CB Radio Uniden 520 XL i deklaracja zgodności
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
>>Oto fotki<< i wszystko jasne
Wielkie dzieki za fotki, mam jeszcze tylko dwa pytania. Jak duzo rozbierania jest zeby przeciagnac tak kabel z anteny i czy miales standardowo tai dlugi kabel do anteny czy dorabiles? Aha i jeszcze jedno jak sie podlaczyles do zapaliniczzki? Ktore kable sa od zapalniczki?Skuciok pisze:>>Oto fotki<< i wszystko jasne
- Skuciok
- Forum Audi 80
- Posty: 1404
- Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
- Imię: Sebastian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
z tą anteną jest 5 m kabla, starczyło na styk praktycznie (może jest z 10 cm luzu)
rozebrać trzeba półkę pod kierownicą tam wyciąć z tyłu dość sporą dzurkę żeby ta wtyczka przeszła i wystawała bo radio jest dość długie a trzeba je zamontować jak najdalej żeby kolanem nie trącać przy wysiadaniu
żeby przeciągnąć kabel to trzeba wyjąć ten korek w bagażniku, potem tapicerkę z boku odciągnąć tam jest na zaczepy więc bez problemu, trzeba odkręcić lewy boczek w oparciu w tylnej kanapie bo tam te kable pod nim idą, tu miałem problem bo on jest tam przykręcony małym imbusem a trzymał bardzo mocno, jednego imbusa złamałem w końcu porządne rolcangi znaczy klucz do rur taki co sie zaciska pomógł, naprawdę trzymało jak cholera
wyjąć siedzenie tylnej kanapy dwie śrubki krzyżaki problemu brak... taki plastik po drodze jeszcze jest przykręcany śrubkami chyba dwoma,
zdjąć plastik na lewym progu on jest w całości, przykręcony jest w jednym miejscu za fotelem kierowcy a reszta to są zatrzaski no i to w sumie tyle tam idziesz do samego przodu już, koło nóg jeszcze jest jeden plastik do odkręcenia na krzyżak więc spoko.. zresztą jak zobaczysz kable od tylnych świateł to one cie do przodu poprowadzą same mocowane są na takie plastikowe trzymacze no to je odpinasz po kolei i zapinasz razem z kablem od anteny...
rozebrałem zapalniczkę wyjąłem kable pod kierownicę i mając już do nich dobry dostęp po prostu sie w nie wstrzeliłem równolegle, wada jest taka że w zapalniczce prąd jest cały czas więc radio muszę wyłączyć sam, możesz spróbować sobie jakoś podpiąć pod stacyjkę, chociaż mi się nie chciało rozbierać dalej i po prostu sie wstrzeliłem w tą zapalniczkę...
nie wiem jak masz tam z gruszką bo w tym tti był bardzo długi przewód i bez problemu po częściowym rozciągnięciu tej spiralki udało się go niewidocznie pod deską poprowadzić i wychodzi właśnie przy popielniczce
powodzenia w montażu, nie zapomnij zestroić anteny przed użyciem !! najlepiej przed przykręceniem radia na stałe to zrób bo miernik SWR trzeba podłączać między radio i antenę... a jak nie zestroisz to raz że będziesz piszczał jak zaczniesz nadawać a dwa możesz sobie końcówkę w radyjku spalić, a po trzecie zasięgi i jakość będą słabe więc warto to zrobić..
rozebrać trzeba półkę pod kierownicą tam wyciąć z tyłu dość sporą dzurkę żeby ta wtyczka przeszła i wystawała bo radio jest dość długie a trzeba je zamontować jak najdalej żeby kolanem nie trącać przy wysiadaniu
żeby przeciągnąć kabel to trzeba wyjąć ten korek w bagażniku, potem tapicerkę z boku odciągnąć tam jest na zaczepy więc bez problemu, trzeba odkręcić lewy boczek w oparciu w tylnej kanapie bo tam te kable pod nim idą, tu miałem problem bo on jest tam przykręcony małym imbusem a trzymał bardzo mocno, jednego imbusa złamałem w końcu porządne rolcangi znaczy klucz do rur taki co sie zaciska pomógł, naprawdę trzymało jak cholera
wyjąć siedzenie tylnej kanapy dwie śrubki krzyżaki problemu brak... taki plastik po drodze jeszcze jest przykręcany śrubkami chyba dwoma,
zdjąć plastik na lewym progu on jest w całości, przykręcony jest w jednym miejscu za fotelem kierowcy a reszta to są zatrzaski no i to w sumie tyle tam idziesz do samego przodu już, koło nóg jeszcze jest jeden plastik do odkręcenia na krzyżak więc spoko.. zresztą jak zobaczysz kable od tylnych świateł to one cie do przodu poprowadzą same mocowane są na takie plastikowe trzymacze no to je odpinasz po kolei i zapinasz razem z kablem od anteny...
rozebrałem zapalniczkę wyjąłem kable pod kierownicę i mając już do nich dobry dostęp po prostu sie w nie wstrzeliłem równolegle, wada jest taka że w zapalniczce prąd jest cały czas więc radio muszę wyłączyć sam, możesz spróbować sobie jakoś podpiąć pod stacyjkę, chociaż mi się nie chciało rozbierać dalej i po prostu sie wstrzeliłem w tą zapalniczkę...
nie wiem jak masz tam z gruszką bo w tym tti był bardzo długi przewód i bez problemu po częściowym rozciągnięciu tej spiralki udało się go niewidocznie pod deską poprowadzić i wychodzi właśnie przy popielniczce
powodzenia w montażu, nie zapomnij zestroić anteny przed użyciem !! najlepiej przed przykręceniem radia na stałe to zrób bo miernik SWR trzeba podłączać między radio i antenę... a jak nie zestroisz to raz że będziesz piszczał jak zaczniesz nadawać a dwa możesz sobie końcówkę w radyjku spalić, a po trzecie zasięgi i jakość będą słabe więc warto to zrobić..