Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 abc] przerywa benzyna na gorącym silniku

Wszystko co tyczy się silników V6
ODPOWIEDZ
massey19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 30 sty 2007, 18:54
Lokalizacja: LUBELSKIE

[b4 abc] przerywa benzyna na gorącym silniku

Post autor: massey19 » 02 cze 2010, 10:07

BŁAGAM pomóżcie bo rozkładam ręce

problem jest następujący:

rano gdy jest zimny odpalam na benzynie - odpala ładnie równo pracuje i w ogóle, gdy już się rozgrzeje do ok 95 stopni zaczyna przerywać dławić się i nie ma siły.

Posiadam zwykłą LPG i na "gazie" chodzi normalnie bez problemu.

Wymieniłem obydwie sondy nic nie pomogło odłączałem sondy co również nic nie dało

szukałem po forum ale nic rzeczowego nie znalazłem

proszę pomóżcie co może być przyczyną tego przerywania.


Na przyszłość proszę stosować tagi i tytułować wątki zgodnie z regulaminem.
Ostatnio zmieniony 02 cze 2010, 11:35 przez massey19, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
siwusek216
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 695
Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: siwusek216 » 02 cze 2010, 10:42

massey19 pisze:Posiadam zwykłą LPG i na "gazie" chodzi normalnie bez problemu.
Kto takie wynalazki zakłada do V6 z plastikowym kolektorem ssącym? Miałeś strzały gazu? Pewnie tak, najlepiej wpiąć się w VAG/KTS posprawdzać błędy. Wydaje mi się ze to nieszczelny dolot bądź czujnik temperatury.

massey19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 30 sty 2007, 18:54
Lokalizacja: LUBELSKIE

Post autor: massey19 » 02 cze 2010, 23:39

na kompie nie wykazuje nie poprawnej pracy czegokolwiek , a z takim gazem to już go kupiłem niestety bylo kilka strzałów ale mam pomontowane takie klapki na kolektorze ale to nie po stzale sie zrobiło tylko nagle

misiek .
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 89
Rejestracja: 08 cze 2009, 01:58
Lokalizacja: MWD / ZGORZELEC

Post autor: misiek . » 03 cze 2010, 00:03

Do 95 stopni nie powinien się grzać. Wygląda to na problem z czujnikiem temperatury.

massey19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 30 sty 2007, 18:54
Lokalizacja: LUBELSKIE

Post autor: massey19 » 03 cze 2010, 09:36

wlaśnie na kompie czujnik od ecu pokazuje 99 stopni czy to nie za dużo może być walnięty ten czujnik??

Awatar użytkownika
olo~666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 29
Rejestracja: 26 sty 2010, 22:14

Post autor: olo~666 » 05 cze 2010, 17:43

99? a płyn sie już nie gotuje w zbiorniczku? ja bym wymienił termostat dla spokojności i czujnik temp do Ecu, sprawdź też Vagiem jaką temp Ci pokazuje bo może czujnik co idzie na wskaźnik w śrdoku padł i na Twoim miejscu wywalił bym tą instalkę LPG, jezu jak możesz tak katować silnik taka instalką? to jeźdząca bomba :shock: :shock: :shock:

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 05 cze 2010, 20:47

To ja się też przyłącze do tematu. Silnik na nagrzanym chodzi nierówno trochę nim rzuca. Na zimnym silniku jakby nie pali na wszystkie, sprawdzałem na VAG wywalił sondę nr 2 oraz jakiś błąd odnoścnie stężenia mieszanki czy coś podobnego- nie zapisałem i nie pamiętam dokładnie.
Gaz mam sekwencję i na gazie trochę mniej rzuca silnikiem ale też. Na zimnym nie jestem w stanie zobaczć bo na gaz się nie przełączy. Może jakieś sugestie ? Pisałem w innym temacie zapytanie która to ta sonda jest. Wiem że rozłączenie sond może wyjaśnić problem ale przez najbliższy tydzień jest to awykonalne.

Awatar użytkownika
p371
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 144
Rejestracja: 23 cze 2009, 23:15
Lokalizacja: Warszawa Siedlce

Post autor: p371 » 05 cze 2010, 21:26

kokolino1, posprawdzaj czy nie ma gdzieś nieszczelności, ja jak miałem poluzowany jakiś wężyk to było to samo, a jak go wpiąłem to spokój. Nachyl się nad silnikiem i posłuchaj czy nic nie syczy. Zauważyłem, że ABC jest bardzo wrażliwy na powietrze.
misiek . pisze:Do 95 stopni nie powinien się grzać. Wygląda to na problem z czujnikiem temperatury.
Ten silnik chyba tak ma, że się tak mocno grzeje w mieście.

massey19
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 30 sty 2007, 18:54
Lokalizacja: LUBELSKIE

Post autor: massey19 » 06 cze 2010, 09:09

Panowie zauważyłem ze jak włącze klime (wtedy wentylatory chodzą cały czas) i jest poniżej 90 stopni to auto idzie jak wściekłe a i jeszcze byłem na VAG-u to ten czujnik od ecu ma przeskoki po 10 stopni np. 87-97, 90-100 i tak co sekundę wariuje i nie może pokazać jednej temperatury obstawiam ten czujnik już go zamówiłem (bosch) i w poniedziałek zamontuje i zobacze efekty

Awatar użytkownika
siwusek216
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 695
Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: siwusek216 » 06 cze 2010, 11:18

kokolino1 pisze:Silnik na nagrzanym chodzi nierówno trochę nim rzuca.
kokolino1 pisze:VAG wywalił sondę nr 2
Sam sobie odpowiedziałeś, wtrysk po stronie nie działającej lambdy zawyża dawki paliwa co powoduje jego nierówną prace.

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 06 cze 2010, 11:21

No dobra ale która to strona :-P lewa czy prawa ? :roll:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki V6”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl