[80 b4 1z] cieknaca pompa na korpusie
[80 b4 1z] cieknaca pompa na korpusie
witam serdecznie mam mały problem lekko cieknie pompa na korpusie tam gdzie łączy się z przewodami wtryskowymi ,czy tam jest uszczelka i czy można to naprawić bez wyciągania pompy, poniżej zamieszczam foto oznaczone strzałkami a może to cieknie z pod tego plastiku nie mogę dokładnie zlokalizować .proszę kolegów o pomoc, mieszkam w Hiszpanii a tu mechanicy potrafią tylko wymieniać anie naprawiać .
[ Dodano: 2010-06-15, 15:28 ]
widze panowie ze nie uzyskam odpowiedzi
[ Dodano: 2010-06-15, 15:28 ]
widze panowie ze nie uzyskam odpowiedzi
Nissan od audi się różni, ale zasada działania silnika diesla jest od zarania dziejów taka sama, więc nie ma co rzucać zaraz takich tekstów.
Jeżeli cieknie Ci pompa to nie ma tu miejsca na jakieś artystyczne cerowanie prezerwatyw - przekładając to na Twoją sytuację to pompę radzę wyjąć i zrobić wszystko tak jak być powinno, bo dokładność jest mile widziana. Jeżeli sam potrafisz ją ustawić to dasz radę wyjąć i włożyć no i z uszczelnieniem też dasz sobie radę. Wiem tylko, że wszystko trzeba ponownie ustawić i zaleca się tę czynność zlecić specjalistycznym zakładom - nie podważając Twoich kompetencji.
Jeżeli cieknie Ci pompa to nie ma tu miejsca na jakieś artystyczne cerowanie prezerwatyw - przekładając to na Twoją sytuację to pompę radzę wyjąć i zrobić wszystko tak jak być powinno, bo dokładność jest mile widziana. Jeżeli sam potrafisz ją ustawić to dasz radę wyjąć i włożyć no i z uszczelnieniem też dasz sobie radę. Wiem tylko, że wszystko trzeba ponownie ustawić i zaleca się tę czynność zlecić specjalistycznym zakładom - nie podważając Twoich kompetencji.
Nissan od audi się różni, ale zasada działania silnika diesla jest od zarania dziejów taka sama, więc nie ma co rzucać zaraz takich tekstów.
Jeżeli cieknie Ci pompa to nie ma tu miejsca na jakieś artystyczne cerowanie prezerwatyw - przekładając to na Twoją sytuację to pompę radzę wyjąć i zrobić wszystko tak jak być powinno, bo dokładność jest mile widziana. Jeżeli sam potrafisz ją ustawić to dasz radę wyjąć i włożyć no i z uszczelnieniem też dasz sobie radę. Wiem tylko, że wszystko trzeba ponownie ustawić i zaleca się tę czynność zlecić specjalistycznym zakładom - nie podważając Twoich kompetencji.
Jeżeli cieknie Ci pompa to nie ma tu miejsca na jakieś artystyczne cerowanie prezerwatyw - przekładając to na Twoją sytuację to pompę radzę wyjąć i zrobić wszystko tak jak być powinno, bo dokładność jest mile widziana. Jeżeli sam potrafisz ją ustawić to dasz radę wyjąć i włożyć no i z uszczelnieniem też dasz sobie radę. Wiem tylko, że wszystko trzeba ponownie ustawić i zaleca się tę czynność zlecić specjalistycznym zakładom - nie podważając Twoich kompetencji.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 6165
- Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
- Imię: Mariusz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Lubelskie
Widzę że tam za granicą to ci "mechanicy"pożal się boże, mają raj na ziemi .Chyba wyemigruję to szybko zostanę milionerem :mrgreen: .A co tam w sklepach można kupić ? Bo uszczelek nie mają ,pewnie nówkę pompę za tysiące euro ,czasami cieszę się że mieszkam w Polsce :mrgreen:
Ja myslę że u nas za tyle kupisz prawie 4 całe pompy używki,sam mam jedną z elegancko wyczyszczonym nastawnikiem ,napięciem RSW ustawionym na 0,74 i za 500zeta a nie euro mogę ci sprzedaćpiotr1269 pisze:ale uszczelnienie pompy kosztuje 450 euro myślę ze to dużo szmalu jak sądzicie
Ostatnio zmieniony 17 cze 2010, 11:46 przez MUNIOR, łącznie zmieniany 1 raz.