Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK LPG] Problem z LPG

Wszystko co związane z LPG
maliniak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 01 cze 2010, 00:40
Imię: Mariusz
Lokalizacja: opole

[2.0 ABK LPG] Problem z LPG

Post autor: maliniak » 01 cze 2010, 01:50

mam problem z instalacją gazową może to wina instalatora chodzi mi o instalację stag 300 mój problem polega na tym że po odebraniu auta od instalatora auto na wolnych obrotach troche szarpalo silnikiem a w czasie jazdy powyżej 4000 obr/min poprostu tak jakby go odcinało i nie chciał wchodzić na wyższe obroty po ponownej regulacji to się poprawiło wchodzi na obroty ale teraz po uruchomieniu silnika i przełączeniu na gaz auto nie chodzi na jeden cylinder i szarpie dopiero jak zrobie przygazówke to zaczyna pracować na wszystkie cylindry to samo się dzieje jak przełącze z gazu na benzyne tak jakby nie pracował jeden wtryskiwacz proszę o porade
Ostatnio zmieniony 03 cze 2010, 12:49 przez maliniak, łącznie zmieniany 2 razy.

Jareczek191
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 63
Rejestracja: 07 gru 2009, 01:49
Lokalizacja: Chelm

Post autor: Jareczek191 » 01 cze 2010, 02:05

na poczatek to ogarnij bardziej nazwe tematu a nie tak wszystko na kupie.. a wiec mam rozumiec ze swiece kable nowe. jezeli tak to sprawdz czy na tym garze co ci nie pali masz iskre. jak nie to zamien przewody i zobacz czy przewody sa dobre. jak nic z tego nei wyjdzie to koplulka i tak po kolei
Ostatnio zmieniony 01 cze 2010, 08:41 przez Jareczek191, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
jacekku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 331
Rejestracja: 17 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: jacekku » 01 cze 2010, 07:29

Czy objawy występują tylko na lpg?

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 01 cze 2010, 08:50

Napisz jakie masz wtryskiwacze gazu.
maliniak pisze:obroty ale teraz po uruchomieniu silnika i przełączeniu na gaz auto nie chodzi na jeden cylinder i szarpie dopiero jak zrobie przygazówke to zaczyna pracować na wszystkie cylindry to samo się dzieje jak przełącze z gazu na benzyne tak jakby nie pracował jeden wtryskiwacz proszę o porade
Sprawdź czy nie ciągnie gdzieś lewego powietrza, może gazownicy nie dociągnęli którejś opaski. Sprawdź przewód od serwa.

https://audi80.pl/abk-sekwencja-trze ... t13393.htm
https://audi80.pl/b4-20-abk-94-nowa- ... t21386.htm
https://audi80.pl/80-b4-abk-problemy ... t15800.htm

[ Dodano: 2010-06-01, 08:51 ]
I popraw nazwę tematu zgodnie z zasadni tytułowanie w tym dziale: https://audi80.pl/-zanim-co-tu-napis ... vt9608.htm
Bo administracja pośle temat do kosza.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 01 cze 2010, 09:37

_uwaga
Zeby cos wiecej powiedziec napisz dokłądnie co masz zamontowane dodatkowo zdjecia spod maski oraz jezeli masz to screeny z ustawieniami instalcji.

maliniak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 01 cze 2010, 00:40
Imię: Mariusz
Lokalizacja: opole

80B4[2.0 ABK LPG]

Post autor: maliniak » 03 cze 2010, 11:57

czytając wasze wypowiedzi doszedłem do wniosku że muszę zacząć od sondy lambda otóż chodzi o to że poprzedni właściciel wyrzucił kata razem z sondą założył strumienice bez sondy ja założyłem sondę ale to chyba nie od tego silnika bo ta co założyłem ma tylko jeden kabel a z tego co tu przeczytałem mają być trzy doradźcie mi jaka dokładnie ma być ta sonda i jak sprawdzić używaną czy jest dobra bo mam możliwość kupienia od gościa który sprowadza audi na części myślę że raczej powinienem zacząć od sondy dodam jeszcze że listwa wtryskowa jest trzy omowa dorzucę pare fotek z tą instalacją jak będzie trzeba to zrobię inne jakiś frajer zrobił mi wgniote na drzwiach ale już mam kupione drugie w tym samym kolorze Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 03 cze 2010, 12:54

Z sondą lambda montowaną w katalizatorze jest pewien problem, gdyż po wywaleniu kata jest mniejsza kompresja spalin co powoduje że odczyty z sondy nie są prawidłowe. Tak bynajmniej czytałem. Jest tego pewne rozwiązanie, ale tu akurat już ci nie pomogę. A swoją drogą coś ten twój gazownik słaby jest, bo wszystkie te rzeczy powinien sprawdzić, tym bardziej przy sekwencji. Mój pokazywał mi pracę sondy lambda itp.

