Audi 80 B3 1.8 90KM z 88'
Audi 80 B3 1.8 90KM z 88'
Październik 2009
Witam postanowiłem się pochwalić moim nabytkiem który jest w moim posiadaniu od października 2009.
Jest to standardowa wersja - mechaniczny szyber i regulacja lusterek
silnik 1.8 na Monojetroniku (90 PH - w zupełności wystarcza) z gazem założonym przez wcześniejszego właściciela.
Samochód bez sprawdzenia po zakupie (ok dwóch tygodni czasu jazdy po mieście) pokonał trasę Nowy Sącz - Wiedeń - Nowy Sącz i to bez żadnych przygód <lol>
Plany pracy przy samochodzie:
- wstawienia ringów na zegary - odfajkowane
- zmiana podświetlenia na czerwone - w trakcie zakładania
- podgrzewane lusterka z wyłącznikiem termiczym - do zrzezania
- może jakąś skórkę w przeszłości - odpada (brak klimy)
- i parę innych modów się wymyśli w między czasie - lekkich
Kwiecień 2010
Tak chciałem się pochwalić tylko niestety muszę zacząć od najmniej przyjemnej sprawy a mianowicie nabawiłem się garażu w mojej Audiczce. :-x
I nawet nie zdążyłem sobie znaczka wlepić <buu>
Ale co poradzić kobieta (nie obrażając płci żeńskiej że nie umie jeździć) się za bardzo spieszyła :evil: , a efekty widać powyżej.
Nie jest źle w zeszłym tygodniu odszkodowanie na konto przelali i działamy aby przywrócić do stanu z przed "Bocheńskiej Przygody".
Już klapa, lampki zewnętrzne (muszę jeszcze dorwać wewnętrzne) i zderzak są.
Jak ktoś nie wie pojawił się problem z przewiezieniem zderzaka od kolegów ze złomu (Pozdro dla ekipy Mystkowa) bo się nie mieścił. :shock:
Ale co tam jak polak chce to potrafi :lol:
A że było 2 studentów to coś się wymyśliło przy pomocach naukowych
Byłem lepiej ospojlerowany niż nie jeden z "wieś-tuningu"
Jak będą dalsze prace w naprawkach i zmianach to zdjęcia podeślę.
Planuje zrobić ja lekko i głównie w oryginale.
P.S. Sorki za zdjęcia ale robione telefonem <lol>
Rok 2011 - mały retusz całości w opisie bo początek trochę nie najlepszy i strasznie rozrzucony.
Nowe mody po skończeniu studiów:
Marzec - początek Kwietnia
- skrzynia AKM (5 biegów dla tych co nie wiedzą ) z 80 b3 1.8 113hp
- szyber dach elektryczny z B4
- zmiany gum w kołysce
- oświetlenie kabiny - komplecik z B4
Plany na kwiecień:
- szpachla, szpachla i jeszcze raz.... paszoł won ze szpachlą - będą zaprawki :lol:
- wypranie tapicerki
- wypiaskowanie alu - ori 14
- coś się jeszcze wymyśli
20 kwiecień 2011
W końcu się coś dzieje - błotniczek lewy już po małej szpachli (ilość symboliczna) i po podkładzie - jeszcze kolorek do dorobienia i można zmieniać.
w wolnym czasie zabrałem się za piaskowanie (na razie 2 szt.) okazyjnie nabytych felg.
Okazyjnie bo za free z dawcy organów od kolegi - na razie powinny wystarczyć
i widoczek jak były przed.
Szkoda że kompresor mi tylko 6 atmosfer bije :cry:
Witam postanowiłem się pochwalić moim nabytkiem który jest w moim posiadaniu od października 2009.
Jest to standardowa wersja - mechaniczny szyber i regulacja lusterek
silnik 1.8 na Monojetroniku (90 PH - w zupełności wystarcza) z gazem założonym przez wcześniejszego właściciela.
Samochód bez sprawdzenia po zakupie (ok dwóch tygodni czasu jazdy po mieście) pokonał trasę Nowy Sącz - Wiedeń - Nowy Sącz i to bez żadnych przygód <lol>
Plany pracy przy samochodzie:
- wstawienia ringów na zegary - odfajkowane
- zmiana podświetlenia na czerwone - w trakcie zakładania
- podgrzewane lusterka z wyłącznikiem termiczym - do zrzezania
- może jakąś skórkę w przeszłości - odpada (brak klimy)
- i parę innych modów się wymyśli w między czasie - lekkich
Kwiecień 2010
Tak chciałem się pochwalić tylko niestety muszę zacząć od najmniej przyjemnej sprawy a mianowicie nabawiłem się garażu w mojej Audiczce. :-x
I nawet nie zdążyłem sobie znaczka wlepić <buu>
Ale co poradzić kobieta (nie obrażając płci żeńskiej że nie umie jeździć) się za bardzo spieszyła :evil: , a efekty widać powyżej.
Nie jest źle w zeszłym tygodniu odszkodowanie na konto przelali i działamy aby przywrócić do stanu z przed "Bocheńskiej Przygody".
Już klapa, lampki zewnętrzne (muszę jeszcze dorwać wewnętrzne) i zderzak są.
Jak ktoś nie wie pojawił się problem z przewiezieniem zderzaka od kolegów ze złomu (Pozdro dla ekipy Mystkowa) bo się nie mieścił. :shock:
Ale co tam jak polak chce to potrafi :lol:
A że było 2 studentów to coś się wymyśliło przy pomocach naukowych
Byłem lepiej ospojlerowany niż nie jeden z "wieś-tuningu"
Jak będą dalsze prace w naprawkach i zmianach to zdjęcia podeślę.
