Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.6 ADA] Dziwny problem z obrotami

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Seyv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 17 sty 2008, 19:01
Lokalizacja: Lublin

[B4 1.6 ADA] Dziwny problem z obrotami

Post autor: Seyv » 02 lut 2010, 21:24

Posiadam w aucie silnik jak w opisie (wytrysk wielopunktowy 1.6) i od jakiegoś czasu mam następujący problem z obrotami:
po przejechaniu kilku kilometrów gdy zatrzymuję auto, silnik na wolnych obrotach utrzymuje obroty 1300-1500 (czasem faluje pomiędzy tym zakresem) a po kilkunastu sekundach obroty wracają do właściwej wartości. Przypadłość ta częściej występuje w zimie w lecie sporadycznie. Czy ktoś wie co to może być?

leopard
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 09 wrz 2009, 00:14

Re: [B4 1.6 ADA] Dziwny problem z obrotami

Post autor: leopard » 03 lut 2010, 23:46

Seyv pisze:Posiadam w aucie silnik jak w opisie (wytrysk wielopunktowy 1.6) i od jakiegoś czasu mam następujący problem z obrotami:
po przejechaniu kilku kilometrów gdy zatrzymuję auto, silnik na wolnych obrotach utrzymuje obroty 1300-1500 (czasem faluje pomiędzy tym zakresem) a po kilkunastu sekundach obroty wracają do właściwej wartości. Przypadłość ta częściej występuje w zimie w lecie sporadycznie. Czy ktoś wie co to może być?
według mnie nastawnik przepustnicy szwankuje

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 04 lut 2010, 00:48

Stawiałbym jeszcze na krokowca.

Awatar użytkownika
DARODIABEL75
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 86
Rejestracja: 11 sie 2009, 17:05
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: DARODIABEL75 » 05 lut 2010, 10:06

Witam u mnie był problem z obrotami również, po podpięciu pod Vag-a okazało się że czujnik spalania stukowego nie dawał sygnału po wymianie wszystko wróciło do normy. :lol:

Seyv
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 70
Rejestracja: 17 sty 2008, 19:01
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Seyv » 27 maja 2010, 19:04

Dziś byłem na diagnostyce komputerowej i nie wykazało żądnych błędów. Mechanik stwierdził ,że to być może regulator wolnych obrotów koszt wymiany wycenił na 500zł :-/ . Powiem szczerze, że to "być może" i te 500zł zniechęciły mnie do ponownego odwiedzania go. Myślę czy nie można by samemu przynajmniej pewnych usterek wykluczyć tak aby w przybliżeniu określić problem.

Awatar użytkownika
dhseba
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 71
Rejestracja: 13 sty 2009, 17:45
Lokalizacja: Nowy Targ

Post autor: dhseba » 30 cze 2010, 11:01

witam kolego mam taki sam silnik i mialem taki sam problem :) tylko jeszcze do tego autko czasem po falowaniu potrafilo zgasnac .... powiem ci co pomoglo u mnie :)
jesli lubisz majsterkowac wyciagnij silniczek krokowy (on jest w obudowie filtra powietrza na samym dnie) i przeczysc go bezyna albo ropa )
ja do tego jeszcze zatankowalem na porzadnej stacji (niestety 4,99/L trzeba dac ) zatankuj 98 bo koledzy pisali mi ze ten silnik powinien pracowac na 98 mniej pali troche i lepiej wkreca sie :) i pomoglo i rzeczywiscie wiecej km robie na 98 niz 95 pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl