Witam was serdecznie
mam oto motorek jak w temacie . Mam problem i pytanie . Odnosnie tego , ze bylem u pewnego gazownika , falowaly mi obroty na gazie , mam na mechanicznym wtrysku motora i zaczal na rozdzielaczu krecic imbusem? i nie powiem bo obroty zaczely sie podnosic ale po przejechaniu od razu bylo to samo . Kiedy pojechalem znowu to powiedzial ze mam wrocic na gaznik. Mam Golfa II a motorek jak wyzej w temacie taki swapik maly
Pojechalem i powiedzialem to swojemu kumplowi "mechanikowi" wysmial go i powiedzial ze jest idiota <mikolaj> . Wystarczylo na elektrozaworze srubka pokrecic i jest gites
Teraz kiedy byly zimy czy ogolnie po nocy nie moge go odpalić , zapale go na LPG , przelacze na bene ,przygazuje troszke i pochodzi na obrotach , rozgrzeje go i pozniej juz odpala ładnie juz na cieplejszym silniku . Co moze byc problemem ? jest mozliwe ze ten gazownik spieprzyl coś ? . Mysle ze nie macie nic przeciwko ze nie jestem taki fanem Audi jak wy , ale moge powiedziec ze mechanik ma Audi 80 , ktoremu odratowal zycie po wjechaniu w dzika
Takze z gory dziekuje za pomoc i jakies porady
[B3 SD 1.9 113KM] - problem z odpalaniem
[B3 SD 1.9 113KM] - problem z odpalaniem
Ostatnio zmieniony 17 maja 2010, 14:11 przez Mlody90, łącznie zmieniany 2 razy.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
Wina grzebania przy przepływce K-jeta. Najprostszy sposób. Odpal go na benzynie. Niech chodzi na jałowym. Imbusikiem przekręć na maks w kierunku wskazówek zegara. Jeśli zacznie ci gasnąć to przytrzymaj na gazie. Jak już będziesz miał na maksa w prawo skręcone to powoli odkręcaj do momentu jak silnik jakby zaczął lżej chodzić i przestanie kopcić na czarno (zbyt bogata mieszanka). Jak osiągniesz ten punkt...zakręć w prawo o 1/5 obrotu. Powinno być git. To taki najprostszy sposób w warunkach domowych. Najlepiej jednak dać na analizator spalin i wcześniej sprawdzić sondę lambda i wtryskiwacz rozruchowy.
bloku, moze Ci to zdjecie pomoze gdzie jest ta sruba regulujaca ?
http://img260.imageshack.us/i/dsc00009go.jpg/
http://img260.imageshack.us/i/dsc00009go.jpg/
bloku, za gumowa pokrywa znajduje sie taki malutki otworek. Sprobuje to samemu zrobić , mam jeszcze pytanie , filtr powietrza znajduje sie pod rozdzielaczem , jest na zatrzaskach a jak go pozniej zdjąć? probowalem ale tak jakby cos trzymało , tak samo jak ta gumowa pokrywa ..
[ Dodano: 2010-05-17, 22:11 ]
pytalem sie mechaniora mojego o ta cala regulacje i powiedzial ze zaplon trzeba ustawic i usczelnic cos z kolektorem ssacym i bedzie git . takze sam nie wiem. Jak bedzie mial czas to pojade do niego i mi to zrobi .
[ Dodano: 2010-05-17, 22:11 ]
pytalem sie mechaniora mojego o ta cala regulacje i powiedzial ze zaplon trzeba ustawic i usczelnic cos z kolektorem ssacym i bedzie git . takze sam nie wiem. Jak bedzie mial czas to pojade do niego i mi to zrobi .