[b3 2.0 3a wielopunk mech]wielki problem prosze pomocy
[b3 2.0 3a wielopunk mech]wielki problem prosze pomocy
od kilkunastu dni jestem szczęśliwym posiadaczem audi b3 lecz kupiłem je z pewnym felerem tzn cały czas mam 1100 obortów na biegu jałowym i nie mogę sobie z tym poradzić
wymieniłem kable świece kopułke palec filtr powietrza samochód oprucz tego ładnie sie zachowuje chcoć trochę szrpie przy hamowaniu silniki jak obroty spadną do około 1500 obr
pomóżcie bo już nei mam siły
pytanko jak sprwdzić przepływomierz czy jest prawny i czy to może być wina jakiegoś czujnika od temp
wymieniłem kable świece kopułke palec filtr powietrza samochód oprucz tego ładnie sie zachowuje chcoć trochę szrpie przy hamowaniu silniki jak obroty spadną do około 1500 obr
pomóżcie bo już nei mam siły
pytanko jak sprwdzić przepływomierz czy jest prawny i czy to może być wina jakiegoś czujnika od temp
Zaczął bym od sprawdzenia silniczka krokowego ( zaworu stabilizującego bieg jałowy silnika), oraz czy załącza się czujnik/wyłącznik przepustnicy ( zamontowany pod zespołem przepustnicy), no i może czujnik czasowo-cieplny szwankuje.... Na wszystkie te tematy dużo juz napisano na tym Forum..
> jak możesz to napisz jaki masz nr na siln. krok. <
Pozdr. Adam.
> jak możesz to napisz jaki masz nr na siln. krok. <
Pozdr. Adam.
po tygodniu jazdy zauważyłem jeszce jeden szczegół może to coś pomoże
po odpaleniu na zimnym silniku oborty są strasznie niskie 600 max 700 i rosną w miare wzrostu temperatury
do tego na zimnym silniku jest brak mocy na 1-szej przepustnicy taki efekt jakby go zalewało albo dosstawał za mało paliwa czy to normalne???? czy dalej to może być silniczek czy prędzej co innyego może jakiś czujnik boję się wyrzucić pieniądze w błote
po odpaleniu na zimnym silniku oborty są strasznie niskie 600 max 700 i rosną w miare wzrostu temperatury
do tego na zimnym silniku jest brak mocy na 1-szej przepustnicy taki efekt jakby go zalewało albo dosstawał za mało paliwa czy to normalne???? czy dalej to może być silniczek czy prędzej co innyego może jakiś czujnik boję się wyrzucić pieniądze w błote
SŁYSZAŁEŚ O CZYMŚ TAKIM, JAK ZNAKI INTERPUNKCYJNE? NAPEWNO MUSIELI CI O TYM MÓWIĆ W PODSTAWÓWCE.
PODSTAWOWE ZNAKI INTERPUNKCYJNE TO: KROPKA I PRZECINEK.
JEŻELI NAPISZESZ KOLEJNY POST OLEWAJĄCY UżYTKOWNIKÓW TEGO FORUM, CZYLI NIE POSIADAJĄCY KROPEK I PRZECINKÓW, ZAROBISZ OSTRZEŻENIE, A POTEM KOLEJNE, AŻ DO SKUTKU LUB BLOKADY KONTA. :->
PODSTAWOWE ZNAKI INTERPUNKCYJNE TO: KROPKA I PRZECINEK.
JEŻELI NAPISZESZ KOLEJNY POST OLEWAJĄCY UżYTKOWNIKÓW TEGO FORUM, CZYLI NIE POSIADAJĄCY KROPEK I PRZECINKÓW, ZAROBISZ OSTRZEŻENIE, A POTEM KOLEJNE, AŻ DO SKUTKU LUB BLOKADY KONTA. :->
Sorki już sie poprawie! Dzisiaj zacząłem grzebać w autko, falujące obroty ustały po odpięciu
czujnika położenia przepustnicy ,ale dalej utrzymują się w okolicy 1100 obr .Co dziwne po odpięciu czujnika temp (tego na głowicy) nie było żadnej reakcji ze strony autka , to samo po odpięciu silniczka krokowego tak jakby mu to nie robiło różnicy.Silniczek jest na dwa piny.
