Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 JV] wszystkie kontrolki swiecą się cały czas

ODPOWIEDZ
ivancs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2
Rejestracja: 17 sie 2009, 21:51

[b3 JV] wszystkie kontrolki swiecą się cały czas

Post autor: ivancs » 02 cze 2010, 09:13

Witam serdecznie wszystkich użytkowników. Jeśli był już taki wątek lub temat to proszę skierowanie do niego a ten temat wyrzucić do kosza. Mam taki problem. po ulewnych deszczach chciałem odpalić samochód z rana. przekręciłem kluczyk a akumulator był rozładowany i kontrolki ledwo co się świeciły, ale po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki kontrolki nadal się świeciły ale tak słabo i tak jest do tej pory. nie mogę odpalić samochodu przez to. Wie ktoś może co się stało?? <osohozi>

w.a.n.t.e.d
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 364
Rejestracja: 11 kwie 2009, 11:05
Lokalizacja: Chełm

Post autor: w.a.n.t.e.d » 02 cze 2010, 15:53

Wyglądało by na uszkodzoną stacyjke.

Awatar użytkownika
shellah
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3081
Rejestracja: 08 wrz 2007, 09:08
Imię: Artur
Model: Inny
Nadwozie: Coupe
Silnik: 2.8 AAH+lpg
Lokalizacja: Reading UK

Post autor: shellah » 02 cze 2010, 21:06

masz zwarcie lub jak kolega wyżej napisał uszkodzoną stacyjkę a konkretnie bolec wchodzący w kostkę

przemekoo4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 02 cze 2010, 21:04

Post autor: przemekoo4 » 02 cze 2010, 21:15

witam wszystkich mam prożbe wielka o pomoc posiadam audi b3 1,6 td z 1989 roku i mam problem od pewnwgo czasu zapala mi sie kontrolka ładowania i dopiero gasnie na bardzo wysokich obrotach a po spadku obrotów znów sie zapala i ciagnie prad z akumulatora mam pytanie czy to moze byc wina alternatora bo pasedk jest napiety z góry bardzo dziekuje za pomoc

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 02 cze 2010, 21:23

przemekoo4, ja bym proponował sprawdzić stan szczotek i regulatora ładowania (obie te rzeczy w spólnej obudowie przy alternatorze).
Ewentualnie sprawdzić styk który łączy regulator ładowania z resztą alternatora.

przemekoo4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 02 cze 2010, 21:04

Post autor: przemekoo4 » 02 cze 2010, 21:29

tez myslałem ze to szczotki wymieniłem i bez zmian to moze faktycznie regulator a czy jest ruznica po miedzy alternatorem od benzynowca a dizla ??

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 02 cze 2010, 21:49

Jeśli wymieniłeś szczotki razem z tym uchwytem w którym siedzą to jednocześnie wymieniłeś regulator bo szczotko-trzymacz jest zazwyczaj zintegrowany z regulatorem ładowania.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl