[B3/B4]Opis instalacji sterownika centralnego zamka z pilota
co mogło spowodować ze centralny zamek po umyciu samochodu przestał działać. tzn nie mogę go zamknąć z pilota tylko z kluczyka;]
opis odpaliłem samochód po umyciu kierunkowskazy zapalały mi się co 8 s na tak 2 s i włączał się taki dziwny dźwięk. Zmieniłem kluczyk być może coś wyschło w tym czasie i odpaliłem samochód bez żadnego problemu później normalnie działał mi pilot ale już za 6h do tej pory nie działa mi ;/ jak przekręcę kluczyk w drzwiach to zamykają się wszystkie drzwi wiec pompka działa
opis odpaliłem samochód po umyciu kierunkowskazy zapalały mi się co 8 s na tak 2 s i włączał się taki dziwny dźwięk. Zmieniłem kluczyk być może coś wyschło w tym czasie i odpaliłem samochód bez żadnego problemu później normalnie działał mi pilot ale już za 6h do tej pory nie działa mi ;/ jak przekręcę kluczyk w drzwiach to zamykają się wszystkie drzwi wiec pompka działa
Ostatnio zmieniony 25 maja 2010, 16:40 przez levis1991, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
funnyboy88, no tak, jeśli nie działa centralny z żadnych drzwi ani bagażnika i nie działa oświetlenie wnętrza (poza świeceniem na stałe) to musi być coś z pompką albo jej zasilaniem.
Sprawdzałeś bezpieczniki?
Sprawdzałeś bezpieczniki?
Ostatnio zmieniony 25 maja 2010, 17:42 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Poszukaj centralki od sterowania centralnym zamkiem z pilota i sprawdź czy dochodzi do niego prąd. Plus zazwyczaj kabel czerwony i minus brązowy.levis1991 pisze:co mogło spowodować ze centralny zamek po umyciu samochodu przestał działać. tzn nie mogę go zamknąć z pilota tylko z kluczyka;]
opis odpaliłem samochód po umyciu kierunkowskazy zapalały mi się co 8 s na tak 2 s i włączał się taki dziwny dźwięk. Zmieniłem kluczyk być może coś wyschło w tym czasie i odpaliłem samochód bez żadnego problemu później normalnie działał mi pilot ale już za 6h do tej pory nie działa mi ;/ jak przekręcę kluczyk w drzwiach to zamykają się wszystkie drzwi wiec pompka działa
[ Dodano: 2010-05-25, 17:50 ]
Jeśli nie działa z żadnych drzwi warto by było przyjrzeć się pompce.funnyboy88 pisze:Tak, ale tylko te pod maską.. i w sumie nie zbyt dokładnie.. Skupiłem się na centralce bo myślałem że tam leży problem.. też na początku miałem fazy awaryjnych świateł i samego zamykania się auta..aldi pisze:Sprawdzałeś bezpieczniki?
Jeśli lubił się sam zasuwać to też można by sprawdzić wiązkę klapy bagażnika bo też widziałem taki przypadek gdy poprzełamywane kable w tej wiązce same zasuwały samochód.
Wiązka wymieniana całkiem niedawno Jest jeszcze w świetnym stanie Dobrałem się przed chwilą do pompki, zwyczajnie przeczyściłem styki i ku mojemu zdziwieniu lampka po zgaszeniu silnika i wyjęciu kluczyka zaczęła się normalnie świecić, jednak przy otwieraniu drzwi nadal tylko mruga. Dodatkowo teraz jak włączam radio, robi się 2 sekundowe "bzzzzzzzz" i po chwili radio normalnie gra szlak mnie zaraz trafi !aldi pisze:Jeśli lubił się sam zasuwać to też można by sprawdzić wiązkę klapy bagażnika bo też widziałem taki przypadek gdy poprzełamywane kable w tej wiązce same zasuwały samochód.
Witam,dzisiaj podłączałem sterownik z pilotem do fabrycznego centralnego zamka.
Sterownik skonfigurowałem do zamka pneumatycznego(bardzo podobnie jak kolega opisał montaż).
Więc w moim przypadku do siłownika w drzwiach kierowcy szły 3 przewody czerwono-czarny, brązowy, zielony.
Poszłem na łatwiznę :roll: stały plus z centralki wpiąłem pod + od sterownika a masa do masy z karoserii. potem przeciąłem zielony przewód od siłownika i wpiąłem do centralki.
W ten sposób działa centralny zamek na pilota :mrgreen: aha zostało mi podpięcie pod kierunkowskazy.
Sterownik skonfigurowałem do zamka pneumatycznego(bardzo podobnie jak kolega opisał montaż).
Więc w moim przypadku do siłownika w drzwiach kierowcy szły 3 przewody czerwono-czarny, brązowy, zielony.
Poszłem na łatwiznę :roll: stały plus z centralki wpiąłem pod + od sterownika a masa do masy z karoserii. potem przeciąłem zielony przewód od siłownika i wpiąłem do centralki.
W ten sposób działa centralny zamek na pilota :mrgreen: aha zostało mi podpięcie pod kierunkowskazy.
może opisze swój problem z centralnym zamkiem jaki mam....
