Witam,
mam pytanie odn. przewodu WN pomiędzy kopułką a cewką. Powinien mieć 1kΩ u mnie ma 2kΩ czy to ma wpływ na coś, czy tak róznica w oporze nie ma znaczenia dopóki opór nie będzie dużo większy.
Pozdro....
[ABT B4] Opór przewodu WN kopułka - cewka
[ABT B4] Opór przewodu WN kopułka - cewka
Ostatnio zmieniony 25 cze 2010, 11:05 przez STROKE, łącznie zmieniany 1 raz.
W przypadku Przewodów BERU przewód jako taki nie ma oporu , rezystancje mają końcówki zakładane na kopułkę i świece . Czy będzie to 1k czy 5k nie ma znaczenia , gorsze są upływy po kablach lub kopułce . Jeżeli uda Ci się rozciągnąć iskrę na każdej świecy do 15mm to możesz być spokojny - masz idealną instalację .
Dzięki Marko za odpowiedź Trochę mi się silnik dławi na zimnym zaraz po zapaleniu potem obroty się wyrównują i cały czas jest ok rezystancja na pozostałych przewodach jest w granicach 5 kΩ,tak wiec miałem nadzieję,że może to jest przyczyną ale skoro opór na końcówce jest w miarę ok to będę szukać dalej .
Jest takie proste ustrojstwo , którym można sprawdzić jakość iskry
http://www.allegro.pl/item1077667605_tester_iskry.html
Jeżeli na pracującym silniku na każdym cylindrze rozciągniesz iskrę do 14 - 15 mm bez gubienia zapłonów to nie ma się co czepiać WN , co najwyżej kąt wyprzedzenia zapłonu , ewentualnie przyspieszacze
http://www.allegro.pl/item1077667605_tester_iskry.html
Jeżeli na pracującym silniku na każdym cylindrze rozciągniesz iskrę do 14 - 15 mm bez gubienia zapłonów to nie ma się co czepiać WN , co najwyżej kąt wyprzedzenia zapłonu , ewentualnie przyspieszacze