
a oto trochę historii:
auto zjechało z Inglostadt w październiku 1992r., pierwsza rejestracja 1993r. w Holandii gdzie w 1997r. przy przebiegu 33tyś km dostała lekko w prawą pupę, co (chyba) widać na zdjęciach. została naprawiona (na szczęście w ASO) i pewnego dnia Pan będąc w trasie zauważył to cudeńko w jakimś autokomisie, oczywiście ją sprowadził (niestety ma wbite składak).
do roku 2009 auto miało wymieniony rozrząd, olej kilka razy oraz opony:) jeździła nim pewna Pani do pracy (2-3 km) w sumie samochód nabił 174 tyś jak go kupiłem (nie nabijał kilometrów 4 miesiące... i tak nie wierzę w przebieg mimo tego, że licznik nie był rozkręcany, ani zębatka zerwana, nie wiem jaki jest jeszcze sposób cofnięcia, żeby nie narobić szkód-jak ktoś wie niech pisze


wyposażenie:
















wykonane naprawy:











plany:










a oto fotki (kliknij środkowym myszki/prawym > otwórz odnośnik w nowej karcie aby zobaczyć w pełnym rozmiarze)
a w garażu samochodzik jest tutaj

[center]_______________________________
17 marca 2010r.
_______________________________[/center]



// po wyżej wymienionych czynnościach auto w końcu żyje

[center]_______________________________
24 kwietnia 2010r.
_______________________________[/center]





samochodzik mniej więcej będzie wyglądał tak (jak pomaluje klamki) :
zdjęcie poglądowe, wykonane w 3 min

[center]_______________________________
18 maja 2010r.
_______________________________[/center]
w końcu kupiłem opony:) padł wybór na Kleber Dynaxer HP3, co prawda 2 sztuki, ale jazda po wodzie nieporównywalnie lepsza niż u znajomego na brigestonach

a to kilka fotek:
a tutaj mały akcent klubowy


dodatkowo kupiłem za 30zł mokry fotel z C4 z dziwna tapicerką:) ale nie przeszkadza mi że jest inna, po prostu fotel mi się złamał więc w końcu muszę go wymienić, a z B4 ciężko dostać w dobrym stanie...
[center]_______________________________
22 maja 2010r.
_______________________________[/center]
w końcu wziąłem się za fotel, już nie dało się jeździć

godzinka roboty z przełożeniem szyn :lol: