[B3 1.8 PM] stanął alternator?
[B3 1.8 PM] stanął alternator?
Dzisiaj zmieliło mi pasek na alternatorze i wszystko stanęło. Silnik chodził dalej, ale zaraz go wyłączyłem. Wcześniej podczas jazdy, od czasu do czasu było słychać jakiś zgrzyt dosyć głośny, ale przejechałem tak około 100km. Co mogło paść alternator, pompa wody. Może po tych objawach coś podpowiecie czy muszę sprawdzać wszystko po kolei?[/b]
Ostatnio zmieniony 26 cze 2010, 16:14 przez yaros, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
A co to za problem sprawdzić :?: Skoro nie masz w tym momencie paska to patrzysz które koła napędzane przez niego kręcą się lekko a które ewentualnie nie.yaros pisze:Może po tych objawach coś podpowiecie czy muszę sprawdzać wszystko po kolei?
Ostatnio zmieniony 28 cze 2010, 19:08 przez Motostacja pl, łącznie zmieniany 1 raz.
- percevalle
- Audi 80 Klub
- Posty: 768
- Rejestracja: 31 mar 2009, 13:51
- Lokalizacja: zamość/lubelskie
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
musisz zwalic ten pasek od wspomagania. To terz nie problem przecierz pompe musisz poluzowac i u mnie jest taki naciagacz jak przy altku i nim regulujesz naciag paska.Tylko niewiem czy zeby zwalic pasek niemusisz tej sruby calkiem wyjac
Ostatnio zmieniony 29 cze 2010, 11:41 przez piotrek 250279, łącznie zmieniany 1 raz.
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- piotrek 250279
- Forum Audi 80
- Posty: 358
- Rejestracja: 19 lut 2010, 18:00
- Lokalizacja: brzesko
lozyska nie wymienialem bo nie cieknie, ale rozebralem ja i kladac na szybie papier scierny najpierw 350 potem 500 puzniej 1000 a na koniec 1500,przyszlifowalem ten krazek z otworkami co jest w srodku,poniewaz byly na nim rysy przez co spadlo cisnienie ktore to dociska lopatki pompy do scianek i pompa strasznie wyje i nie robi cisnienia.Iprzyszlifowalem terz takim samym sposobem tylna obudowe,dlatego ze jakbym tego nie zrobil to nie dolegala by uszczelka do tego krazka co wczesniej go szlifowalem.Poskladalem wszystko do kupy zamontowalem w aucie ,zapalilem silnik na wolnych obrotach chodzil z godzine zeby sie dotarlo wszystko.Na poczatku wyla ale pomalu ustawalo wszystko i po jakichs 500 km pompa dziala jak nowa i dziala do tego czasu