Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK + LPG] Przerywa jak nagrzany

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
rsdziadek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 27 cze 2007, 23:09
Lokalizacja: Przemyśl

[B4 ABK + LPG] Przerywa jak nagrzany

Post autor: rsdziadek » 07 cze 2010, 15:49

Halu.

Mam problem, który się pojawił niedawno i zaczyna mnie denerwować.
Jak auto jest zimne lub trochę ciepłe, to jeździ normalnie. Problem się zaczyna gdy temp. silnika dojdzie lub przekroczy 90st wtedy auto podczas spokojnej jazdy lub na biegu jałowym silnik zaczyna przerywać (chyba nie dostaje iskry na któryś cylinder). Jeśli stoję na jałowym to auto zgaśnie i nie idzie go odpalić (a jak się uda to bardzo ciężko). Gdy jadę stałą prędkością lekko naciskając gaz to auto szarpie i przestaje kiedy mu zwiększę obroty tak powyżej 3500 . Dzieje się to zarówno na gazie jak i na benzynie.
Posprawdzałem chyba wszystkie wtyczki, palec kopułka i kable (beru) mają ze 2 miesiące, świece (NGK) mają ok 25000 przejechane, ale je powykręcałem i przeczyściłem. Nie bierze lewego powietrza bo sprawdzałem.

Czy ktoś ma jakieś pomysły?

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 07 cze 2010, 16:28

Sprawdz przekaznik 30 na poczatek i dobrze byłoby sprawdzic bloki pomiarowe kiedy zaczyna przerywac.

kamien
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 30
Rejestracja: 05 maja 2008, 10:33

Post autor: kamien » 07 cze 2010, 18:15

sprawdź sondę lambda i czujnik temp.

Awatar użytkownika
rsdziadek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 27 cze 2007, 23:09
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: rsdziadek » 07 cze 2010, 19:01

Przekaźnik nr 30 przelutowany.
kamien pisze:sprawdź sondę lambda i czujnik temp.
Ale jak ? Bez VAGa chyba się nie obejdzie. Gdyby sonda była walnięta to chyba by spalał więcej, a tu norma.

Myślę żeby zainwestować jeszcze w nowe świece .. jak nie pomoże to tylko komputer ..

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 08 cze 2010, 09:40

Zalezy co masz na mysli norma spalania, posprawdzaj bloki pomiarowe na Vagu i bedzie wiadomo czy cos sie dzieje z elektronika czy z mechaniką.

Awatar użytkownika
rsdziadek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 125
Rejestracja: 27 cze 2007, 23:09
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: rsdziadek » 09 cze 2010, 14:02

Kupiłem nowe świece, pojeździłem chwilkę i jak na razie jest dobrze. Tylko dlaczego poprzednie wytrzymały ledwo 25kkm ?

Awatar użytkownika
krisiun1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 999
Rejestracja: 17 lip 2007, 10:28
Lokalizacja: Iłowo

Post autor: krisiun1 » 09 cze 2010, 15:40

Dlatego że powinno się je wymieniać co 25.000km. <ok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl