Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - Airride i Gwint - zawieszenie

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
shogunSR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 15
Rejestracja: 18 lis 2009, 18:48

[b4 1.9 1Z] Modyfikacje - Airride i Gwint - zawieszenie

Post autor: shogunSR » 14 kwie 2010, 02:50

Witam wszystkich mam pytanie gdzie mozna kupic obnizane zawieszenie chydrauliczne chodzi mi dokładnie o obnizanie auta na postoju zeby opadło praktycznie na maksa a gdy bede chciał odjechac zeby mozna było go normalnie podniesc .

O ile coś takiego jest
Ostatnio zmieniony 07 cze 2011, 13:40 przez shogunSR, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 14 kwie 2010, 06:47

airride, zacznij od kupienia dobrego gwintu pozniej przyjdz i pytaj dalej to zapodam Ci firme, nie wiem skad jestes ale na slasku mamy pare zakladow... pytasz z ciekawosci czy z checi zalozenia? bo cena odstrasza...

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 14 kwie 2010, 08:18

shogunSR, dobrze Ci kolega kolczat, podpowiada.Lepiej pakuj dobry gwint do auta.W przypadku Coupe koszt AR to ok.5-6 koła.Sądzę że dla Cabrio cena będzie podobna.Tu masz linka do firmy:
http://algrundo.com/

Poza tym jak jesteś troszkę kumaty to AR można zrezać samemu.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 14 kwie 2010, 13:50

Dobry gwint to koszt tysiąca euro a airRide z 500euro więcej więc może warto od razu dopłacić i nie ponosić 2 razy kosztów. Najpierw zakup gwintu potem airRide i mamy 10tyś.zł

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 14 kwie 2010, 13:58

Mając do wyboru AR a dobry gwint V3 np. wybrałbym gwint.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 14 kwie 2010, 21:05

hmm, ja myslalem ze AR najlepiej zakladac na gwint? dlatego taka porada, zeby najpierw kupil gwinta za 4,5k a pozniej dowiedzial sie ze AR to wydatek kolo 5k na gotowe ;] chyba ze rzeczywiscie ktos jest kumaty to moze i sam by ogarnal...

Awatar użytkownika
luk448
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1493
Rejestracja: 21 lip 2007, 21:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: luk448 » 14 kwie 2010, 21:13

kolczat, albo gwint albo AR.Ciekawi mnie tylko jak AR spisuje się podczas szybkiej jazdy np.po łukach,zakrętach bo gwint to wiadomo.Co do wykonania samemu takiego zestawu AR jest to możliwe aby samemu można to sobie zmajstrować w garażu.Ba nawet gwint można samemu zrobić dysponując pewnym zapleczem warsztatowym ale to wyższa szkoła jazdy.Ja osobiście wole kupić.Tylko ta cena... :evil: ach...

Awatar użytkownika
wenon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 350
Rejestracja: 23 lip 2007, 19:56
Lokalizacja: Pruszków/lublin

Post autor: wenon » 15 kwie 2010, 06:32

temat na sasiednim forum na temat zrób to sam.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0

ogolnie AR nie jest skomplikowana konstrukcja pneumatyka jest prosta wiecej zabawy jest z poduchami i przerabianiem macpersona.

jeśli miałbym 2-gi samochód na codzień to podjołbym sie budowy AR ale narazie nie postawie jedynego srodka transportu na miesiac czasu.
przy własnej konstrukcji AR trzeba liczyc sie z kwotą rzedu przynajmniej 3000zł bo najdroższym problemem jest dobra wydajna i wytrzymała sprężarka. chociaż też przydał by sie do tego wmiare dobry gwint z regulacja twardości.


a tu każdemu dobiara gotowy zestaw i naawet zamontuja koszty od 5tys w górę
http://air-ride.pl/
Ostatnio zmieniony 15 kwie 2010, 06:37 przez wenon, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 15 kwie 2010, 06:33

sa rozne rodzaje AR ale slyszalem ze dobrej jakosci zachowuje sie jak sprezyna progresywna... caly moj poglad na ten temat opiera sie na kumplu ktory powoli sklada AR i narazie ma zalozony gwint i wlasnie na ten gwint zaklada sie poduszki hydrauliczne...

gino9
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 50
Rejestracja: 06 wrz 2009, 15:50

Post autor: gino9 » 09 cze 2010, 13:26

pany czy zestaw do cabrio eibach -40 sprezyny i ori amory da rezultat??zlozylem alu 17 i chcialbym go troche obizyc co by nie stal jak allroad.

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 09 cze 2010, 16:09

tak da rezultat, ja zalozylem -50 z Vki a ze silnik mam lzejszy wiec poszedl tak jakby -40 wiec masz przyklad u mnie... ori amory ;]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl