[b4 80 1,9 tdi 1Z]klekot silnika twarda praca
- ...danny...
- Forum Audi 80
- Posty: 44
- Rejestracja: 28 paź 2008, 18:35
- Lokalizacja: Sokółka
[b4 80 1,9 tdi 1Z]klekot silnika twarda praca
witam mam problem ze swoja 80-ką a mianowicie silnik pracuje baardzo głośno strasznie klekocze i do tego jest słaby proszę o pomoc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Napisałbym ,podłaczyć po vaga ale zapewne nie masz .Przyczyn może być kilka z najbardziej prawdopodobnych to wtryskiwacze i niewłaściwy kąt wtrysku .Szczególnie jak coś było przy silniku dłubanedaniel2908 pisze:witam mam problem ze swoja 80-ką a mianowicie silnik pracuje baardzo głośno strasznie klekocze i do tego jest słaby proszę o pomoc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 27
- Rejestracja: 14 sty 2008, 12:31
Popieram przedmówcę, głośna praca jest charakterystyczna dla zbyt wczesnego kąta wtryskuMUNIOR pisze:Napisałbym ,podłaczyć po vaga ale zapewne nie masz .Przyczyn może być kilka z najbardziej prawdopodobnych to wtryskiwacze i niewłaściwy kąt wtrysku .Szczególnie jak coś było przy silniku dłubanedaniel2908 pisze:witam mam problem ze swoja 80-ką a mianowicie silnik pracuje baardzo głośno strasznie klekocze i do tego jest słaby proszę o pomoc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Dokładnie jak statyczny kąt wtrysku ustawiony poza zakresem ECU nie da rady .Dlatego najlepiej podłaczyć pod Vaga bo inaczej tego nie sprawdzitrepek pisze:Reguluje, bierze pod uwagę dwa czynniki - temperaturę silnika i temperaturę na zewnątrz. Ecu nie zna początkowego położenia, jak ono złe bedzie to później też będzie źle regulował
ale dobrze by było wiedzieć na jakie wartości ustawić bo to różnie w tych silnikach jest od rocznika tego do tego a to pierburg a to bosch. na vagu w ustawieniach tych rodzajów silników jest też kilka do wyboruMUNIOR pisze:Dokładnie jak statyczny kąt wtrysku ustawiony poza zakresem ECU nie da rady .Dlatego najlepiej podłaczyć pod Vaga bo inaczej tego nie sprawdzitrepek pisze:Reguluje, bierze pod uwagę dwa czynniki - temperaturę silnika i temperaturę na zewnątrz. Ecu nie zna początkowego położenia, jak ono złe bedzie to później też będzie źle regulował
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Faktycznie przy wykresie w TDI timing jest kilka opcji w zależności od wersji oprogramowania w kompie ale ja ustawiam statyczny w okolicy 50-55 i jaki by to nie był zetor będzie dobrzeberthold pisze:ale dobrze by było wiedzieć na jakie wartości ustawić bo to różnie w tych silnikach jest od rocznika tego do tego a to pierburg a to bosch. na vagu w ustawieniach tych rodzajów silników jest też kilka do wyboru