Witam.Niedawno uszczęśliwiłem się b4 (wczesniej b3) i pojawił sie problem (lub nie - prosze o opinie). obawy są takie,że silnik grzeje sie do ok 100st.gdy jade z predkoscia ok 80km/h temperatura spada do 90st,jednak w korkach i przy jezdzie ok 130km/h temperatura mi rośni do troche ponad te 100st. termostat wymieniony i działa dobrze ( przy wskazaniu na liczniku ok 87st dolny wąż robi sie ciepły), korek wymieniony, pompa wody ok.dzisiaj spiąłem na krótko weze od nagrzewnicy i bez zmian.dodam,ze jezdze z włączoną klimą, wiec oba wentylatory chodzą cały czas.rece mi juz opadają. poprzednie b3 trzymało 90-94st, wiec to 100st mnie niepokoi.prosze o jakieś rady
Proszę tytułować wątki zgodnie z regulaminem i stosować polskie znaki w postach.
Na przyszłość używaj opcji szukaj zanim założysz nowy temat.
Zapoznaj się z regulaminem.
[klima+automat ABK] wysoka temperatura silnika
[klima+automat ABK] wysoka temperatura silnika
Ostatnio zmieniony 10 cze 2010, 21:32 przez bkorm, łącznie zmieniany 1 raz.
własnie gdyby zle pokazywał czujnik ,to raczej nie zgrałby sie ten moment otwarcia termostatu z licznikiem( dolny wąż sie nagrzewa i na liczniku 87st).ale płynu mi nie gotuje.o chłodnicy tez myslałem i musze sie jeszcze za to zabrać.wogóle chetnie bym ja zmienil,ale cena chłodnicy do automatu mnie zabiła (min 1000zl).
a jeśli jedziesz bez klimy to czy wentylator chłodnicy się włącza? może masz słabo odpowietrzony układ chłodzenia?
zrób co Kolega wcześniej napisał - sprawdź czy chłodnica równomiernie się nagrzewa.
Ps. podobnych tematów już trochę było więc mogłeś użyć szukajki zamiast zakładać kolejny.
zrób co Kolega wcześniej napisał - sprawdź czy chłodnica równomiernie się nagrzewa.
to może być przypadek.bkorm pisze:własnie gdyby zle pokazywał czujnik ,to raczej nie zgrałby sie ten moment otwarcia termostatu z licznikiem( dolny wąż sie nagrzewa i na liczniku 87st)
Ps. podobnych tematów już trochę było więc mogłeś użyć szukajki zamiast zakładać kolejny.
możliwe, że masz albo niedrożną chłodnicę i nagrzewa się tylko jej część, przez co układ może oddać mniej ciepła niż przewidział producent albo masz źle podłączone wentylatory i kręcą się one nie w tą stronę co trzeba i przez to nie chłodzą chłodnicy
Poza tym Kolego, mam wrażenie, że zaczynamy się kręcić wokół własnego ogona.
Poza tym Kolego, mam wrażenie, że zaczynamy się kręcić wokół własnego ogona.