Umyłem samochód, po odpaleniu auta co 8 s wlaczal mi się sygnał z awaryjnymi światłami, zmieniłem kluczyk i było wszystko ok... Później normalnie działało wszystko ale za 6 h do tej pory nie działa mi centralka;/ Sprawdzałem pompkę działa jak powinna być ponieważ jeśli przekręcę kluczyk w drzwiach u pasażera zamykają się wszystkie drzwi i dodatkowo bylem na szrocie żeby sprawdzić i to samo było... Wyjelem i wyczyściłem pompkę bo była zapocona ropa. Wymieniłem w pilociku baterie dioda świeci ale nie ma reakcji centralnego zamka co robić? Ps; sprawdzałem sterownik czy jest mokry, ale był suchutki.
a bezpiecznik numer 10 wymienilem i nic to nie dało
Umyłem samochód, po odpaleniu auta co 8 s wlaczal mi się sygnał z awaryjnymi światłami, zmieniłem kluczyk i było wszystko ok... Później normalnie działało wszystko ale za 6 h do tej pory nie działa mi centralka;/ Sprawdzałem pompkę działa jak powinna być ponieważ jeśli przekręcę kluczyk w drzwiach u pasażera zamykają się wszystkie drzwi i dodatkowo bylem na szrocie żeby sprawdzić i to samo było... Wyjelem i wyczyściłem pompkę bo była zapocona ropa. Wymieniłem w pilociku baterie dioda świeci ale nie ma reakcji centralnego zamka co robić? Ps; sprawdzałem sterownik czy jest mokry, ale był suchutki.
a bezpiecznik numer 10 wymienilem i nic to nie dało
- Slawoaudi88
- Forum Audi 80
- Posty: 157
- Rejestracja: 01 sie 2009, 22:13
- Lokalizacja: Czechowice Dziedzice
Panowie ja też montuje centralke ale od strony pasażera gdyż te drzwi robią za mastera i napotkałem się z 6 przewodami które idą do słupka przez co do drzwi pasażera i tu stoję gdyż nie wiem w który mam przeciąć
jesli ktoś pamieta kolory które do czego bez rozbebrania tapicerki to z góry dziekuję.
kable są koloru 1 brązowy , 2 brązowo - zielony ,3 czerwony - gruby , 4 zielono - niebieski (gruby) , 5 brązowy , 6 brązowo - biały.
gruby - to znaczy że są grubsze od pozostałych
i oczywiscie 7 to rurka cisnieniowa.
w drzwiach nie mam elektryki przynajmiej tak mi sie widzi a i kierunki mam w blotnikach bocznych wiec może część kabli to kierunki
Prosze o Pomoc gdyz jestem w trakcie montażu centralki
jesli ktoś pamieta kolory które do czego bez rozbebrania tapicerki to z góry dziekuję.
kable są koloru 1 brązowy , 2 brązowo - zielony ,3 czerwony - gruby , 4 zielono - niebieski (gruby) , 5 brązowy , 6 brązowo - biały.
gruby - to znaczy że są grubsze od pozostałych
i oczywiscie 7 to rurka cisnieniowa.
w drzwiach nie mam elektryki przynajmiej tak mi sie widzi a i kierunki mam w blotnikach bocznych wiec może część kabli to kierunki
Prosze o Pomoc gdyz jestem w trakcie montażu centralki
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
cos schrzaniłem gdyż centralka poszla z dymem i wywaliło bezpiecznik 19 podpiolem sie własnie po ten niebiesko zielony co mowiłem ale bez akcji żarówka .centralka to tam tylko 55zł ale najgożej że teraz centralny nie chodzi jak spowrotem złonczyłem ten kabelek zielono niebieski i jak zamykam go z klucza to delikatnie cos gdzieś cyka ale nic sie nie zamyka prócz tych drzwi co mam w nim klucz.
więc teraz nowa akacja trzeba zrobić spowrotem Centralny z klucza tak jak bylo tylko nie wiem od czego zacząć sprawdzać co moglo sie popsuć
więc teraz nowa akacja trzeba zrobić spowrotem Centralny z klucza tak jak bylo tylko nie wiem od czego zacząć sprawdzać co moglo sie popsuć
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
W centralce mógł pójść tylko przekaźnik albo ścieżka się zjarała więc powinno dać się odratować.
Może zamieniłeś kabel ze sterownika idący w kierunku drzwi z tym idącym do pompki centralnego zamka. Mogłeś spalić styki w siłowniku w drzwi co uniemożliwi odsuwanie bądź zasuwanie centralnym z tych drzwi.
Może zamieniłeś kabel ze sterownika idący w kierunku drzwi z tym idącym do pompki centralnego zamka. Mogłeś spalić styki w siłowniku w drzwi co uniemożliwi odsuwanie bądź zasuwanie centralnym z tych drzwi.
Witaj.
Sciągnij boczek z tych drzwi w które się wpinałeś.Gdybyś zrobił to wcześniej to zidentyfikował byś przewody dochodzące do siłownika (nie było by problemu) i sprawdź czy centralny Ci działa .Dochodzą do siłownika w drzwiach 3 przewody :na 1 jest stały +,na 2 stały -,na 3 nie ma nic.Łączysz 3 przewód z 1 lub 2 i jak centralny zamek działa to padł siłownik w tych drzwiach.
Sciągnij boczek z tych drzwi w które się wpinałeś.Gdybyś zrobił to wcześniej to zidentyfikował byś przewody dochodzące do siłownika (nie było by problemu) i sprawdź czy centralny Ci działa .Dochodzą do siłownika w drzwiach 3 przewody :na 1 jest stały +,na 2 stały -,na 3 nie ma nic.Łączysz 3 przewód z 1 lub 2 i jak centralny zamek działa to padł siłownik w tych drzwiach.