Gdzie znajduje się ten czujnik temperatury czasowo cieplny? i jak sprawdzić 5-ąty wtryskiwacz czy działa i czy te falujące obroty (a raczej szarpanie silnikiem, pulsacyjne skoki obr -1100-1150) będą winą tej czujki od przepustnicy?
czujnika położenia przepustnicy ,ale dalej utrzymują się w okolicy 1100 obr .Co dziwne po odpięciu czujnika temp (tego na głowicy) nie było żadnej reakcji ze strony autka , to samo po odpięciu silniczka krokowego tak jakby mu to nie robiło różnicy.Silniczek jest na dwa piny.
Gdzie znajduje się ten czujnik temperatury czasowo cieplny? i jak sprawdzić 5-ąty wtryskiwacz czy działa i czy te falujące obroty (a raczej szarpanie silnikiem, pulsacyjne skoki obr -1100-1150) będą winą tej czujki od przepustnicy?
a czy wtrysk mechaniczny wieleopunktowy posiada w swoim ukladzie silnik krokowy sterujący wolnymi obrotami?
jeśli tak to gdzie się znajduje?
bo ja mam następujący problem, audi 80 1800 - automat na mechanicznym wtrysku, załozny gaz, wszystko pięknie do momentu kiedy zatrzymam sie i dotknę gazu aby znów ruszyć, po prostu natychmiast gaśnie, to samo przy wrzuceniu wstecznego i dotknięciu gazu.
jeśli tak to gdzie się znajduje?
bo ja mam następujący problem, audi 80 1800 - automat na mechanicznym wtrysku, załozny gaz, wszystko pięknie do momentu kiedy zatrzymam sie i dotknę gazu aby znów ruszyć, po prostu natychmiast gaśnie, to samo przy wrzuceniu wstecznego i dotknięciu gazu.
moment !!
w silniku 3a niema srubki regulacji biegu jalowego
a silnik 3a ma zawor stabilizacji biegu jalowego (chyba ze byly jakies przerobki. bez niego silnik by niechodzil na wolnych obrotach. niektorzy mechanicy wywalaja ten zawor i daja zaslepke z dlawikiem powietrza, mi tez chcial tak zrobic)
wszystkie informacje na temat wtryskow mechanicznych i innych ukladow, sa w dziale download
[ Dodano: 2007-06-28, 13:10 ]
daj foto tego silnika
w silniku 3a niema srubki regulacji biegu jalowego
a silnik 3a ma zawor stabilizacji biegu jalowego (chyba ze byly jakies przerobki. bez niego silnik by niechodzil na wolnych obrotach. niektorzy mechanicy wywalaja ten zawor i daja zaslepke z dlawikiem powietrza, mi tez chcial tak zrobic)
wszystkie informacje na temat wtryskow mechanicznych i innych ukladow, sa w dziale download
[ Dodano: 2007-06-28, 13:10 ]
daj foto tego silnika
a gdze się tan zawór znajduje????
mam też problem ze ssaniem tak jakby go nie było oborty a zimnym silniku koło 700,
dzisiaj wymieniam czujnik temperatury może to on szwankuje a samochód strasznie dławi jakby dostawał za dużą dawkę paliwa.
[ Dodano: 2007-06-28, 16:47 ]
nie moge odczytać numerów silnika krokowego bo sa starte strasznie, silnik jest na dwa piny
[ Dodano: 2007-06-28, 16:49 ]
nie mogę odczytać numerów silnika krokowego bo sa starte strasznie, silnik jest na dwa piny, ah nie zastanawiajcie się nad tą klapką przeciwwybuchową, gazu nie mam tak ją kupiłem i gazu w niej nie było domyslam się że ten elemt był wymieniany z jakiegoś innego autka co miało gaz - szczelność klapki sprawdzałem ok
mam też problem ze ssaniem tak jakby go nie było oborty a zimnym silniku koło 700,
dzisiaj wymieniam czujnik temperatury może to on szwankuje a samochód strasznie dławi jakby dostawał za dużą dawkę paliwa.
[ Dodano: 2007-06-28, 16:47 ]
nie moge odczytać numerów silnika krokowego bo sa starte strasznie, silnik jest na dwa piny
[ Dodano: 2007-06-28, 16:49 ]
nie mogę odczytać numerów silnika krokowego bo sa starte strasznie, silnik jest na dwa piny, ah nie zastanawiajcie się nad tą klapką przeciwwybuchową, gazu nie mam tak ją kupiłem i gazu w niej nie było domyslam się że ten elemt był wymieniany z jakiegoś innego autka co miało gaz - szczelność klapki sprawdzałem ok