[1.9D, 1Y, 89r.] Gaśnie, nierówna praca, rwania
[1.9D, 1Y, 89r.] Gaśnie, nierówna praca, rwania
Witam.
Auto przy połowie baku:
-Jadę normalnie.....po chwili zaczyna lekko nierówno pracować, dalej coraz gorzej, brak mocy.....w końcu zrzucam z biegu a on gaśnie... (obroty drastycznie spadają)
-Odpalam...kreci kreci i w końcu załapie i znowu...powtarza się
Filtr paliwa wymieniany jakieś 10tys temu-może być zapchany
Filtr powietrza....podobnie.
Jakieś pomysły....?
Auto przy połowie baku:
-Jadę normalnie.....po chwili zaczyna lekko nierówno pracować, dalej coraz gorzej, brak mocy.....w końcu zrzucam z biegu a on gaśnie... (obroty drastycznie spadają)
-Odpalam...kreci kreci i w końcu załapie i znowu...powtarza się
Filtr paliwa wymieniany jakieś 10tys temu-może być zapchany
Filtr powietrza....podobnie.
Jakieś pomysły....?
Re: [1.9D, 1Y, 89r.] Gaśnie, nierówna praca, rwania
smog w baku jak się to dzieje gdy dochodzi do połowy baku ,filtr paliwa swoja drogą nie zaszkodzi wymienić ja osobiście 1x w roku wymianasentinell pisze:Witam.
Auto przy połowie baku:
-Jadę normalnie.....po chwili zaczyna lekko nierówno pracować, dalej coraz gorzej, brak mocy.....w końcu zrzucam z biegu a on gaśnie... (obroty drastycznie spadają)
-Odpalam...kreci kreci i w końcu załapie i znowu...powtarza się
Filtr paliwa wymieniany jakieś 10tys temu-może być zapchany
Filtr powietrza....podobnie.
Jakieś pomysły....?
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
No ale Panowie.....
Rozumiem, gdyby nie miał mocy,.....ale jak ta moc mocno spada na dystansie kilku kilometrów?
Takie coś stało się stało się podczas powrotu do domu, a nie na przełomie 2-3 tygodni stopniowo. To się stało nagle i mocno w ostatniej godzinie auta, nie powoli i powoli.
I mówię, obroty jak miałem 900, po chwili to mi spadają....na 800...potem 750 i ciach gaśnie.
Filtr paliwa nie zatyka się tak nagle w ciągu pół godziny, tylko stopniowo chyba...
[ Dodano: 2010-06-13, 11:05 ]
No i robi trochę więcej niż 10,tys rocznie.... miesięcznie przejeżdżam około 1500...minimum
Rozumiem, gdyby nie miał mocy,.....ale jak ta moc mocno spada na dystansie kilku kilometrów?
Takie coś stało się stało się podczas powrotu do domu, a nie na przełomie 2-3 tygodni stopniowo. To się stało nagle i mocno w ostatniej godzinie auta, nie powoli i powoli.
I mówię, obroty jak miałem 900, po chwili to mi spadają....na 800...potem 750 i ciach gaśnie.
Filtr paliwa nie zatyka się tak nagle w ciągu pół godziny, tylko stopniowo chyba...
[ Dodano: 2010-06-13, 11:05 ]
No i robi trochę więcej niż 10,tys rocznie.... miesięcznie przejeżdżam około 1500...minimum
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Podobnie miałem jak założyłem długo leżakowaną pompę wtryskową - w tym samym dniu co ją sobie załozyłem jechałem na trasie, obroty 3500 nagle zaczyna mocy brakować, pompa nie reaguje na dodawanie gazu. Prawy kierunkowskaz, na pas awaryjny, luz, silnik gaśnie... Odpalić nie chce (jakby paliwa nie podawała pompa). Poruszałem linką od gazu i zapalił, więcej sytuacja się nie powtórzyła.
Ale nie będę czekał aż znów to się stanie i kupuję na dniach preparat do czyszczenia układów paliwowych (pompa, wtryski etc) motula.
Ale nie będę czekał aż znów to się stanie i kupuję na dniach preparat do czyszczenia układów paliwowych (pompa, wtryski etc) motula.
Trochę sytuacja się wyjaśniła......już chyba bardzo zawężone jaest pole wyboru.
Otwieram maskę a tam.... tylko połowa wężyka ropy, w drugiej powietrze......czyli:
- albo filtr paliwa (jeżdziłem trochę na tym EKO BIOESTER DIESEL-rzepak) zapchany
- albo pompa paliwowa nie domaga...ale w to wątpie
Więcej opcji nie ma, bo po prostu za mało paliwa się przedostaje......obstawiam filtr paliwa.....tylko czemu one 70zł a nie 15 ....
Otwieram maskę a tam.... tylko połowa wężyka ropy, w drugiej powietrze......czyli:
- albo filtr paliwa (jeżdziłem trochę na tym EKO BIOESTER DIESEL-rzepak) zapchany
- albo pompa paliwowa nie domaga...ale w to wątpie
Więcej opcji nie ma, bo po prostu za mało paliwa się przedostaje......obstawiam filtr paliwa.....tylko czemu one 70zł a nie 15 ....
- Fighter001
- Forum Audi 80
- Posty: 580
- Rejestracja: 22 lip 2008, 19:23
- Lokalizacja: Wrocław
- trepek
- Forum Audi 80
- Posty: 5446
- Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
- Imię: Grzegorz
- Model: Inny
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.6 ABC+lpg
- Lokalizacja: Olkusz
Nic nie stoi na przeszkodzie aby sobie przerobić filtr paliwa http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 6a49f01e3asentinell pisze: Więcej opcji nie ma, bo po prostu za mało paliwa się przedostaje......obstawiam filtr paliwa.....tylko czemu one 70zł a nie 15 ....
Orginalnie knecht za 290zł, obecnie filtron za 20zł Jeśli będzie się systematycznie wymieniać to nic złego nie będzie się dziać.
miałem podobny problem zimą, okazało się, że miałem syf w baku, jeśli tam zajrzysz to się przekonasz jak smok wygląda, ale dobrą diagnozą jest odłączenie przewodu paliwowego od pompy (od strony filtra podłączony) i silne dmuchnięcie i długie, tak że usłyszysz i poczujesz jak bulgocze w baku, to powinno pomóc na pewien czas, mi pomagało na jakieś 30-50km.
Co do powietrza w przewodzie to miałem podobnie, po prostu pompa jest tak silna, kiedy będzie spokojnie ssać z baku to żadnych bąbelków nie będzie..
Co do powietrza w przewodzie to miałem podobnie, po prostu pompa jest tak silna, kiedy będzie spokojnie ssać z baku to żadnych bąbelków nie będzie..
pompa jest tak silna, że znajdzie sobie dziurę co byś nie zrobił, bo jednak to już są 20letnie samochody... Ja u siebie dokręciłem wszystko co jest po drodze, a gdzieś czerpał, wystarczyło oczyścić bak i nie pojawił się od tamtej pory żaden bąbelek powietrza, bo pompa nie będzie ciągnąć lewego powietrza skoro łatwiej ciągnąć paliwo...