[B4 Avant V6 Quattro] by kamien
Piszcie sobie o glebie koledzy, ale to jest quattro, więc nie jest to łatwakamien pisze:zdecydowanie za nisko na łodzkie drogie. Tak jak pisałem max -40 i to tylko na przódLucazzz pisze:glebe -40/-60
sprawa. Poza tym quattro musi stać równo, nie powinno być niżej ani z przodu
ani z tyłu. Mogę Ci powiedzieć kolego, że jeśli chcesz glebę zostaje Ci tylko
gwint, cena nowego 1100€. Ewentualnie takie sprężyny jak u mnie seryjne
Audi -20/-20.
Może i musi ale jak popatrzysz na zdjęcia to zauważysz, że tył siedzi niżej jak przód i jak opuszczę delikatnie przód to wtedy dopiero będzie stał równo.gornik pisze:Poza tym quattro musi stać równo, nie powinno być niżej ani z przodu
i tu sie mylisz... seryjne zawieszenie jest już dosyć twarde i sztywne...Lucazzz pisze:no to przód bedzie twardo siedział a tył bedzie sie odbijał jak w polonezie...
Miałem wcześniej sedana NG i tam na seryjnym zawieszeniu było dużo więcej komfortu (pomijam już fakt, że przód też stał wyżej jak tył )
chodziło mi po prostu o to ze jak tylko przod bedzie twardy w porownaniu z tyłem to wtedy bedzie efekt "poloneza", nie kwestionuje tego ze na seryjnym tylnym zawiasie nie ma komfortu... po prostu bedzie roznica- odczuwalna, i w osce na pewno niebezpieczna. nie wiem jak jest w tym wypadku z Quattrokamien pisze:Lucazzz napisał/a:
no to przód bedzie twardo siedział a tył bedzie sie odbijał jak w polonezie...
i tu sie mylisz... seryjne zawieszenie jest już dosyć twarde i sztywne...