Planuje zrobić ja lekko i głównie w oryginale.
P.S. Sorki za zdjęcia ale robione telefonem <lol>
Rok 2011 - mały retusz całości w opisie bo początek trochę nie najlepszy i strasznie rozrzucony.
Nowe mody po skończeniu studiów:
Marzec - początek Kwietnia
- skrzynia AKM (5 biegów dla tych co nie wiedzą ) z 80 b3 1.8 113hp
- szyber dach elektryczny z B4
- zmiany gum w kołysce
- oświetlenie kabiny - komplecik z B4
Plany na kwiecień:
- szpachla, szpachla i jeszcze raz.... paszoł won ze szpachlą - będą zaprawki :lol:
- wypranie tapicerki
- wypiaskowanie alu - ori 14
- coś się jeszcze wymyśli
20 kwiecień 2011
W końcu się coś dzieje - błotniczek lewy już po małej szpachli (ilość symboliczna) i po podkładzie - jeszcze kolorek do dorobienia i można zmieniać.
w wolnym czasie zabrałem się za piaskowanie (na razie 2 szt.) okazyjnie nabytych felg.
Okazyjnie bo za free z dawcy organów od kolegi - na razie powinny wystarczyć
i widoczek jak były przed.
Szkoda że kompresor mi tylko 6 atmosfer bije :cry:
Ostatnio zmieniony 02 maja 2011, 10:10 przez FrenzE, łącznie zmieniany 6 razy.
- grabara 80
- Forum Audi 80
- Posty: 207
- Rejestracja: 09 sty 2009, 14:23
- Lokalizacja: LTM
Wiem - ale co poradzić troszkę pracy przy niej będzie.
Środek nawet ładnie się prezentuje szara tapicerka w połączeniu z czarnymi elementami bardzo fajnie wygląda tylko niestety do mam do roboty - fotel kierowcy troszeczkę wytorchany jak na 264 000 km (z czego 17 000 moje) więc poprawki u tapicera z fotelem ( + wstawienie kilku gąbek) i podsufitka z tkaniny poplamiona i odchodzi w tyle samochodu.
Po prostu czas i finanse + dobry tapicer co mi zrobi fotel i podsufitkę.
Trafiła mi się Audiczka sprawna bardzo mechanicznie tylko trochę wizualnie zaniedbana w środku i jedna oznaka rdzy na zewnątrz - zmiana błotnika lewy przód bo już dziurka jest.
Wyboru nie żałuję bo z doświadczenia wiem że te stare samochody z rodziny VAG są pancerne. Przez moje ręce przeszedł mój Golf II 1.6 89' (niestety złom z podobnego przypadku jak Audi tylko bok i gorzej - ludzi nie umieją jeździć) i naprawiałem Typ 25 (pospolita T3) 1.9 WBX carawelle syncro wersja na 16'' kołach.
Właśnie dla tego wybrałem Audi bo Golf był już troszeczkę za mały.
Środek nawet ładnie się prezentuje szara tapicerka w połączeniu z czarnymi elementami bardzo fajnie wygląda tylko niestety do mam do roboty - fotel kierowcy troszeczkę wytorchany jak na 264 000 km (z czego 17 000 moje) więc poprawki u tapicera z fotelem ( + wstawienie kilku gąbek) i podsufitka z tkaniny poplamiona i odchodzi w tyle samochodu.
Po prostu czas i finanse + dobry tapicer co mi zrobi fotel i podsufitkę.
Trafiła mi się Audiczka sprawna bardzo mechanicznie tylko trochę wizualnie zaniedbana w środku i jedna oznaka rdzy na zewnątrz - zmiana błotnika lewy przód bo już dziurka jest.
Wyboru nie żałuję bo z doświadczenia wiem że te stare samochody z rodziny VAG są pancerne. Przez moje ręce przeszedł mój Golf II 1.6 89' (niestety złom z podobnego przypadku jak Audi tylko bok i gorzej - ludzi nie umieją jeździć) i naprawiałem Typ 25 (pospolita T3) 1.9 WBX carawelle syncro wersja na 16'' kołach.
Właśnie dla tego wybrałem Audi bo Golf był już troszeczkę za mały.
- barto-team
- Forum Audi 80
- Posty: 1620
- Rejestracja: 16 sie 2008, 21:21
- Lokalizacja: Wisła
- Kontakt:
Jest już poskładany a foty zrobię jutro tylko do końcowego efektu brakuje malunku i naklejenia znaczków (i zamontowania haka i jakieś wzmocnienie z płaskowników w środku).
Po wyciągnięciu blachy i dopasowaniu klapy założyliśmy zderzak i spasował za pierwszym razem jak w po fabryce.
A twoją B4 chyba widziałem swego czasu w Ustroniu lub na trasie Bielsko - Wisła jak sobie przypominam.
Po wyciągnięciu blachy i dopasowaniu klapy założyliśmy zderzak i spasował za pierwszym razem jak w po fabryce.
A twoją B4 chyba widziałem swego czasu w Ustroniu lub na trasie Bielsko - Wisła jak sobie przypominam.
Naszły mnie myśli dość okrutne dla b3 - styjki a mianowicie zmiana 4 kółek - jednak po przejrzeniu internetu, konsultacji z kolegami i sprawdzeniem obecnych finansów postanowiłem ... pier...... nie pchać się w bele co - mam swoje (w prawdzie trzepnięte w tyłek) ale już sprawdzone a paści na internecie wiele.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 253
- Rejestracja: 19 maja 2010, 16:50
- Lokalizacja: podkarpacie RPZ