Rozrząd ustawiony na 0, pompa również, skanując silnik odpalony programem deltascan 1z ( w drugim polu w grupie 0 mam kąt wtrysku 160-255 w zależnosci od ustawienia pompy. Dawkę paliwa w polu 4 reguluję nastawnikiem bez problemu. Pompa wtryskowa sprawna (samochód palił w zimie od strzała, więc zdrowy). Wychodzi na to, że sygnał idący do kompa jest oszukiwany przez coś... Wtrysk sterujący podmieniałem, został N108, ale żeby go wyciagnąć potrzeba pompę wydrzeć, dlatego chciałem się upewnić o jego numer i cenę w sklepie. Niesprawność sterownika wykluczam, mam drugi od kolegi kostrz...Samochód pali od strzała z półobrotu na orginalnym sterowniku
Rozchodzi się o to, że program od kolegi kostrz ma blokadę kąta wtrysku powyżej 80 jak jest to samochód nie zapali, no i tak mam

Czy mógłby mi ktoś podać numer fabryczny N108 (Bosch) podaje nr pompy: 028 130 108M
Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
Czujnik położenia wału sprawdzany oporność książkowa tj. gorący 1350-1480...
Dodatkowo samochód wyrzuca błąd 00550, oraz 01242. Po odpięciu czujnika położenia iglicy ( wtrysku sterującego) uruchamiając auto deltascan pokazuje 0 w polu 2 w grupie 0. Błędy wszystkie znikają tylko pojawia się 65535 i zaczyna sypać błędami od ABS m.in którego w samochodzie nie ma

EDIT: Temat sie jutro jescze wyjasni, poswiece temu 1Z jescze troszke czasu

Udało mi się połączyć vag-com z fejsem od viakena

Odczyty deltascan i vag-com są tożsame:)
Jednym słowem, pewnie przestawiona pompa

Ale to sprawdzę dopiero jutro...
Pozdrawiam