jakby kazdy mial kasy jak lodu to bylby miesiac reaznia i potem nuda...a tak to powoli do przoduniebieski79 pisze:kwestia funduszy nie tylko Ciebie dotknęła :cry:
Audi 80 B3 1.8 90KM z 88'
No w końcu trochę czasu wolnego i od razu małe rezanko w audiczce <ok> - niema jak niedzielne popołudnie .
Najpierw materiały (browarek się chłodzi w lodóweczce ):
No i do roboty. Niema jak wcześniejszy właściciel
No to działamy <ok>
Efekt końcowy swoje robi, mała rzecz a cieszy oko. 8-)
Dodatkowo dokończyło się konserwację z przodu jeszcze to samo na tył i będzie gitara ale to jak będzie wolne czas.
Fajnie było ale wyszło na światło dzienne użytkowanie wcześniejszego właściciela i trzeba się przejechać do kolegów ze złomu - może w kolorku dorwę :mrgreen:
Najpierw materiały (browarek się chłodzi w lodóweczce ):
No i do roboty. Niema jak wcześniejszy właściciel
No to działamy <ok>
Efekt końcowy swoje robi, mała rzecz a cieszy oko. 8-)
Dodatkowo dokończyło się konserwację z przodu jeszcze to samo na tył i będzie gitara ale to jak będzie wolne czas.
Fajnie było ale wyszło na światło dzienne użytkowanie wcześniejszego właściciela i trzeba się przejechać do kolegów ze złomu - może w kolorku dorwę :mrgreen:
W końcu się znalazło trochę finansów i czas więc trzeba było to pożytecznie spożytkować.
Na początek zakup kilku części:
Oczywiście kupuje się nie byle co :mrgreen:
(oczywiście bez żadnych podtekstów reklamowych)
No i rzezanie czas zacząć co się wiąże z małym rozpierdzielem
Efekt końcowy:
- wymiana całego zawieszenia tył,
- zmiana szklanek,
- zmiana rozrządu i płynów ustrojowych
- filtry oczywiście też poszły pod klucz
- gumy pod silnik (wszystkie 3)
- sworznie i gumy do zawieszenia przód na koniec
Teraz lepiej pali i zapierdziela muszę jeszcze wyregulować dawkę paliwa bo za wysokie ma obroty na biegu jałowym.
Na początek zakup kilku części:
Oczywiście kupuje się nie byle co :mrgreen:
(oczywiście bez żadnych podtekstów reklamowych)
No i rzezanie czas zacząć co się wiąże z małym rozpierdzielem
Efekt końcowy:
- wymiana całego zawieszenia tył,
- zmiana szklanek,
- zmiana rozrządu i płynów ustrojowych
- filtry oczywiście też poszły pod klucz
- gumy pod silnik (wszystkie 3)
- sworznie i gumy do zawieszenia przód na koniec
Teraz lepiej pali i zapierdziela muszę jeszcze wyregulować dawkę paliwa bo za wysokie ma obroty na biegu jałowym.
Wszystko było fajnie do póki nie zapaliła się na chwilę czerwona kontrolka od oleju na dalekiej trasie - coś pięknego.
Niestety wychodzą brudy po wcześniejszym właścicielu. Silnik od nowości nie robiony więc czas dał się we znaki. Przy ostatnich naprawach przeczyściłem blok na łączeniu korpus z głowicą co się potem okazało że ściągnąłem brud uszczelniający głowicę i olej zaczął cieknąć no i polecam sprawdzać uszczelkę pod kolektorem ssącym bo mi właśnie wywaliło uszczelnienie i się rozciekł płyn chłodniczy.
Jazda powrotna na trasie 220 km była jazdą jak na szpilkach :-x - przynajmniej zrobię hurtem i spokój.
Niestety wychodzą brudy po wcześniejszym właścicielu. Silnik od nowości nie robiony więc czas dał się we znaki. Przy ostatnich naprawach przeczyściłem blok na łączeniu korpus z głowicą co się potem okazało że ściągnąłem brud uszczelniający głowicę i olej zaczął cieknąć no i polecam sprawdzać uszczelkę pod kolektorem ssącym bo mi właśnie wywaliło uszczelnienie i się rozciekł płyn chłodniczy.
Jazda powrotna na trasie 220 km była jazdą jak na szpilkach :-x - przynajmniej zrobię hurtem i spokój.
W końcu znalazłem trochę czasu na skoczenie na forum.
Audiolka po usunięciu powyższych usterek już dawno (krucho z czasem) pozostało tylko ustawienie zapłonu (będzie trzeba się przejechać do dobrego mechanika bo się nie znaju za dobrze ) bo troszeczkę szarpie silnikiem na wolnych obrotach.
Zaworki wyglądały na dobre ale syfu co niemiara - na czym jeździł poprzednik
No ale co by było jak by się nie zrzezało czegoś w wolnym czasie a mianowicie zaadaptowanie pozostałości z golfa (świętej pamięci :cry: ) a mianowicie światełek - soczewek i xenonów H4.
Było trochę wycinania i robienia dystansów bo niestety się nie mieścił z przesłoną w soczewce.
Z efektami trzeba troszku poczekać ale zapewniam że będą nieziemskie.
Jak ktoś ma na zbyciu ori wiązkę do B3 pod dodatkowe halogeny się uśmiecham :lol:
Więcej zdjęć po dalszych modach.
Audiolka po usunięciu powyższych usterek już dawno (krucho z czasem) pozostało tylko ustawienie zapłonu (będzie trzeba się przejechać do dobrego mechanika bo się nie znaju za dobrze ) bo troszeczkę szarpie silnikiem na wolnych obrotach.
Zaworki wyglądały na dobre ale syfu co niemiara - na czym jeździł poprzednik
No ale co by było jak by się nie zrzezało czegoś w wolnym czasie a mianowicie zaadaptowanie pozostałości z golfa (świętej pamięci :cry: ) a mianowicie światełek - soczewek i xenonów H4.
Było trochę wycinania i robienia dystansów bo niestety się nie mieścił z przesłoną w soczewce.
Z efektami trzeba troszku poczekać ale zapewniam że będą nieziemskie.
Jak ktoś ma na zbyciu ori wiązkę do B3 pod dodatkowe halogeny się uśmiecham :lol:
Więcej zdjęć po dalszych modach.
No to pora w końcu na małe grzebanie - niestety z konieczności.
Padła mi sonda Lambda i trzeba było ją zmienić. Od razu zmiana poduszki skrzyni i kat out - zmiana na strumienice (ile się trzeba na kombinować ze spawaniem cienkich rur elektrodową spawarą - dobrze że miałem pozostałości z wydechu golfa - idealnie spasowała w środek rur od 80 :mrgreen: i że spawałem małą spawarką bo jak bym zapodał na Besterze to dziury na wylot - potężna spawara.)
Padła mi sonda Lambda i trzeba było ją zmienić. Od razu zmiana poduszki skrzyni i kat out - zmiana na strumienice (ile się trzeba na kombinować ze spawaniem cienkich rur elektrodową spawarą - dobrze że miałem pozostałości z wydechu golfa - idealnie spasowała w środek rur od 80 :mrgreen: i że spawałem małą spawarką bo jak bym zapodał na Besterze to dziury na wylot - potężna spawara.)
Koniec studiów i jest czas na mody.
Wstawiona podsufitka z B4 - jasna szara, zrobione podświetlenie całej kabiny (muszę jeszcze dorwać jedną rączkę ob B4) + Elektryk w dachu z B4.
Zdjęcia wstawię jak będzie jaśniej i podsufitkę troszeczkę podczyszczę.
W końcu człowiek się weźmie za B3styjkę.
Mały zongg wkradł mi się do silniczka i pasowało załatwić cały moduł monojetronika
Ale że znajomi kolesie mieli takowy modułek z pasata B3 1.8 też 90 hp - no to małe rzezanko i z dwóch powstał jeden. Teraz na benzynie gada fajno - musiałem przewalić krokowy i przypływkę - co wiązało się z regulacją. Ale teraz na benzynie na ciepłym silniczku trzyma obroty 900-1000 i miodzio.
A bebechy zawszę się przydadzą :mrgreen:
Wstawiona podsufitka z B4 - jasna szara, zrobione podświetlenie całej kabiny (muszę jeszcze dorwać jedną rączkę ob B4) + Elektryk w dachu z B4.
Zdjęcia wstawię jak będzie jaśniej i podsufitkę troszeczkę podczyszczę.
W końcu człowiek się weźmie za B3styjkę.
Mały zongg wkradł mi się do silniczka i pasowało załatwić cały moduł monojetronika
Ale że znajomi kolesie mieli takowy modułek z pasata B3 1.8 też 90 hp - no to małe rzezanko i z dwóch powstał jeden. Teraz na benzynie gada fajno - musiałem przewalić krokowy i przypływkę - co wiązało się z regulacją. Ale teraz na benzynie na ciepłym silniczku trzyma obroty 900-1000 i miodzio.
A bebechy zawszę się przydadzą :mrgreen:
No i w końcu się zabrałem za robotę.
Trochę mi to zeszło ale już pracę idą do przodu.
Może ze mnie lakiernik kiepski ale pora się coś nauczyć.
I tyłeczek pomalowany - na razie podkładem.
Zrobiłem też zderzak i błotnik lewy gdzie mi dziurka wyskoczyła.
Może to nie jest pierwsza klasa ale najgorzej chyba jeszcze nie jest
Trochę mi to zeszło ale już pracę idą do przodu.
Może ze mnie lakiernik kiepski ale pora się coś nauczyć.
I tyłeczek pomalowany - na razie podkładem.
Zrobiłem też zderzak i błotnik lewy gdzie mi dziurka wyskoczyła.
Może to nie jest pierwsza klasa ale najgorzej chyba jeszcze nie jest
3 Grudzień 2011
Dostałem od jednego dziadka prezent na mikołaja a mianowicie znowu klepnięty tyłek w audiczce - na szczęście nic poważnego - nawet farba nie odprysła z tyłeczka 80
Styczeń 2012
Po udanym wypadzie do Ustronia i Wisły pora rozpocząć nowy rok nowymi modami.
Na razie powoli ale byle do przodu.
Dzięki koledze Endrias nabyłem lampkę 3 stopu przyklejaną na tył.
Trochę taśmy i farby do przyciemniania lamp - jak się uda to dam ledy.
Korzystając z okazji pomalowałem też żarówki od podświetlenia zegarów - fajnie świecą.
Dostałem od jednego dziadka prezent na mikołaja a mianowicie znowu klepnięty tyłek w audiczce - na szczęście nic poważnego - nawet farba nie odprysła z tyłeczka 80
Styczeń 2012
Po udanym wypadzie do Ustronia i Wisły pora rozpocząć nowy rok nowymi modami.
Na razie powoli ale byle do przodu.
Dzięki koledze Endrias nabyłem lampkę 3 stopu przyklejaną na tył.
Trochę taśmy i farby do przyciemniania lamp - jak się uda to dam ledy.
Korzystając z okazji pomalowałem też żarówki od podświetlenia zegarów - fajnie świecą.
23 kwiecień 2012
No coś się namodziło i pasuje coś popisać i się pochwalić to tak:
- w ruch poszedł hamulec - komplet (prawie z wyjątkiem 3 wężyków) przewodów wymieniony i nawet pokusiłem się o ruszenie regulatora siły hamowania na tyle (była masakra zaśniedziałe ale zrobione i co najważniejsze to to że nie cieknie i super hamuje :lol: )
- zderzaczek przedni się doczekał pomalowania - foty później jak założe :lol:
do zdziałania:
- montaż haka po renowacji na łapanie pośpiesznych kierowców
- i klapę (ale po zamontowaniu haka)
No coś się namodziło i pasuje coś popisać i się pochwalić to tak:
- w ruch poszedł hamulec - komplet (prawie z wyjątkiem 3 wężyków) przewodów wymieniony i nawet pokusiłem się o ruszenie regulatora siły hamowania na tyle (była masakra zaśniedziałe ale zrobione i co najważniejsze to to że nie cieknie i super hamuje :lol: )
- zderzaczek przedni się doczekał pomalowania - foty później jak założe :lol:
do zdziałania:
- montaż haka po renowacji na łapanie pośpiesznych kierowców
- i klapę (ale po zamontowaniu haka)
dobra trzeba coś temacik ruszyć bo się zastał
od niepamiętnego ostatniego modzenia do 4 sierpnia 2012 się zmodziło
- diodowe lampy do jazdy dziennej w zderzaku
- zderzak w kolorze nadwozia (tragicznie nie wygląda)
- wymalowany błotnik prawy przód - ułps to było przed spotkaniem koziołka - sprostowanie do małego retuszu błotnik prawy przód
- zrobione zaprawki w drzwiach poniżej plastików w drzwiach od zewnątrz jak i wewnątrz - w końcu zrobione
- wmontowanie ori felg 14'' z B3
- wstawienie szyby przód - bo stara pękła
- regulacja gazu - pali w granicach 9,5/ 10 l /100 przy jeździe mieszanej - he he niema ja oszczędna Bestia <ok>
foty jak zrobię bo niema kiedy
do zrzezania
- hak jak się uda dorwać
- tylna klapa z lotką Kamei ori
- trochę plastików
- porządne pranie tapicerki (kochane rolnictwo wchodzi w tapicerkę :evil: ) - zna ktoś jakiś fajny środeczek do czyszczenia
od niepamiętnego ostatniego modzenia do 4 sierpnia 2012 się zmodziło
- diodowe lampy do jazdy dziennej w zderzaku
- zderzak w kolorze nadwozia (tragicznie nie wygląda)
- wymalowany błotnik prawy przód - ułps to było przed spotkaniem koziołka - sprostowanie do małego retuszu błotnik prawy przód
- zrobione zaprawki w drzwiach poniżej plastików w drzwiach od zewnątrz jak i wewnątrz - w końcu zrobione
- wmontowanie ori felg 14'' z B3
- wstawienie szyby przód - bo stara pękła
- regulacja gazu - pali w granicach 9,5/ 10 l /100 przy jeździe mieszanej - he he niema ja oszczędna Bestia <ok>
foty jak zrobię bo niema kiedy
do zrzezania
- hak jak się uda dorwać
- tylna klapa z lotką Kamei ori
- trochę plastików
- porządne pranie tapicerki (kochane rolnictwo wchodzi w tapicerkę :evil: ) - zna ktoś jakiś fajny środeczek do czyszczenia
Ostatnio zmieniony 13 sie 2012, 19:57 przez FrenzE, łącznie zmieniany 1 raz.