Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2.0 AAD LPG]świece 1 elektodowe czy 3 ??

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
gorn4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 16 maja 2010, 18:38
Lokalizacja: Sianów

[B3 2.0 AAD LPG]świece 1 elektodowe czy 3 ??

Post autor: gorn4 » 28 cze 2010, 02:16

witam mam do was pytanko bo byłem niedawno u gazownika żeby mi gaz uregulował bo samochód za dużo palił i czasami nie chce zejść do 1000 obrotów tylko zostaje na 1100 albo 1300 więc on wszystko obejrzał ustawił mi gaz ale powiedział że bym wymienił świece na 1 elektrodowe bo miałem na 3elektrody bo powiedział mi że w 3 iskra zabija iskrę i dlatego on tak źle chodzi czy on ma rację bo każdy mi mówi że do tego silnika tylko 3el. świece mają być
PS:wymieniłem i jak na razie chodzi trochę lepiej ale mówili mi że to tylko przez pewien czas jak świece się nie przepalą dobrze więc proszę was o wypowiedzenie się bo ja już nie wiem jakie mam wsadzić

Awatar użytkownika
HeavenQueen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 526
Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: HeavenQueen » 28 cze 2010, 06:56

Świece powinny być dedykowane do silnika. Jeśli w katalogu są trzy elektrodowe to takie powinny być. Iskra zabija iskrę? <rotfl>

Awatar użytkownika
Biegal
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 10 maja 2009, 12:34
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Biegal » 28 cze 2010, 09:19

Generalnie "mówi się", że do gazu powinny być jednoelektrodowe - z czego to wynika nie mam pojęcia. U siebie jednoelektrodowe miałem niecałe 100 km, lepiej jeździł na dedykowanych trójelektrodowych.

mjerzyk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 153
Rejestracja: 05 mar 2007, 20:15
Lokalizacja: Jodłówka

Post autor: mjerzyk » 28 cze 2010, 10:18

ta jak piszą koledzy też słyszałem ,że do gazu 1 ale ja jeżdże na 3 już 90 000 (po 60000 zmieniłem bo miał nierówne obroty na biegu jałowym ale jak się okazało to nie była wina świec choć były już wypalone ,a elektroda była ostra jak szpilka) na gazie i żadnych problemów myśle ,że lepiej zakładać dedykowane

Awatar użytkownika
Satar
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 504
Rejestracja: 29 paź 2008, 14:00
Lokalizacja: DLW

Post autor: Satar » 28 cze 2010, 11:42

Odkąd przesiadłem się z kombajnu 126p :mrgreen: to jeżdżę na LPG (nie licząc mojej starej sety) na świecach trójelektrodowych i nigdy nie miałem z nimi żadnych problemów. . W sumie przejechałem jakieś 200 tkm i nigdy mnie nie zawiodły a teraz nawet moja 80 jeździ na iskrach. Reasumując jak masz przewody WN kopułkę i (lub)inne bajery w porządku to zostałaby już tylko kwestia zapłonu lub samego parownika. Możliwe też jest,że dolot jest nieszczelny i bierze lewe powietrze

Awatar użytkownika
gorn4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 82
Rejestracja: 16 maja 2010, 18:38
Lokalizacja: Sianów

Post autor: gorn4 » 29 cze 2010, 02:17

no to będę musiał kupić sobie normalne 3 nie potrzebnie wydałem kasę na te świece mogłem dorzucić i kupić sobie nówki 3elektrodowe no to dzięki za pomoc:):) a i jeszcze takie pytanie czy jak pojeżdżę na 1 to coś się stanie???

Awatar użytkownika
milan_25
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 118
Rejestracja: 26 lis 2008, 21:08
Lokalizacja: Łódź

Post autor: milan_25 » 29 cze 2010, 06:01

Raczej nic nie powinno się dziać,ale załóż takie jakie są przewidziane.

Awatar użytkownika
HeavenQueen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 526
Rejestracja: 14 sty 2009, 18:51
Lokalizacja: Trzebinia

Post autor: HeavenQueen » 29 cze 2010, 06:24

Jeśli świece mają taką samą ciepłotę jak dedykowane to będzie pracować poprawnie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl