[ B3 ] Co z tym LPG?
-
- Forum Audi 80
[ B3 ] Co z tym LPG?
Witam wszystkich założyłem to konto chyba z takiego samego powodu jak większość użytkowników. Będę posiadał audi 80 z 1991 roku B3 75Km i zastanawiam się nad przerobieniem go na gaz. Oczywisty powód to tańsze paliwo jednak słyszałem gdzie nie gdzie że gaz zepsuje mi silnik w takim roczniku samochodu. Doradźcie mi czy mam się bać przerabiania na gaz? Oraz jeżeli możecie to jaką butle byście polecili, wielkość <rodzaj jeżeli czymś się różnią>. W temacie gazu nie znam się w ogóle a to forum zapewne huczy od prawdziwych znawców zapewne tego modelu samochodu:) Czekam na wasze opinie
Ostatnio zmieniony 11 mar 2011, 12:28 przez BubsterLdz, łącznie zmieniany 1 raz.
Jeżeli masz zamiar przerabiać na gaz to powiem Ci że chyba się za bardzo opłacać nie będzie, bo cena założenia gazu może = wartości samochodu. Wiec jeżeli masz dostać za darmo ten samochód to radziłbym jeździć na benzynce, a jeżeli masz zamiar kupować to szukaj już z gazem.
Gaz nie zepsuje Ci silnika, o to możesz się nie martwić. Ale zastanów się również kiedy zwróci Ci się ewentualne założenie gazu i czy dużo będziesz jeździł, bo jak nie to chyba nie warto.
Gaz nie zepsuje Ci silnika, o to możesz się nie martwić. Ale zastanów się również kiedy zwróci Ci się ewentualne założenie gazu i czy dużo będziesz jeździł, bo jak nie to chyba nie warto.
Do tego silnika lpg nie jest drogi około 1200zł jezeli sie zdecydujesz to mikser musi byc załozony pod filtr powietrza ( nie którzy montuja we filtrze :evil: ) i srednica około 32-35mm, butla najlepiej w koło o pojemnosci 55l. Jezeli bedziesz miał dobrze wyregulowana instaklacje to silnikowi sie nic nie stanie ale jazda na ubogiej mieszance uszkodzi zawory i gniazda.
- kochan1984
- Forum Audi 80
- Kontakt: