Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 80 1,9 tdi 1Z]klekot silnika twarda praca

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
...danny...
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 28 paź 2008, 18:35
Lokalizacja: Sokółka

[b4 80 1,9 tdi 1Z]klekot silnika twarda praca

Post autor: ...danny... » 19 maja 2010, 18:17

witam mam problem ze swoja 80-ką a mianowicie silnik pracuje baardzo głośno strasznie klekocze i do tego jest słaby proszę o pomoc

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 19 maja 2010, 22:27

daniel2908 pisze:witam mam problem ze swoja 80-ką a mianowicie silnik pracuje baardzo głośno strasznie klekocze i do tego jest słaby proszę o pomoc
Napisałbym ,podłaczyć po vaga ale zapewne nie masz .Przyczyn może być kilka z najbardziej prawdopodobnych to wtryskiwacze i niewłaściwy kąt wtrysku .Szczególnie jak coś było przy silniku dłubane

sunseeker1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 27
Rejestracja: 14 sty 2008, 12:31

Post autor: sunseeker1 » 19 maja 2010, 22:53

MUNIOR pisze:
daniel2908 pisze:witam mam problem ze swoja 80-ką a mianowicie silnik pracuje baardzo głośno strasznie klekocze i do tego jest słaby proszę o pomoc
Napisałbym ,podłaczyć po vaga ale zapewne nie masz .Przyczyn może być kilka z najbardziej prawdopodobnych to wtryskiwacze i niewłaściwy kąt wtrysku .Szczególnie jak coś było przy silniku dłubane
Popieram przedmówcę, głośna praca jest charakterystyczna dla zbyt wczesnego kąta wtrysku

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 19 maja 2010, 22:55

Aż się prosi ustawić kąt wtrysku.

AB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 389
Rejestracja: 16 kwie 2010, 20:03
Lokalizacja: Tychy

Post autor: AB4 » 19 maja 2010, 23:50

Ja bym raczej obstawiał regulator kąta wtrysku,bo czy nie regulujemy tylko statycznego kąta?,a po odpaleniu już reguluje go ECU?

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 20 maja 2010, 07:54

Reguluje, bierze pod uwagę dwa czynniki - temperaturę silnika i temperaturę na zewnątrz. Ecu nie zna początkowego położenia, jak ono złe bedzie to później też będzie źle regulował ;-)

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 maja 2010, 09:09

trepek pisze:Reguluje, bierze pod uwagę dwa czynniki - temperaturę silnika i temperaturę na zewnątrz. Ecu nie zna początkowego położenia, jak ono złe bedzie to później też będzie źle regulował
Dokładnie jak statyczny kąt wtrysku ustawiony poza zakresem ECU nie da rady .Dlatego najlepiej podłaczyć pod Vaga bo inaczej tego nie sprawdzi

berthold
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 189
Rejestracja: 17 paź 2008, 18:47
Lokalizacja: ruda śląska

Post autor: berthold » 20 maja 2010, 19:14

MUNIOR pisze:
trepek pisze:Reguluje, bierze pod uwagę dwa czynniki - temperaturę silnika i temperaturę na zewnątrz. Ecu nie zna początkowego położenia, jak ono złe bedzie to później też będzie źle regulował
Dokładnie jak statyczny kąt wtrysku ustawiony poza zakresem ECU nie da rady .Dlatego najlepiej podłaczyć pod Vaga bo inaczej tego nie sprawdzi
ale dobrze by było wiedzieć na jakie wartości ustawić bo to różnie w tych silnikach jest od rocznika tego do tego a to pierburg a to bosch. na vagu w ustawieniach tych rodzajów silników jest też kilka do wyboru

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 maja 2010, 22:07

berthold pisze:ale dobrze by było wiedzieć na jakie wartości ustawić bo to różnie w tych silnikach jest od rocznika tego do tego a to pierburg a to bosch. na vagu w ustawieniach tych rodzajów silników jest też kilka do wyboru
Faktycznie przy wykresie w TDI timing jest kilka opcji w zależności od wersji oprogramowania w kompie ale ja ustawiam statyczny w okolicy 50-55 i jaki by to nie był zetor będzie dobrze

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl