Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABT B4] Opór przewodu WN kopułka - cewka

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
STROKE
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 166
Rejestracja: 19 lut 2008, 10:31
Lokalizacja: inąd

[ABT B4] Opór przewodu WN kopułka - cewka

Post autor: STROKE » 24 cze 2010, 21:41

Witam,

mam pytanie odn. przewodu WN pomiędzy kopułką a cewką. Powinien mieć 1kΩ u mnie ma 2kΩ czy to ma wpływ na coś, czy tak róznica w oporze nie ma znaczenia dopóki opór nie będzie dużo większy.



Pozdro....
Ostatnio zmieniony 25 cze 2010, 11:05 przez STROKE, łącznie zmieniany 1 raz.

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 24 cze 2010, 22:06

W przypadku Przewodów BERU przewód jako taki nie ma oporu , rezystancje mają końcówki zakładane na kopułkę i świece . Czy będzie to 1k czy 5k nie ma znaczenia , gorsze są upływy po kablach lub kopułce . Jeżeli uda Ci się rozciągnąć iskrę na każdej świecy do 15mm to możesz być spokojny - masz idealną instalację .

Awatar użytkownika
STROKE
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 166
Rejestracja: 19 lut 2008, 10:31
Lokalizacja: inąd

Post autor: STROKE » 24 cze 2010, 22:25

Dzięki Marko za odpowiedź <piwo> Trochę mi się silnik dławi na zimnym zaraz po zapaleniu potem obroty się wyrównują i cały czas jest ok rezystancja na pozostałych przewodach jest w granicach 5 k&#937;,tak wiec miałem nadzieję,że może to jest przyczyną ale skoro opór na końcówce jest w miarę ok to będę szukać dalej ;-) .

marko
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 901
Rejestracja: 05 kwie 2007, 22:46
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: marko » 25 cze 2010, 09:15

Jest takie proste ustrojstwo , którym można sprawdzić jakość iskry
http://www.allegro.pl/item1077667605_tester_iskry.html
Jeżeli na pracującym silniku na każdym cylindrze rozciągniesz iskrę do 14 - 15 mm bez gubienia zapłonów to nie ma się co czepiać WN , co najwyżej kąt wyprzedzenia zapłonu , ewentualnie przyspieszacze

Awatar użytkownika
STROKE
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 166
Rejestracja: 19 lut 2008, 10:31
Lokalizacja: inąd

Post autor: STROKE » 25 cze 2010, 11:03

ok, dzięki pewnie to kupię i sprawdzę długość iskry :-) w sumie fajna sprawa.

Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl