[b3 2.0 3a] prodżekt żaba zakończony...
[b3 2.0 3a] prodżekt żaba zakończony...
Powitać klubowiczów po raz kolejny
Ogólnie
rok produkcji 1990
data pierwszej rejestracji 1991
kolor w dniu zakupu tytanowy metalik
Wyposażenie
Wspomaganie kierownicy
ABS z możliwośćią wyłączenia
Elektryczne szyby 2x
Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
Podgrzewane dysze spryskiwaczy
Podgrzewane zamki w drzwiach
Centralny zamek z alarmem
Nawiewy na nogi pasażerów tylnej kanapy
Odstraszacz kun :lol:
Klimatyzacja manualna
Antena w tylnej szybie
Worek na narty
Auto Check
Procon Ten
Dodatkowe zegary: ładowanie aku, ćiśnienie oleju, temp oleju
Przednie światła przeciwmgielne
Pakiet skora
Do zrobienia
Spasować tył bo poprzedni właściciel był leniem i polakierowal elementy zamiast je najpierw wyciągnąć :roll: √
Naprawic Auto Check bo coś słabo wyświetla ikonki √
Silnik czasami spada z obrotów√
Zmiany
Zawieszenie H&R -60/-50
Alu Azev A 16/9 polakierowane na bialo z dodatkiem kilku kolorow perel
Przedni zderzak Coupe
Tylna dokladka Kamei
Flokowana deska rozdzielcza i tunel
Pomalowane zaciski hamulcowe
Ringi na zegarach
Zdjety spojler
Kompletna renowacja nadwozia
Custom kolor- szmaragdowa perla
Blotniki przednie z bee4
Poszerzone tylne blotniki
Usuniete listwy z drzwi
Nowa przednia szyba z ciemno zielonym pasem
Jak coś mi jeszcze wpadnie do głowy to napisze Tymczasem zapraszam do zobaczenia i ocenienia tej pani, konstruktywna krytyka oraz pomysły mile widziane :mrgreen: Pozdrawiam
Kilka zdjęć po zakupie i umyciu
z grubsza... :mrgreen:
flok...
zawieszenie 60/50& zderzak coupe&kamei...
po kilku delikatnych zmianach w koncu przyszedl czas na zrobienie kompletnej blacharki...
bylo tak, kilka odcieni na aucie, jakies wgniotki otarcia itd i strasznie slabe spasowanie... :roll:
zaczalem od spasowania tylu oooo ktory byl niezle obity przez poprzedniego rzeznika...
rozbieranie oooo...
ocynk jak widac po 22 latach poddal sie i ruda zaczela siac spustoszenie...
wyjscie bylo tylko jedno, obdzieranie wszystkich elementow do golej blachy <ok>
przyszedl czas na epoksyd grubo-powlokowy...
w miedzyczasie ogarnianie zmeczonych elementow...
od zawsze marzylem o Azev A 16/9, udalo sie je zdobyc zanim zakupilem to auto ale napotkalem problem... alu mialy niskie et i jak to w b3 bywa, nie miescily sie w nadkolach. tyl jak dla mnie i policaj byl spoko ale z przodu za duzo wystawaly wiec padl pomysl na blotniki z bee4 ktore spokojnie pomieszcza takie kolo...
zeby to jakos razem wygladalo, zostaly poszerzone tylne nadkola o 1.5cm oraz polozony zostal ocynk...
auto ostatecznie spasowane, wyszlifowany podklad epoksydowy i polozony podklad akrylowy grubo wypelniajacy coby za duzo betonu nie bylo na oooo <ok>
lakier juz jest na aucie <mikolaj> po wypolerowaniu i zlozeniu cdn
Obecnie...
Uploaded with ImageShack.us
Ogólnie
rok produkcji 1990
data pierwszej rejestracji 1991
kolor w dniu zakupu tytanowy metalik
Wyposażenie
Wspomaganie kierownicy
ABS z możliwośćią wyłączenia
Elektryczne szyby 2x
Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
Podgrzewane dysze spryskiwaczy
Podgrzewane zamki w drzwiach
Centralny zamek z alarmem
Nawiewy na nogi pasażerów tylnej kanapy
Odstraszacz kun :lol:
Klimatyzacja manualna
Antena w tylnej szybie
Worek na narty
Auto Check
Procon Ten
Dodatkowe zegary: ładowanie aku, ćiśnienie oleju, temp oleju
Przednie światła przeciwmgielne
Pakiet skora
Do zrobienia
Spasować tył bo poprzedni właściciel był leniem i polakierowal elementy zamiast je najpierw wyciągnąć :roll: √
Naprawic Auto Check bo coś słabo wyświetla ikonki √
Silnik czasami spada z obrotów√
Zmiany
Zawieszenie H&R -60/-50
Alu Azev A 16/9 polakierowane na bialo z dodatkiem kilku kolorow perel
Przedni zderzak Coupe
Tylna dokladka Kamei
Flokowana deska rozdzielcza i tunel
Pomalowane zaciski hamulcowe
Ringi na zegarach
Zdjety spojler
Kompletna renowacja nadwozia
Custom kolor- szmaragdowa perla
Blotniki przednie z bee4
Poszerzone tylne blotniki
Usuniete listwy z drzwi
Nowa przednia szyba z ciemno zielonym pasem
Jak coś mi jeszcze wpadnie do głowy to napisze Tymczasem zapraszam do zobaczenia i ocenienia tej pani, konstruktywna krytyka oraz pomysły mile widziane :mrgreen: Pozdrawiam
Kilka zdjęć po zakupie i umyciu
z grubsza... :mrgreen:
flok...
zawieszenie 60/50& zderzak coupe&kamei...
po kilku delikatnych zmianach w koncu przyszedl czas na zrobienie kompletnej blacharki...
bylo tak, kilka odcieni na aucie, jakies wgniotki otarcia itd i strasznie slabe spasowanie... :roll:
zaczalem od spasowania tylu oooo ktory byl niezle obity przez poprzedniego rzeznika...
rozbieranie oooo...
ocynk jak widac po 22 latach poddal sie i ruda zaczela siac spustoszenie...
wyjscie bylo tylko jedno, obdzieranie wszystkich elementow do golej blachy <ok>
przyszedl czas na epoksyd grubo-powlokowy...
w miedzyczasie ogarnianie zmeczonych elementow...
od zawsze marzylem o Azev A 16/9, udalo sie je zdobyc zanim zakupilem to auto ale napotkalem problem... alu mialy niskie et i jak to w b3 bywa, nie miescily sie w nadkolach. tyl jak dla mnie i policaj byl spoko ale z przodu za duzo wystawaly wiec padl pomysl na blotniki z bee4 ktore spokojnie pomieszcza takie kolo...
zeby to jakos razem wygladalo, zostaly poszerzone tylne nadkola o 1.5cm oraz polozony zostal ocynk...
auto ostatecznie spasowane, wyszlifowany podklad epoksydowy i polozony podklad akrylowy grubo wypelniajacy coby za duzo betonu nie bylo na oooo <ok>
lakier juz jest na aucie <mikolaj> po wypolerowaniu i zlozeniu cdn
Obecnie...
Uploaded with ImageShack.us
Ostatnio zmieniony 19 lut 2014, 20:57 przez keczy, łącznie zmieniany 42 razy.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
już nie pisz, że do takiej spokojnej jazdy audik 3A w budzie B3 już jako tako daje radę jak dla mnie ogromny plus za kolor i "plastikowy" dół <ok>
wiem, że auto będzie o wiele lepiej się prezentować, ale na chwilę obecną nie mam nic do zarzucenia 8-)
0czywiście powodzenia w dalszych modach no i mam nadzieję, że będzie z Tobą kilka dobrych lat :mrgreen: Pozdrawiam
wiem, że auto będzie o wiele lepiej się prezentować, ale na chwilę obecną nie mam nic do zarzucenia 8-)
0czywiście powodzenia w dalszych modach no i mam nadzieję, że będzie z Tobą kilka dobrych lat :mrgreen: Pozdrawiam
Jak dla mnie to jedyna opcjatrepek pisze:Co b3 to b3
Hehe może byc całkiem ciekawie tym bardziej że alu mają et 15, ooj będzie wystawaćMIODEK pisze:keczy napisał/a:
Alu 16/9 (czekaja na oponki)
Podoba mnie się już to
Myślełem że będzie tragedia z tą mocą jednak nie jest tak zle, 16v oczywiśćie zamiatało bardzo dobrze ale ten też daje i spokojnie można jezdzic. Na plus jaki zauważyłem to spalanie, po mieście przy normalnej jezdzie wyszłook 8 8,5l bez włączonej klimy. Dzięki panowie za dobre słowo <ok>MarcinC pisze:już nie pisz, że do takiej spokojnej jazdy audik 3A w budzie B3 już jako tako daje radę
No gratki za następną B3 <ok> Bardzo szkoda tamtej było, ale części masz dużo do swojej. B3 z klimą to już ładnie brzmi :mrgreen: 3A to według mnie też dosyć żwawy silnik w budzie B3. Audi nawet jak ma mniejszą moc niż inne samochody to lepiej jeździ :mrgreen:
Pozdrawiam i życzę ciągłości użytkowania tego samochodu <ok>
Pozdrawiam i życzę ciągłości użytkowania tego samochodu <ok>
- grzechas_audi
- Forum Audi 80
- Posty: 521
- Rejestracja: 27 lip 2008, 18:13
- Lokalizacja: SR
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1567
- Rejestracja: 28 mar 2007, 13:58
- Imię: Zbyszek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: WWL