[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - zwiekszenie mocy
[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - zwiekszenie mocy
Witam Mam do was takie pytanie, gdyż nie ukrywam iż nosze sie z zamiarem troszke odetkania mojego TDi teraz przejdzmy do sedna sprawy. Czy dobry fachowiec, czyli pompiarz jest w stanie podkrecic mi turbo - np do 1 bar oraz ruszyć troszke dawke aby się to lepiej zbierało i nie kopciło przy okazji? Generalnie jestem z łodzi i jestem na etapie poszukiwań takiej osoby... Będę wdzięczny za informacje - bo jak niestety pomparz nie pomorze trzeba bedzie szukać dalej...
Ostatnio zmieniony 07 cze 2011, 12:52 przez icemerc, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: [B4 1.9 TDI 1Z] czy pompiarz da rade?
Podnieść dawkę można przez kabelek VAG natomiast podniesienie pompowania turbo również robi się programowo (inaczej ustawia się dane że ma pompować do 1.0 czy więcej barów).icemerc pisze:Witam Mam do was takie pytanie, gdyż nie ukrywam iż nosze sie z zamiarem troszke odetkania mojego TDi teraz przejdzmy do sedna sprawy. Czy dobry fachowiec, czyli pompiarz jest w stanie podkrecic mi turbo - np do 1 bar oraz ruszyć troszke dawke aby się to lepiej zbierało i nie kopciło przy okazji? Generalnie jestem z łodzi i jestem na etapie poszukiwań takiej osoby... Będę wdzięczny za informacje - bo jak niestety pomparz nie pomorze trzeba bedzie szukać dalej...
Pompiarz niewiele ma tu do powiedzenia. Poszukaj raczej klubowicza znającego się na tym który ma kabelek i wie co robi
Re: [B4 1.9 TDI 1Z] czy pompiarz da rade?
jak ma na boschu to nie da rady <ok> tylko ruszenie nastawnikiem i to jak ktoś dobrze potrafi <ok> a jak ma na pierburgu to tylko w niewielkich granicach zmieni VAGiem a jak chce więcej to bez ruszenia nastawnikiem nie da radyklekocix pisze: Podnieść dawkę można przez kabelek VAG
ciśnienia VAGiem nie podniesie :mrgreen: albo chip tuning albo oszukanie map sensora lub ECU a jak ktoś chce mieć własną kontrolę to może założyć MBC+limiter pod map sensor (bez tego wywali błąd związany z przeładowaniem)klekocix pisze:natomiast podniesienie pompowania turbo również robi się programowo (inaczej ustawia się dane że ma pompować do 1.0 czy więcej barów).
Pompiarz niewiele ma tu do powiedzenia. Poszukaj raczej klubowicza znającego się na tym który ma kabelek i wie co robi
dokładnie, pompiarz tu nic nie pomoże
możesz jeszcze zrobić inaczej, bierzesz słomkę z dezodorantu (najlepiej pustego ) potem przecinasz wężyk między IC a map sensorem i złączasz go za pomocą tej słomki i robisz w niej dwie dziurki szpilką w odstępie ok 1-2cm i ten zabieg podniesie ciśnienie o ok 0.1bara, jak nie oszukasz map sensora to sam MBC Ci nic nie da <ok>icemerc pisze:lipa... czyli trzeba zakupic MBC i... zamontowac no i zegar aby było widać co i jak...
tak a na koniec uszczelnić wszystko plasteliną...
Zmien wtryski na AFN, z wymianą zmieścisz się w 400zł, przy okazji korekta dawki na ok 3mg. Wywal katalizator to zobaczysz jak przyjemnie zacznie się zbierać. Później chip od ktoregos kolegi z forum i jestes happy.
Daj sobie spokój z jakimiś słomkami, szpilkami, drutami i plasteliną, to nie maluch....
Zmien wtryski na AFN, z wymianą zmieścisz się w 400zł, przy okazji korekta dawki na ok 3mg. Wywal katalizator to zobaczysz jak przyjemnie zacznie się zbierać. Później chip od ktoregos kolegi z forum i jestes happy.
Daj sobie spokój z jakimiś słomkami, szpilkami, drutami i plasteliną, to nie maluch....
ja u siebie jeździłem z takim czymś przez kilka miesięcy i było wszystko dobrze efekt był taki że doładowanie podniosłem tym sposobem z 0.85 do ok. 1.0bara, tylko jak N75 odmówił mi posłuszeństwa i to zdemontowałem, to potem nie chciało mi się założyć tego z powrotem i pracowałem nad zwiększeniem doładowania przy użyciu "rezystora na wyłączniku"