Witam, proszę o info co ew. nie gra, wydaje mi się że coś mi sporo pali 7,5l na trasie 100-120km/h. Zaznaczam EGR zaślepiony, zastanawiam się nad wycięciem kata.
Próba statyczna
a. Grupy normalne:
Log (0 - 001)
Log (4 - 002)
Log (6 - 003)
Log (2 - 004)
Log (7 - 007)
Log (1 - 013)
Log (5 - 014)
Log (3 - 018)
b. Grupy Basic Setting
Log (0 - 000)
Log (1 - 003)
Log (2 - 004)
Log (3 - 011)
2. Próba dynamiczna
Log (0 - 000)
Log (1 - 003)
Log (2 - 008)
Log (3 - 001)
Log (4 - 011)
Log (5 - 004)
Log (6 - 010)
Z góry dzięki serdeczne.
[1.9 TDI AHU]Prośba o analizę logów
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Nie wydaje mi się że to normalne bo jak widzisz w logach po stronie specyfikakacji ,czyli tego co żąda sterownik jest przy 1785 obr -0,89bara ,a ciśnienie w dolocie wynosi w tym momencie 0,12 bara czyli w zasadzie go nie ma .Przepływomierz też nie działa prawidłowo a przy tym auto będzie na pewno zamuloneM@rcus pisze:Podobno w automacie to normalne że od 2500 tys./obr. ciągnie, właśnie mnie to trochę denerwuje że ten dół taki mulasty...
na początek zmień dawkę paliwa, ustaw między 2.8mg/R a 3.4mg/R tylko pamiętaj że mają być wtedy wyłączone wszelkie odbiorniki prądu (radio, klima, światła...)
zrób log grupy 001 na zgaszonym silniku (ok 10-20s wystarczy), czasem tu można znaleźć przyczynę wysokiego spalania
turbo widać strasznie wolno wstaje więc jak jeszcze siedzi kat to możesz się przejechać ze stałą prędkością 100km/h na 3 biegu na dystansie ok 5-10km to przeczyścisz kata, chociaż masz w automacie i nie wiem czy Ci sam biegu nie zmieni ale powinieneś mieć ręcznie 1,2 i 3 a potem D, R i P
zrób log grupy 001 na zgaszonym silniku (ok 10-20s wystarczy), czasem tu można znaleźć przyczynę wysokiego spalania
turbo widać strasznie wolno wstaje więc jak jeszcze siedzi kat to możesz się przejechać ze stałą prędkością 100km/h na 3 biegu na dystansie ok 5-10km to przeczyścisz kata, chociaż masz w automacie i nie wiem czy Ci sam biegu nie zmieni ale powinieneś mieć ręcznie 1,2 i 3 a potem D, R i P