Lub nie ma czasu na pisanie postów, a czasami po prostu mu się nie chce pisać tego samego w kółkotrepek pisze:Mobilek niczego nie zakłada, jak nie wie to się po prostu nie odzywa
Sprawdziłem jak należy a bardziej precyzyjnie przekazać się nie dało.qbab pisze:Zakładam ze sprawdzał jak należy, mógł być co najwyżej nie do końca precyzyjny w przekazywaniu mi informacji.
Faktem jest niskie ciśnienie oleju (powolne napełnianie popychaczy to skutek) a pytanie brzmi co jest przyczyną niskiego ciśnienia i jak to naprawić i czy w ogóle warto.
Nie zbaczajmy zbytnio z tematu bo to wcale nie pomaga i nie wnosi wiele do tematu.
Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości co do ciśnienia oleju, to na początek posprawdzaj czujniki i układ dynamicznej kontroli jak napisali koledzy wyżej, następnie żeby rozwiać wątpliwości można ściągnąć miskę olejową odkręcić pompę i zweryfikować ją pod kątem zużycia lub ewentualnego przytkania smoka, jeżeli masz w silniku dysze natryskowe (nie jestem pewien na 100% czy w 1Z są) można sprawdzić czy dobrze trzymają ciśnienie (czasami nieszczelna dysza przepuszcza ciśnienie i olej przelewa się do miski), ważnym elementem układu olejowego w silniku jest filtr oleju, który może powodować spadki ciśnienia oleju. U mnie kiedyś na mineralu też były problemy z popychaczami po zmianie oleju na półsyntetyk problem znikł.
Wnioski wyciąg sam.