misiek .
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 89
Rejestracja: 08 cze 2009, 01:58
Lokalizacja: MWD / ZGORZELEC

Post autor: misiek . » 03 cze 2010, 14:34

Witam. Telepaniem silnika akurat za bardzo się nie przejmuj one po prostu tak mają na sekwencji. Trochę można to zniwelować wzbogacając mieszankę na wolnych obrotach. Ale jeśli dobrze kojarzę to masz chyba czerwone Walteki, jeśli dobrze pamiętam to żółte ledwo co wyrabiają przy full-group w abk :-P więc gazownik się coś nie popisał w doborze komponentów :-/ pzdr.

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 03 cze 2010, 18:42

misiek . pisze:Telepaniem silnika akurat za bardzo się nie przejmuj one po prostu tak mają na sekwencji.
Nie wiem czy "ten typ tak ma" ale zawsze myślałem że przy sekwencji nie powinno być różnicy w pracy na BP/LPG. Tak bynajmniej jest u mnie. Gdyby nie kontrolki od LPG to nie wiedziałbym kiedy silnik chodzi na PB a kiedy na LPG bo różnicy naprawdę nie ma - bynajmniej u mnie.

misiek .
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 89
Rejestracja: 08 cze 2009, 01:58
Lokalizacja: MWD / ZGORZELEC

Post autor: misiek . » 03 cze 2010, 22:47

Labiel pisze:Nie wiem czy "ten typ tak ma" ale zawsze myślałem że przy sekwencji nie powinno być różnicy w pracy na BP/LPG.
Powiem z własnego doświadczenia. Miałem abk na 2 generacji i nic nie telepało. Zmieniłem na sekwencje i delikatnie rzuca. To tzw. telepanie niweluje się wzbogacając mieszankę na wolnych obrotach. Po ruszeniu oczywiście wszystko działa jak na benzin :lol:

Labiel musisz pamiętać że ty masz adr-a na jeśli się nie mylę pełnej sekwencji. Abk jest na full group czyli wszystkie wtryskiwacze leją na raz dla tego czas wtrysku jest bardzo krótki, dla tego wtryskiwacze gazu muszą mieć wysokie parametry jeśli chodzi o czas wtrysku.

Jeszcze zdanie do autora tematu. Jeśli nie masz kata to wsadzaj sonde w kolektor i po kłopocie. pzdr.

maliniak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 01 cze 2010, 00:40
Imię: Mariusz
Lokalizacja: opole

Post autor: maliniak » 04 cze 2010, 00:48

wsadziłem sondę przed strumienicą ale muszę ją wymienić bo coś z nią nie tak w tej chwili całkiem ją odłączyłem i zniknął problem z tym jednym cylindrem nie wiem na czym to polega ale po przełączeniu chodzi na wszystkie gary

Awatar użytkownika
rsdziadek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 27 cze 2007, 23:09
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: rsdziadek » 04 cze 2010, 09:10

Nic nie ma telepać na wolnych obrotach, ale przy czerwonych waldkach nie wiem czy można poprawnie ustawić.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 04 cze 2010, 09:45

Po pierwsze czerwone Valdki nie wyrabiaja na wolnych i dlatego telepie, po drugie za długie przewody od wtryskiwaczy do wkretek. Wymień wtryski na Magic Jety, MAtrixy lub jezeli chcesz tanie to na Valdki ale żółte o zmniejszonym skoku. Sonde wkrec w kol wydechowy i bedzie dobrze.

maliniak
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 01 cze 2010, 00:40
Imię: Mariusz
Lokalizacja: opole

Post autor: maliniak » 04 cze 2010, 13:11

miałem żółte Valdki owszem na wolnych mniej rzucało ale na wyskoich powyżej 3.5 tys obr/min odcinało albo zalewało. dochodził max do 4tys i momentalnie go przyhamowało najgorzej było przy wyprzedzaniu wiecie o co chodzi a na czerwonych tego nie ma będę musiał jeszcze spróbować inne wtryski

Awatar użytkownika
jacekku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 331
Rejestracja: 17 gru 2009, 11:00
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: jacekku » 04 cze 2010, 13:30

Panowie ja mam szare wtryski ( nie wiem jakiej firmy) i na wolnych nic mi nie telepie przy wysokich też nic się nie dzieje. Jak pisze kolega Labiel gdyby nie kontrolki można by się było oszukać.
Dodam że sonde mam na początku puszki po katalizatorze i mimo tego że w środku nic nie ma też nie widze jakiejs różnicy ( ale wiem że może być nie dogrzana i to sam mam zamiar zmienić)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zasilanie LPG”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl