Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audio w coupe

Subwoofery, skrzynie, głośniki, radiootwarzacze, nawigacje GPS, radia CB.
fosfinkel
Forum Audi 80
Forum Audi 80

Audio w coupe

Post autor: fosfinkel » 24 maja 2010, 23:38

Witam forumowiczów i fanów CA.

Mówię od razu że jestem poniekąd laikiem w dziedzinie CA, przeczytałem wiele tematów i nie znalazłem tego co mnie interesuje.

Postaram sie napisać krótko zwięźle i na temat :) Noszę sie z zamiarem rozbudowania mojego audio. Moje oczekiwania:
1. Nie chcę tuby w bagażniku, zresztą jak widzicie mam coupe więc szkoda mi też miejsca.
2. Bardziej zależy mi na czystości dźwięku niż na basie, czyli nie mam czegoś takiego że im bardziej szyba faluje od basu tym jestem fajniejszy :)
3. Chciałbym mieć w miarę równo rozłożony dźwięk po całym aucie, dla kierowcy jak i pasażerów.

Co mam:
Na chwilę obecna radio kenwood + 4 głośniki, jak dobrze wiecie 2 na podszybiu i 2 w tylnych boczkach. Jedne to są JBL drugie Alpine. Musze powiedzieć, że na to co mam grają naprawdę nieźle ale chciałbym czegoś więcej.

Co mi sie ubzdurało w głowie:
Kolega ma kilka wzmacniaczy Alpine z możliwością podłączenia 10 głośników (albo 12, teraz nie pamiętam). 2 niskotonowe(ewentualnie 4 niskotonowe jeżeli jest to wzmacniacz na 12 głośników), 4 średniototnowe, 4 syczki. Zawsze chciałem mieć więcej niż standardowe 4 głośniki + tuba. Wszyscy moi znajomi tak mają a ja nie chcę być jak wszyscy.

Plan zakładałby coś takiego:
1. Jedna para syczków na przednim podszybiu (nie w słupkach)
2. Para głośników średniotonowych na podszybiu. (10cm, być może zmieszczą sie 13cm)
3. Para niskotnowych w drzwiach przednich. (16cm, być może 20cm)
4. Para średniotonowych w tylnych boczkach. (13cm, być może 16cm wejdą)
5. Para syczków na tył.

Jakiej pomocy oczekuję lub nie:
1. Nie szukam rad typu: „daj sobie spokój zainwestują w Skrzynie basową/Tubę”, TAK NIE CHCE!