa żeby podpytać go i ma też tak fajnie osadzoną niestety audi było nie klubowe w każym razie zwerbowałem chyba gościa bo chętnie się dopisze a a alumki zapodałem i siadło wszystko i nic nie będzie trzeć bynajmniej narazie nie trze
[ Dodano: 2008-04-29, 22:42 ]
poprawka do mojej wypowiedzi ona będzie mieć 60x60 widzialem dziś taką obniżona i pogoniłem gościa żeby podpytać go i ma też tak fajnie osadzoną niestety audi było nie klubowe w każym razie zwerbowałem chyba gościa bo chętnie się dopisze a a alumki zapodałem i siadło wszystko i nic nie będzie trzeć bynajmniej narazie nie trze
http://www.allegro.pl/item1039328820_au ... ml#gallery
Warto w coś takiego się pchać w ogóle? Seria -20/-20 po latach na pewno więcej,
coś w ogóle się zauważy?
Warto w coś takiego się pchać w ogóle? Seria -20/-20 po latach na pewno więcej,
coś w ogóle się zauważy?
Wiesz może jaki mają symbol albo jak je znaleźć poza serwisem bo ja właśnie szukam dla siebie -20mm i nie mogę nigdzie namierzyć.chmiel25 pisze:Z ciekawosci pytalem w serwisue o koszt nowych sprezyn od S2 Avant na tyl
w sumie to tylko -20 ale zawsze jakas opcja Cena niezbyt wielka bo jedyne 320pln za sztuke. Co uwazam za dobra cene do avanta quattro.
Takie miałem standardowo czyli 1BE i nie chce tego zmieniać.
Ja po prostu szukam sprężyn do swojego auta, w intercarsie mają tylko zwykłe do quattro i nic nie wiedzą o -20, nie wiem gdzie mam szukać, na allegro także jest biednie z takimi.chmiel25 pisze:Ale S2 avant byl tylko w quattro. O takie ci chodzi??
Dlatego może jakiś symbol wklepany w google da mi jakiś rezultat.