[B3 1Z] Moja czarnulka, to już koniec :( / 66
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Jako, że nie lubię się nudzić a głowa zawsze pełna pomysłów, postanowiłem sobie wyrezać Oil Catch Tanka. Jako, że kieszeń studenta jest bardzo płytka... musiałem użyć do tego celu materiałów z "odzysku", dodając do tego, że moje umiejętności są jeszcze dalekie od ideału powstał totalny "home made". Super estetyczne nie jest ale wykonane naprawdę solidnie i spełnia swoje zadanie:
Użyte materiały: stary filtr oleju (wybebeszony), dekielek z puszki po farbie, trochę aluminiowego płaskownika, kilka nitów, śrubek, trochę gumowych przewodów, dwa kroćce i masa klejąco-uszczelniająca. Oil Catch Tank podłączony do odmy a drugi wąż kończy się w okolicy tylniej belki.
Tak, uwolniłem odmę, nie jest już podłączona z turbiną. Mgiełka olejowa nie jest już zasysana przez turbinę a do dolotu trafia jedynie zimne powietrze z IC.
Zauważone zmiany:
- czysty dolot
- nieco lepsza elastyczność
- lepsza reakcja na ruch pedału gazu (co mnie najbardziej zdziwiło)
- mniej dymi
- wolniej się nagrzewa
Użyte materiały: stary filtr oleju (wybebeszony), dekielek z puszki po farbie, trochę aluminiowego płaskownika, kilka nitów, śrubek, trochę gumowych przewodów, dwa kroćce i masa klejąco-uszczelniająca. Oil Catch Tank podłączony do odmy a drugi wąż kończy się w okolicy tylniej belki.
Tak, uwolniłem odmę, nie jest już podłączona z turbiną. Mgiełka olejowa nie jest już zasysana przez turbinę a do dolotu trafia jedynie zimne powietrze z IC.
Zauważone zmiany:
- czysty dolot
- nieco lepsza elastyczność
- lepsza reakcja na ruch pedału gazu (co mnie najbardziej zdziwiło)
- mniej dymi
- wolniej się nagrzewa