[B3/B4] Wygłuszenie wnętrza
Zuck, niestety musiałem zdjąć ramki czyli odkręcić 4 śruby. ponieważ jest jeszcze troszkę powierzchni przy górnej krawędzi drzwi a po z tym pod maty dekarskie używałem jeszcze taśmy dwustronnej żeby się lepiej trzymało i było mi tak po prostu łatwiej jak zdemontowałem ramkę- ale na prawdę to nic strasznego po prostu troszkę cierpliwości trzeba <ok>
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
a dużo jest potem zabawy z ustawieniem równo ramek z szybami? słyszałem, że łatwo można skopać drzwi które później nie będą równomiernie przylegały do karoserii po zamknięciu. aa i jeszcze jedno, dlaczego używałeś taśmy dwustronnej? taśma dekarska np firmy soudal jest samoprzylepna. Nie wiem jakiej Ty używałeś ale ja soudala kupowałem po 50 zł za rolkę 15cm x 10 metrów
jeżeli będziesz ustawiał je w dwie osoby to nie, jedna dociska ramkę drzwi do karoserii a druga przykręca śruby i jest już ustawione tak jak ma być.Zuck pisze:a dużo jest potem zabawy z ustawieniem równo ramek z szybami
używałem jej dla tego że nie miałem czym podgrzać maty żeby dobrze sie zawulkanizowała do blachy a tak przyłapałem ją w niektórych miejscach na taśmę i praktycznie jak teraz patrzyłem sama się zawulkanizowała pod wpływem temp na dworze.Zuck pisze:aa i jeszcze jedno, dlaczego używałeś taśmy dwustronnej?
ja płaciłem 80zł za 30cmx10m miała srebrne pazłotko z wierzchu a jak się nazywała to nie mam pojęcia.Zuck pisze:ja soudala kupowałem po 50 zł za rolkę 15cm x 10 metrów
Labiel, pewnie że myślałem ale niestety skończyła mi się ta mata a na razie mam wydatki na drugi samochód
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
ysiul, w swojej B3 wygłuszałem bagażnik i maty, których używałem miały z jednej strony sreberko a z drugiej strony ochronną taśmę, po zerwaniu taśmy mata bezproblemowo przyklejała się do blachy, ładnie wszystko się wulkanizowało i nie było z tym problemów, no ale Twoja metoda na nie też na pewno zda egzamin <ok>
Labiel, boję się, że papa mogła by popękać na mrozie, poza tym trudno było by ją przyłapać do blachy, lepiej już zainwestować w maty soudala.
Labiel, boję się, że papa mogła by popękać na mrozie, poza tym trudno było by ją przyłapać do blachy, lepiej już zainwestować w maty soudala.
Wiesz oby Ci potem nie waliło w aucie :roll:Labiel pisze:A mam jeszcze do was pytanie. Jak myślicie, czy nada się coś takiego ale papa. Mam w garażu sporo tego, bo starszy wykładał to ostatnio na balkon. Jest plastyczne i dość grube, bo jakieś 0,5cm. Tylko nie wiem czy coś takiego by się nadało zamiast tej dekarskiej.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ale ja nie mówiłem o stosowaniu tego w środku tylko na zewnątrz. Z tym że ta papa raczej jest bez zapachu. Fakt, taka zwykła jaką wcześniej miałem na balkonie to latem lubiła jakoś pachnieć. Ta nowa jest już jakiejś innej konsystencji. Zimą nic nie pękała, a teraz podczas tych ciepłych dni nie wydzielała żadnego zapachu.Wiesz oby Ci potem nie waliło w aucie :roll: