Koledzy mam problem tego typu ;
Auto czasem odpala,a czasem nie , często gaśnie podczas jazdy i nie ma możliwości zapalić silnika spowrotem.... dopiero po jakims czasie zapali i tak w kółko , mówie tutaj o paru godzinach
Pierwsze myślalem ze to wina pompki paliwa, ponieważ przekręcając zapłon nie było jej słychać i wtedy silnik nie odpala,..... Czasem znowu słyychać pompke i silnik gada od razu....
Tak ze czasem zapali a czasem nie.....
Czujnik temperatury chyba ok ponmieważ nie ma różniecy czy silnik ciepły czy zimny... czujnik halla?? nie wiem za bardzo jakby mógł wpływać na takie zachowanie....
Poprostu nie wiem co jest grane .... prosze Was o pomoc
[ Dodano: 2010-05-25, 23:31 ]
Aha, zostały sprawdzone, przekażniki bezpieczniki ,stacyjka, pompka ......
[b3 1.8 PM] problemy z odpalaniem, gaśnie podczas jazdy...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
To sprawdź czy na bezpieczniku numer 13 pojawia się plus tuż po włączeniu zapłonu lub gdy kręcisz rozrusznikiem (wtedy gdy auto jest unieruchomione).
Jeszcze można posłuchać czy przez tą 1-2 sekundy po włączeniu zapłonu słychać szum paliwa w układzie wtryskowym.
I jeszcze sprawdzenie czy wtryskiwacz pracuje. Sprawdź czy na dwóch środkowym (pin 2 i 3) pinach 4 pinowej wtyczki wtrysku (tej na samej górze) pojawia się impuls.
Wymień profilaktycznie filtr paliwa jeśli nie zmieniłeś.
Może masz jakieś zabezpieczane antykradzieżowe który odłącza pompę paliwa.
Jeszcze można posłuchać czy przez tą 1-2 sekundy po włączeniu zapłonu słychać szum paliwa w układzie wtryskowym.
I jeszcze sprawdzenie czy wtryskiwacz pracuje. Sprawdź czy na dwóch środkowym (pin 2 i 3) pinach 4 pinowej wtyczki wtrysku (tej na samej górze) pojawia się impuls.
Wymień profilaktycznie filtr paliwa jeśli nie zmieniłeś.
Może masz jakieś zabezpieczane antykradzieżowe który odłącza pompę paliwa.
Dzięki Aldi za wskazówki, moj kolega mechanik własnie mówi ze impuls zatraca się gdzieś przy tej kostce....pogrzebał z nią i narazie wszystko działa prawidłowo... wtrysk jest wporządku i słychać pompke jezdzilismy dzisiaj cały dzień zeby zgasł ale jest ok....
Tylko jednego nie rozumie, dlaczego działa cały czas prawidłowo , można kręcic po sto razy, a gdy podczas jazdy zgaśnie to impuls się zatraca i pompka nie dostaje prądu i po prostu nie działa....
A pozniej po jakims czasie działa..... co mam w takim razie wymienic, zeby ten impuls się nie zatracał .... tę kostke ?
Tylko jednego nie rozumie, dlaczego działa cały czas prawidłowo , można kręcic po sto razy, a gdy podczas jazdy zgaśnie to impuls się zatraca i pompka nie dostaje prądu i po prostu nie działa....
A pozniej po jakims czasie działa..... co mam w takim razie wymienic, zeby ten impuls się nie zatracał .... tę kostke ?