Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 coupe 2.0 abk] Remont góry silnika - porady sugestie?

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
kwiatu88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 22 lut 2010, 14:43
Lokalizacja: wawa Ursus-Gocław

[b4 coupe 2.0 abk] Remont góry silnika - porady sugestie?

Post autor: kwiatu88 » 01 cze 2010, 09:27

Witam,

otóż jestem zmuszony do wymiany uszczelniaczy i uszczelki pod głowicą, moje pytanie jest takie chcę tym samochodem długo jezdzic co jeszcze powinienem wymienic aby było naprawdę dobrze? Proszę o jakieś porady i opinie, jaki olej później zalewać, może jakieś lepsze graty?

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 01 cze 2010, 10:38 przez kwiatu88, łącznie zmieniany 1 raz.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 01 cze 2010, 09:35

Na poczatek _uwaga
Co do remontu to dodatkowo docieranie zaworów i palnowanie głowicy, uzywaj czesci markowych tj. Reinz czy Ajusa sa to sprawdzone i pewne czesci. Przy okazji wymień rozrzad ( paski Conti, rolki INA lub SKF)

Awatar użytkownika
PICEK1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 424
Rejestracja: 01 cze 2010, 12:03
Lokalizacja: Opolskie

Post autor: PICEK1 » 01 cze 2010, 12:27

Jak już głowica będzie na stole to proponowałbym wymienić sobie od razu uszczelnienia trzonków zaworowych.

Awatar użytkownika
grze
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3198
Rejestracja: 09 lip 2008, 17:57
Lokalizacja: południe

Post autor: grze » 01 cze 2010, 14:23

PICEK1 pisze:Jak już głowica będzie na stole to proponowałbym wymienić sobie od razu uszczelnienia trzonków zaworowych.
obowiązkowo :!: uszczelniacze i uszczelki polecam Elring.

Wymień od razu wszystkie uszczelnienia.

Poza tym poszukaj na forum, bo było wiele podobnych tematów.

Awatar użytkownika
Darek.K
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 113
Rejestracja: 31 maja 2010, 11:46
Lokalizacja: Jaca (Hiszpania)

Post autor: Darek.K » 01 cze 2010, 19:34

ja jak zabrałem się do remontu to przy rozebraniu silnika poszło wszystko nowe pierścienie popychacze i uszczelniacze popychaczy głowica obowiązkowo do planowania warto zastanowić się nad wymianą panewek[niewielki dodatkowy koszt a masz pewność że nie przepuszczają] i reszta uszczelek które zostały ruszone przy demontażu silnika a co do części to zgadzam się z innymi jeżeli chcesz pojeździć swoim wozem to nie możesz na nich szczędzić najdrożej wychodzą pierścienie jak dobrze pamiętam to ja do swojego 2,0 dałem jakieś 220 zł za same pierścionki i to w hurtowej cenie [załatwiane przez znajomego:)]

Awatar użytkownika
Hołowczyc20
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 804
Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Hołowczyc20 » 01 cze 2010, 22:08

Ja miesiąc temu robiłem głowice tzn. uszczelki(victor rainz), uszczelniacze zaworowe (victor rainz), planowanie głowicy, docieranie zaworów, pasek rozrządu (contitech), rolka (skf) i dodatkowo jeszcze zmieniłem czujnik termiczny wentylatora(bo był padnięty) kuciec wody(przeciekal płyn) i oringi na czujnikach (niebieskim i białym).Całkowity koszt tego remontu w moim przypadku to 900zł

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl