Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8S] Po remoncie nie odpala.

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
bajtek205
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 21 lis 2008, 19:18
Lokalizacja: Zamość - Lublin

[B3 1.8S] Po remoncie nie odpala.

Post autor: bajtek205 » 02 cze 2010, 20:01

Witam. Posiadam audi 80 B3 1.8 S oznaczenie silnika SF 88km gażnik keihin I, instalacja pierwszej generacji.Autko po remoncie, razem ze szwagrem je robiliśmy.Jaki problem, AUDI nie odpala, ani na benzynie ani na gazie.Kompletny remont głowicy, planowanie, docieranie zaworów, wymiana uszczelniaczy.Wymieniliśmy pierścienie oraz panewki korbowodowe.Uszczelki i płyny wymienione.Ustawiony rozrząd,zapłon też, iskra jest.Wymieniona kopułka,palec,przewody,świece,reszta sprawna.Autko przy zdjętej pokrywie powietrza nie zasysa powietrza, wydmuchuje je.Czym jest to spowodowane? Czy jest możliwe że zawór mógł się zablokować, chodzi mi to po głowie? Jakieś porady?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 02 cze 2010, 20:14

Sprawdz kompresje to bedzie widomo co sie dzieje, jezeli bedzie OK to proponowałbym sprawdzic czy dobrze jest ustawiony aparat i czy w dobrej kolejnosci sa przewody.

Awatar użytkownika
misiek3456
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 13 gru 2007, 10:59
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: misiek3456 » 02 cze 2010, 20:22

Witaj moze zawory zle dotarte ulozone tak jak pisze kolegaWOJTEK26, sprawdzenie kompresji moze wyjasnic wiele :-D :-D


pozdro :-) :-)

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 03 cze 2010, 11:12

Ja bym ustawienie rozrządu i aparatu zapłonowego

bajtek205
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 19
Rejestracja: 21 lis 2008, 19:18
Lokalizacja: Zamość - Lublin

Post autor: bajtek205 » 04 cze 2010, 20:59

Głowica jest idealnie zrobiona, zawory również są dobrze dotarte i ułożone. Rozrząd ustawiony na znaki wiec pomyłki nie ma. Zapłon prawie idealnie ustawiony. Na razie nie mam jak sprawdzić kompresji.Sam juz nie wiem dlaczego wywala mi powietrze zamiast go zasysać,co może być nie tak.Jak wyciągaliśmy tłoki to na rowkach było kupe nagaru, wyczyścilismy wszystko i założone zostały nowe pierścienie,głowica skręcona tak jak być powinna więc ciśnienie powinno być dobre.Dwie świece mam mokre od benzyny,nie wiem czym jest to spowodowane?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 04 cze 2010, 22:09

bajtek205 pisze:Sam juz nie wiem dlaczego wywala mi powietrze zamiast go zasysać,co może być nie tak.
Sprawdź jeszcze raz rozrząd bo może masz obrócone kółko napędzające wałek rozrządu o 180°, bo na jeden obrót wałka rozrządu przypadają dwa wału korbowego.

Popatrz czy masz krzywki na pierwszym cylindrze w górze gdy palec rozdzielacza poda iskrę na pierwszy cylinder i pierwszy tłok masz w zewnętrznym zwrocie.
Ostatnio zmieniony 04 cze 2010, 22:55 przez Audi 80 Polska, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
misiek3456
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 48
Rejestracja: 13 gru 2007, 10:59
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: misiek3456 » 04 cze 2010, 22:47

Witaj dwie swiece mokre a powinny byc wszystkie cztery, z tego co opisujesz to na dwa cylindry z mokrymi swiecami podawane jest paliwo,a pozostale dwie swiece,jezeli sa suche to cylindry nie dostaja paliwa twierdzisz ze wszystko ustawione, a ja uwazam ze nie sklaniam sie do tego co napisal < aldi> sprawdz jeszcze raz rozrzad :!:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl